سهام Cloudflare پس از اصلاح دستورالعمل‌ها بیش از 20 درصد سقوط می‌کند

در روز سه‌شنبه 8 فوریه 2022، علامت‌هایی در خارج از مقر Cloudflare در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا. انتظار می‌رود که Cloudflare Inc. آمار درآمد خود را در 10 فوریه منتشر کند.

دیوید پل موریس | بلومبرگ | گتی ایماژ

Cloudflare پس از اینکه شرکت خدمات اینترنتی و امنیتی، نتایج سه ماهه اول را گزارش کرد و همچنین دستورالعمل درآمد کل سال خود را کاهش داد، سهام در معاملات پس از ساعت کاری روز پنجشنبه تا 25 درصد سقوط کرد.

این اعداد کلیدی هستند:

  • درآمد: بر اساس نظرسنجی Refinitiv از تحلیلگران، 8 سنت برای هر سهم، تعدیل شده، در مقابل 3 سنت برای هر سهم مورد انتظار
  • درآمد: بر اساس گزارش Refinitiv، 290.2 میلیون دلار در مقابل 290.8 میلیون دلار مورد انتظار

Cloudflare دستورالعمل درآمد تمام سال خود را برای سال 2023 بازبینی کرد. این شرکت به درآمد کل سال حدود 1.28 میلیارد دلار رسید، در حالی که توافق قبلی 1.33 میلیارد دلار بود. این بازبینی نسبت به راهنمای قبلی Cloudflare نیز کاهش چشمگیری داشته است که بین 1.33 تا 1.34 میلیارد دلار بود.

این شرکت همچنین زیان خالص 38 میلیون دلاری را برای سه ماهه گزارش کرد که در مقایسه با زیان 41 میلیون دلاری در سه ماهه سال گذشته، گزارش شد.

علیرغم کاهش قیمت، ظاهراً سرمایه‌گذاران به اظهارنظر توماس سیفرت، مدیر مالی کلودفلر واکنش نشان دادند که گفت: «افزایش عدم قطعیت اقتصاد کلان در طول سه ماهه اول منجر به طولانی‌تر شدن چرخه‌های فروش و وزن‌دهی قابل توجه خطی شد. “

راهنمایی های Cloudflare برای سه ماهه دوم سال 2023 نیز کمتر از برآوردهای اجماع بود. Cloudflare به درآمدی بین 305 تا 306 میلیون دلار رسید، در حالی که برآورد اجماع 319 میلیون دلار بود.