سهام که بیشترین حرکت را در ظهر انجام می دهد: NVDA، TSLA، COIN

بازدیدکنندگان غرفه انویدیا در کنفرانس آپسارا 2022 در هانگژو، چین، 3 نوامبر 2022.

Nvidia Stock Soar | انتشارات آینده | گتی ایماژ

شرکت‌هایی را که در معاملات ظهر تیتر اخبار می‌شوند، بررسی کنید.

Nvidia – سهام این سازنده تراشه و ذینفع هوش مصنوعی 3 درصد افزایش یافت که بر اساس دستاوردهای اخیر آن پس از یک سه ماهه شکست. این حرکت ها ارزش بازار انویدیا را برای مدت کوتاهی به بالای 1 تریلیون دلار رساند. سایر سازندگان تراشه با پیوندهای هوش مصنوعی نیز سود کردند. Broadcom سودهای قبلی را با کاهش 1.2 درصدی کاهش داد.

تسلا – پس از گزارش رویترز که یک جت خصوصی مورد استفاده توسط ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت، وارد چین شد، سهام 4.1 درصد افزایش یافت که اولین سفر او در سه سال اخیر است. رویترز گفت انتظار می رود ماسک با مقامات ارشد چینی دیدار و از کارخانه تسلا در شانگهای بازدید کند.

آب کم عمق – سهام این خودروساز قدیمی پس از ارتقاء شرکت جفریس وانت پیکاپ F-150 به خرید از انبار، 4.1 درصد افزایش یافت و دلیل آن افزایش اعتماد به برنامه و مدیریت فورد پس از یک رویداد سرمایه‌گذار بود.

کوین بیس – سهام کسب و کار خدمات رمزنگاری پس از ارتقاء آتلانتیک اکویتیز که این شرکت را “بهترین بیان ارز دیجیتال” نامید، بیش از 7.5 درصد افزایش یافت. این تحلیلگر هدف قیمتی خود را بر روی سهام حفظ کرد و همچنان به این معنی است که ممکن است نسبت به بسته شدن روز جمعه 23 درصد افزایش یابد.

پارامونت گلوبال – تلویزیون مادر CBS بیش از 6.4 درصد رشد کرد که افزایشی نزدیک به 6 درصدی را نسبت به جمعه افزایش داد. Wolfe Research سهام رسانه‌ها را از سه‌شنبه به عملکرد همتا ارتقا داد. پس از اخبار هفته گذشته، سهامدار عمده پارامونت، National Amusements، سرمایه‌گذاری 125 میلیون دلاری سهام ترجیحی از BDT Capital Partners را اعلام کرد. ولف گفت که احتمال فروش دارایی های پارامونت در حال افزایش است در حالی که سهام رکود است و موقعیت یابی کوتاه است.

شارژ پوینت – سهام نزدیک به 14.1 درصد افزایش یافت. بانک آمریکا سهام ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی را برای خرید ارتقا داد و آن را بهترین بازی در کلاس خود در چشم انداز خودروهای برقی نامید.

دوون انرژی، پشت الماس، شورون، اکسون موبیل – سهام انرژی روز سه شنبه تحت فشار قرار گرفتند زیرا قیمت نفت و گاز طبیعی کاهش یافت. سهام دوون انرژی 2.3 درصد کاهش یافت در حالی که Diamondback Energy بیش از 1 درصد سقوط کرد. غول های نفتی شورون و اکسون هر کدام نزدیک به 1 درصد سقوط کردند.

C3.ai – سهام C3.ai در روز سه شنبه 33.4 درصد افزایش یافت زیرا شرکت های متمرکز بر هوش مصنوعی افزایش یافتند. سایر شرکت های مرتبط با هوش مصنوعی به دست آوردند، با UiPath 6.1 درصد افزایش یافت. C3.ai نتایج را چهارشنبه گزارش می دهد.

Iovance Biotherapeutics – پس از اینکه سازمان غذا و داروی ایالات متحده درخواست مجوز آن را برای درمان پیشرفته سرطان پوست پذیرفت، سهام Iovance Biotherapeutics بیش از 17 درصد افزایش یافت.

— تانایا ماچیل، یون لی، میشل فاکس، الکساندر هرینگ و جسی پاوند از CNBC در گزارش‌سازی مشارکت داشتند.