سومین جمهوریخواه در مقابل جودی شلتون برای تصدی صندلی فدرال رزرو حاضر شد

تلاش ها برای جودی شلتون تأیید شده به فدرال رزرو کمی سخت تر شد زیرا یک جمهوری خواه برجسته روز دوشنبه مخالفت خود را اعلام کرد.

یلان موی از CNBC گزارش داد ، سناتور لامار الكساندر (R-Tenn.) در بیانیه ای گفت كه با معرفی رئیس جمهور دونالد ترامپ برای معرفی شلتون به عنوان فرماندار فدرال رزرو مخالفت خواهد كرد.

این به مجموع سناتورهای GOP در برابر انتخاب منجر به سه نفر می شود و محفظه را در بن بست 50-50 قرار می دهد. حس میت رامنی از یوتا و سوزان کالینز از ماین دیگران هستند.

تحت سناریوی بن بست ، مایک پنس ، معاون رئیس جمهور می تواند وارد عمل شود و رأی شکستنی را بدهد. به گزارش رویترز ، کاخ سفید روز دوشنبه گفت که شلتون هنوز از پشتیبانی کامل دولت برخوردار است و انتظار می رود تائید وی انجام شود.

نامزدی شلتون از ابتدا بحث برانگیز بود.

سناتورهای دموکرات وی را در مورد حمایت قبلی وی از استاندارد طلا و سوالاتی که آیا فدرال رزرو بدون فشار سیاسی باید کار کند ، ابراز ناراحتی کردند. الكساندر آخرین مورد استقلال فدرال رزرو را مطرح كرد و گفت: شلتون این مفهوم را “تا آنجا كه من معتقدم هیئت دولت نباید” پشتیبانی نمی كند.

الكساندر افزود: “من نمی خواهم مدیریت عرضه پول را به یك كنگره و یك رئیس جمهور كه ​​قادر به تعادل بودجه فدرال نیست ، تحویل دهم.”

هفته گذشته ، در یک تحول تاحدودی شگفت آور ، میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا گفت که وی این هفته رای شلتون را به صحن علنی مجلس می رساند ، هرچند هنوز تاریخی برای رای گیری مشخص نشده است. برای مک کانل غیر معمول خواهد بود که این کار را انجام دهد مگر اینکه وی معتقد باشد که شلتون آرای کافی برای عبور از آن را دارد و این اقدام پس از آن صورت گرفت که سناتور حزب جمهوری خواه لیزا مورکوفسکی از آلاسکا گفت که وی از نامزدی حمایت خواهد کرد.

علاوه بر شلتون ، ترامپ کریستوفر والر ، مسئول فدرال سنت لوئیس را به عضویت هیئت مدیره فدرال رزرو در آورد. مشخص نیست که آیا آن رأی همزمان با شلتون اتفاق خواهد افتاد.