ضربه محکم و ناگهانی یک رقیب برای TikTok و Instagram Reels راه اندازی می کند

ایوان اشپیگل ، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت اسنپ ، در اجلاس New Work Summit در Half Moon Bay ، کالیفرنیا ، ایالات متحده ، دوشنبه ، 25 فوریه 2019 سخنرانی می کند.

دیوید پل موریس | بلومبرگ | گتی ایماژ

Snap روز دوشنبه خبر از راه اندازی Spotlight ، ویژگی Snapchat داد که مانند TikTok و Instagram Reels کار می کند.

Spotlight برترین عکسهای فوری را که بیش از 249 میلیون کاربر روزانه برنامه برای در نظر گرفتن در یک فید ارسال کرده اند ، به کاربران نشان می دهند. ضربه محکم و ناگهانی Spotlight در یک حلقه مداوم پخش می شود تا زمانی که کاربران به سمت بعدی بروید.

Spotlight فرصتی را برای اسنپ فراهم می کند تا به طور تصاعدی مقدار محتوای سرگرم کننده در دسترس کاربران را گسترش دهد. پیش از این ، کاربران اسنپ چت فقط به دیدن عکس های فوری ارسال شده توسط دوستان خود یا ارسال شده توسط ناشران در ویژگی Discover برنامه محدود می شدند. Spotlight به کاربران مکانی متمرکز می دهد که در آن می توانند به یک فید بی پایان از محتوای تولید شده توسط کاربر دسترسی پیدا کنند.

Snap با ارائه روزانه بیش از 1 میلیون دلار به کاربرانی که عکسهای سرگرم کننده ایجاد می کنند ، به کاربران انگیزه می دهد تا کلیپ هایی را برای بررسی Spotlight ارسال کنند. این شرکت از معادله انحصاری برای تعیین میزان پرداخت براساس تعداد بازدید یک ضربه محکم و ناگهانی در مقایسه با سایر عکسهای بسیار پربازدید استفاده خواهد کرد.

کاربران باید 16 سال به بالا داشته باشند تا بتوانند سود پرداخت کنند. سخنگوی شرکت به CNBC گفت که این شرکت پرداخت های روزانه را حداقل تا پایان سال 2020 ارائه می دهد. این مورد مشابه TikTok و Instagram Reels فیس بوک است که هر دو برنامه هایی را شروع کرده اند که به سازندگان برای ارسال عکس و کلیپ های ویدیویی روی محصولاتشان پول می دهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=aDfzNGg_byU

Spotlight شامل تبلیغات در زمان راه اندازی نخواهد بود ، اما سخنگوی شرکت گفت اسنپ انتظار دارد در ماه های آینده تبلیغاتی را به این محصول معرفی کند.

ایده خبر فید دارای فیلم های کوتاه که به صورت مداوم پخش می شوند توسط Vine متعلق به توییتر در سال 2013 ابداع شد. توییتر Vine را در سال 2017 تعطیل کرد ، همان سالی که ByteDance Musical.ly را خریداری کرد. سپس ByteDance در سال 2018 Musical.ly را با TikTok ادغام کرد. TikTok فیلم های کاربر را در همان نوع خبرخوان ارائه می دهد. اخیراً ، اینستاگرام با راه اندازی جهانی Reels در ماه آگوست ، کلاه خود را به این حلقه انداخت.

سخنگوی Snap گفت Spotlight از سرویس های دیگر الهام می گیرد. به طور خاص ، بسیاری از کاربران اسنپ قبل از صادرات و ارسال آن به TikTok ، فیلم ها را با استفاده از دوربین Snapchat و ویژگی های منحصر به فرد واقعیت افزوده فیلم برداری می کنند. به همین ترتیب ، Reels به این شرکت الهام بخش داد که Spotlight را توسعه دهد تا کاربران بتوانند مطالب عمومی را به راحتی منتشر کنند.

سخنگوی گفت اسنپ امیدوار است که Spotlight در تعدادی از تمایزات اصلی متمایز شود. به عنوان مثال ، Spotlight هیچ نظر عمومی نخواهد داشت. سخنگوی گفت ، از همه مهمتر ، Spotlight هیچ محتوای آشکارا سیاسی را در هنگام راه اندازی نخواهد داشت و سیاست های اسنپ اجازه ارسال هرگونه پست با اطلاعات غلط را نمی دهد.

برای شروع ، Spotlight در دسترس کاربران ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، نیوزیلند ، انگلیس ، ایرلند ، نروژ ، سوئد ، دانمارک ، آلمان و فرانسه خواهد بود. کاربران می توانند با باز کردن برنامه Snapchat و کشیدن انگشت به سمت راست و یا ضربه زدن روی نماد دکمه پخش در گوشه پایین سمت راست صفحه ، Spotlight را پیدا کنند.