سوال و جواب های فنی مربوط به سیلندر اتومبیل – You Can

موتور OPE مجهز به دو میل لنگ می باشد که توسط چرخ دنده، تسمه و دو پیستون داخل هر سیلندر که به صورت مخالف یکدیگر قرار دارا‌هستند به حرکت در میآیند. به این ترتیب چکیده از سوختی که از جانب پمپ به ریل سوخت فرستاده شده است مصرف نشده باقی میماند و در صورتی که راهی به بیرون پیدا نکند منجر متوقف شدن روند کاری سیستم می شود چرا که پمپ دیگر نمیتواند جریان بنزین را ایجاد کند. برای همین منظور بنزین مصرف نشده از انتهای ریل سوخت و از روش شیلنگی جداگانه توشه دیگر به باک بازمیگردد تا جریان سوخت برقرار شود. حال سوخت به موتور اتومبیل رسیده اما هنوز تا رسیدن به درون سیلندرها و در نهایت ایجاد نیرو یک قدم دیگر باقی باقی مانده است. درون بدنه انژکتور، مسیر باریکی به جهت عبور سوخت وجود دارااست که در پایان به ترک مضاعف کوچک انتهای انژکتور میرسد. به همین ترتیب سوزن انژکتور از رخنه انژکتور دور شده و مسیر رخنه خروجی انژکتور باز می‌گردد و سوخت میتواند کلیدی فشار از این ترک جریان پیدا کند. این سوزن در شرایط عادی شکاف سر انژکتور را میبندد و به همین ترتیب مانع از خروج سوخت مالامال فشار از انژکتور میگردد و سوخت پشت این سوزن کوچک حیاتی فشار بالا متوقف میماند. همانگونه که گفتیم انژکتور در واقعیت یک استوانه کوچک است که از یک سو به ریل سوخت متصل می باشد و از سوی دیگر piston 125 ts به باطن مانیفولد. در مسیر همین لوله یک قطعه ریز فلزی مغناطیسی به رخ استوانه وجود داراست که یک سوزن ریز به انتهای آن متصل میباشد که نقش سوپاپ انژکتور طاق بیستون را بازی میکند. وی در باشگاه های بانک ملی، پرسپولیس تهران، بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت آلمان سوابق بازی دارد. مبادرت ناشایست مهدی مهدوی کیا مربی امیدها در هفته گذشته به مشارکت در بازی جنجالی و نمادین که یک مربی صهیونیست حضور داشت و در همین بازی دارای بلیز منقش به پرچم رژیم صهیونیستی حضور پیدا کرد، خشم مردمان جمهوری اسلامی ایران را برانگیخت. کمتر تراز تماس دربین پیستون و جداره سیلندر تا دست کم ممکن: ارتقاء مرحله تماس به معنای ارتقاء اصطکاک بوده و آسیبهای جدی را به دنبال خواهد داشت؛ شایان ذکر است که رینگها شاید بعد از آن از مدتی ساییده شده و این امر نیز می تواند منجر به ارتقا اصطکاک گردد. حتمی به ذکر میباشد که طبق صورت زیر سمت راست می بایست در میان پیستون و سیلندر نیز لقی قابل قبولی را در حیث گرفت تا در شکل تغییر تحول بعدها پیستون و سیلندر به ادله تغییر و تحول دما، پیستون باطن سیلندر گیر نکنند. صورت تحت یک جور حلقه پیستون را نشان می دهد. این فنر آنقدر اقتدار داراست که بتواند انژکتور را پر سرعت ببندد و در عین درحال حاضر آنقدر توانا نیست که در مقابل نیروی مغناطیسی حاصل از سیم پیچ مقاومت کند و اجازه می‌دهد انژکتور در روزگار لازم باز شود. ساخت قدرت اکثر یا این که شتاب بیشتر ؟ به این ترتیب انژکتور می تواند در کسری از ثانیه گشوده شده و به سوخت مالامال فشار اجازه خروج بدهد و به شتاب نیز بسته شود تا از خروج بیدلیل سوخت دوری کند. باک بنزین بخش اعظمی از خودروها مهم یک توری نخستین می باشد تا از ورود اجسام بزرگ به باک جلوگیری کند و به این ترتیب نمیتوان از باک آنها حساس روشهای دیرین سوخت را در مواقع خاص بیرون کشید. همانگونه که ملاحظه می شود حیاتی وجود حاشیه شیبداری در نصیب بالایی رینگ پیستون، هنگامی که پیستون و حلقه به سمت بالا حرکت می کنند، رینگ بر روی لایه روغن روی جداره سیلندر لغزیده و از جارو کردن روغن به سمت گوشه و کنار احتراق خودداری می شود، درحالیکه زمان حرکت حلقه و پیستون به سمت پایین، به وسیله کناره تیز رینگ، روغن ها از روی دیواره سیلندر جارو شده و از روش جا رینگی و ترک ها و شیارهای جا رینگی به داخل پیستون و نهایتاً به داخل کارتل ساماندهی می شود. بر بر خلاف موتورهای معمولی که از سیکل احتراق اتو استفاده می کنند در این موتور سیکل احتراقی از دسته آتکینسون است. انژکتور برخلاف بخش اعظمی از سنسورهای موجود در موتور خودرو خرابی خود را به اطلاع ECU نمیرساند و به جهت تحلیل فساد احتمالی آن نیاز می باشد انژکتور باز شده و کارکرد آن تحلیل شود. برای این خواسته به تیم سوپاپ یا این که سوزن انژکتور یک فنر متصل می‌گردد که وظیفه داراست همین مجموعه را به باطن بکشد تا در شرایط معمولی انژکتور بسته باشد. این فشار سوخت اثبات می باشد و سیستم رئیس موتور ماشین متناسب اساسی نیاز موتور، زمان گشوده بودن انژکتورها را تغییر‌و تحول میدهد تا از این نحوه میزان بنزین تزریق شده به موتور تغییر تحول کند. اینکه چطور انژکتور می تواند میزان و دوران پاشش سوخت را کنترل نماید را در ادامه باز‌نگری خوا هیم کرد البته در همین راستا انژکتور به طور تام تابع دستوراتی هست که از جانب ECU خودرو اخذ میکند. در اینجا بیشتر به تحلیل وب سایت پیستون هوندا ۱۲۵.