سهام که بیشترین حرکت را در ظهر انجام می دهد: LULU، S، MDB

یک مکان سوار شده در T-Mobile در نیویورک، پس از غارت شب قبل، 2 ژوئن 2020.

دن ماگان | CNBC

شرکت‌هایی را که در معاملات ظهر تیتر اخبار می‌شوند، بررسی کنید.

لولولمون – شرکت پوشاک ورزشی 12 درصد به دلیل نتایج قوی درآمدهای مالی سه ماهه اول افزایش یافت. این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نسبت به مدت مشابه سال قبل نسبت به مدت مشابه سال قبل، نرخ فروش بالاتر و پایینی را ثبت کرد. Lululemon همچنین راهنمای خود را برای کل سال افزایش داد.

ارائه دهندگان تلفن بی سیم، آمازون – سهام ارائه دهندگان خدمات تلفن بی سیم پس از گزارشی از بلومبرگ نیوز مبنی بر اینکه آمازون در حال بررسی ارائه خدمات بی سیم به اعضای Prime است، با مشکل مواجه شد. آمازون بعداً در بیانیه ای اعلام کرد که در حال حاضر قصد ندارد بی سیم را اضافه کند. سهام از AT&T و Verizon هر کدام بیش از 3 درصد کاهش یافت، در حالی که تی موبایل 7.2 درصد از دست داد. آمازون 1.8 درصد بالاتر معامله شد، در حالی که دیش شبکه 19 درصد رشد کرد.

MongoDB – سهام توسعه‌دهنده داده‌ها پس از پیش‌بینی سود مالی قوی در سه ماهه اول و افزایش راهنمای کل سال خود، 27 درصد افزایش یافت. MongoDB همچنین از برآوردهای وال استریت برای سه ماهه اخیر پیشی گرفت و سود تعدیل شده 56 سنت به ازای هر سهم بود که تقریباً سه برابر برآورد اجماع Refinitiv از 19 سنت برای هر سهم بود.

SentinelOne – پس از اینکه درآمد SentinelOne کمتر از حد انتظار بود، سهام امنیت سایبری بیش از 36 درصد سقوط کرد. SentinelOne درآمد 133.4 میلیون دلاری را ثبت کرد که کمتر از پیش‌بینی FactSet 136.6 میلیون دلاری است. این شرکت فشار اقتصاد کلان را به عنوان عاملی در کاهش رشد فروش در نامه سهامداران ذکر کرد و راهنمای درآمد تمام سال خود را کاهش داد.

Broadcom – سهام این سازنده تراشه در معاملات ظهر روز به دلیل نتایج بهتر از انتظار سه ماهه، 2.8 درصد افزایش یافت. Broadcom با درآمد 8.73 میلیارد دلاری هر سهم 10.32 دلار به دست آورد. تحلیلگران انتظار سود 10.08 دلاری به ازای هر سهم از درآمد 8.71 میلیارد دلاری را داشتند. بانک آمریکا همچنین رتبه خرید سهام را تکرار کرد و هدف قیمت خود را با استناد به بخش هوش مصنوعی پایین‌تر از ارزش‌گذاری شده افزایش داد.

Dupont de Nemours – پس از توافق دوپونت با سیستم‌های آبی ایالات متحده برای اصلاح ادعاهای مربوط به PFAS در آب آشامیدنی، سهام محصولات شیمیایی 8 درصد افزایش یافت. PFAS مخفف مواد per- و polyfluoroalkyl است. شرکت شیمورز. و کورتوا، همچنین در حل و فصل، به ترتیب 23 درصد و 3.5 درصد افزایش یافت.

Zscaler – سهام Zscaler در نتایج سه ماهه سوم مالی که انتظارات وال استریت و راهنمایی بهتر از حد انتظار را شکست داد، 7 درصد افزایش یافت. سود هر سهم به 48 سنت رسید که 6 سنت بالاتر از اجماع Refinitiv بود.

پنج زیر – سهام این خرده‌فروش پس از گزارش سود ترکیبی برای سه ماهه قبل، 6 درصد افزایش یافت. بانک آمریکا در یادداشت جمعه خود رتبه خرید سهام Five Below را با استناد به “مقاومت این شرکت در رکود” تکرار کرد.

میز تجارت – شرکت تبلیغات آنلاین پس از ارتقاء مورگان استنلی به اضافه وزن از وزن برابر، شاهد افزایش 3.7 درصدی سهام خود بود. این بانک اعلام کرد که The Trade Desk بهترین گزینه برای رونق در بازار فروش با ثبات است. قیمت هدف 90 دلاری آن بیش از 20 درصد صعودی را برای سهام نشان می دهد.

PagerDuty – پس از اینکه شرکت ابر فناوری اطلاعات دستورالعمل درآمد سه ماهه دوم را منتشر کرد که انتظارات را از دست داد، سهام 17 درصد سقوط کرد. PagerDuty درآمد این سه ماهه را به 105.5 میلیون دلار می رساند. تحلیلگرانی که در نظرسنجی StreetAccount شرکت کردند انتظار داشتند حدود 108 میلیون دلار راهنمایی شود.

دل – پس از اینکه شرکت درآمد و درآمد سه ماهه ای را که انتظارات وال استریت را پشت سر گذاشت، سهام فناوری بیش از 3 درصد افزایش یافت. دل سودی معادل 1.31 دلار به ازای هر سهم در سه ماهه اخیر منتشر کرد که از برآورد رفینیتیو 86 سنت پیشی گرفت. درآمد 20.92 میلیارد دلاری نیز بالاتر از برآورد 20.27 میلیارد دلار بود.

سامسارا – شرکت ابری پس از گزارش زیان کمتر از حد انتظار در سه ماهه اول و لغو دستورالعمل فروش تمام سال خود، 30 درصد رشد کرد. سامسارا از 204.3 میلیون دلار درآمد به ازای هر سهم 2 سنت ضرر کرده است. طبق گفته FactSet، این بالاتر از ضرر مورد انتظار 5 سنت برای هر سهم و 191.9 میلیون دلار درآمد است.

فیبرو ژن – سهام پس از ارتقاء برای خرید از محل نگهداری توسط Stifel، 6.2٪ افزایش یافت. این شرکت گفت که این شرکت بر روی توسعه دو داروی بالقوه “کلاس اول” متمرکز است.

جینکو Bioworks – سهام بیوتکنولوژی به دلیل کاهش رتبه برای فروش از حالت خنثی توسط گلدمن ساکس، 6.7 درصد کاهش یافت. گلدمن گفت که این شرکت با توجه به محیط کلان و هزینه های خنک کننده می تواند شاهد رشد کندتر برنامه های جدید باشد.

– یون لی، هاکیونگ کیم، برایان ایوانز و الکس هرینگ از CNBC گزارش ارائه کردند.