سهام که بیشترین حرکت را در ظهر انجام می دهد: TSLA، WAL، TGT

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در 16 می 2023 با CNBC صحبت می کند.

دیوید آ. گروگان | CNBC

شرکت‌هایی را که در معاملات ظهر تیتر اخبار می‌شوند، بررسی کنید.

تسلا – پس از جلسه سالانه سهامداران شرکت در روز قبل، سهام 4.4 درصد افزایش یافت. ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که این شرکت اولین سایبرتراک خود را اواخر امسال تحویل خواهد داد. ماسک گفت که اگرچه انتظار دارد در 12 ماه آینده رکود اقتصادی داشته باشد، اما تسلا در بلندمدت موقعیت خوبی دارد.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

در اینجا بزرگترین تماس های تحلیلگران چهارشنبه وجود دارد: Tesla، Wynn، Walmart، Alphabet، Western Alliance و موارد دیگر

CNBC Pro

اتحاد غرب — پس از اینکه بانک منطقه ای اعلام کرد رشد سپرده ها تا کنون در این سه ماهه تا 12 می از 2 میلیارد دلار فراتر رفته است، اتحادیه وسترن 10.2 درصد رشد کرد. سایر سهام بانک های منطقه ای افزایش یافتند Zions Bankorporation 12.1 درصد افزایش یافت. را صندوق ETF بانکداری منطقه ای SPDR S&P 7.4 درصد اضافه شد.

هدف – پس از اینکه این شرکت از انتظارات درآمدی وال استریت در سه ماهه اول مالی خود بالاتر بود، سهام این خرده فروشی بزرگ 2.6 درصد افزایش یافت. با این حال، درآمد تارگت سال به سال به سختی رشد کرد. و خریداران آن مایحتاج بیشتری خریدند. Target همچنین گفت که انتظار دارد فروش در سه ماهه جاری کاهش یابد و کاهش تک رقمی پایین در فروش قابل مقایسه را پیش بینی می کند.

شرکت های TJX – سهام در روز چهارشنبه 0.9 درصد افزایش یافت. این خرده فروش قبل از باز شدن بازار از کاهش سود خود خبر داد و سود هر سهم به 76 سنت رسید، در مقابل 71 سنت مورد انتظار تحلیلگران مورد نظر رفینیتیو. همچنین برای فروش قابل مقایسه در سه ماهه اول، به ازای هر StreetAccount، بالاتر از انتظارات بود، اما درآمد آن برآوردها را نادیده گرفت.

استراحتگاه وین – اپراتور هتل و کازینو پس از ارتقای سهام بارکلیز 5.7 درصد افزایش یافت. این شرکت گفت که Wynn از بهبودی پس از همه‌گیری دارایی‌های ماکائو سود بیشتری می‌برد و کسب‌وکارش در لاس‌وگاس می‌تواند با وجود بدتر شدن شرایط کلان به خوبی ادامه دهد.

EVGo – تامین کننده ایستگاه شارژ EV با انتشار اخباری مبنی بر عرضه عمومی 125 میلیون دلاری سهام کلاس A، 18.7 درصد کاهش یافت. اوایل روز سه‌شنبه، Stifel پوشش EVGo را با رتبه خرید آغاز کرد.

هلدینگ کیندریل – سهام اسپین‌آف آی‌بی‌ام 12.9 درصد کاهش یافت. Kyndryl همچنین در سه ماهه چهارم مالی خود 3.24 دلار به ازای هر سهم ضرر کرد. این بیشتر از ضرر 1.02 دلاری به ازای هر سهم در دوره سال قبل است.

فن آوری های کلیدی – پس از اینکه Keysight Technologies بالاتر از انتظارات درآمدی در سه ماهه دوم مالی قرار گرفت، سهام بیش از 7.7 درصد رشد کرد. این شرکت همچنین دستورالعمل سود را برای دوره جاری صادر کرد که بیش از برآوردها بود.

نزدیکی – شرکت نرم افزار پزشکی پس از ارائه راهنمایی ضعیف برای سه ماهه جاری، 5.7 درصد از دست داد. این شرکت گفته است بین 106.5 تا 107.5 میلیون دلار درآمد و بین 39 تا 40 میلیون دلار EBITDA تعدیل شده برای سه ماهه اول مالی انتظار دارد. هر دوی این برآوردها کمتر از حد انتظار بودند، با تحلیلگرانی که در نظرسنجی StreetAccount درآمد را 11.8 میلیون دلار پیش‌بینی کردند و EBITDA را 45.4 میلیون دلار تعدیل کردند. این موضوع سود سه ماهه چهارم شرکت را تحت الشعاع قرار داد که بهتر از حد انتظار بود.

– یون لی، تانایا ماچیل، هاکیونگ کیم، الکس هرینگ، میشل فاکس و برایان ایوانز از CNBC گزارش ارائه کردند.