سهام پس از ساعت کاری در حال افزایش هستند: ANET، MGM، SYK، CHGG

یک مانیتور تابلوهای Arista Networks Inc. را در طبقه بازار بورس نیویورک (NYSE) در نیویورک، ایالات متحده، در روز جمعه، 24 اوت 2018 نشان می دهد.

مایکل ناگل | بلومبرگ | گتی ایماژ

شرکت‌هایی را که در معاملات بعد از ساعات کاری سرفصل‌ها می‌شوند، بررسی کنید.

شبکه های آریستا – شرکت شبکه ابری علیرغم شکستن انتظارات تحلیلگران در سه ماهه اول، 7 درصد کاهش یافت. Arista 1.43 دلار درآمد تعدیل شده به ازای هر سهم در سه ماهه با 1.35 میلیارد دلار درآمد کسب کرد، در حالی که تحلیلگران در نظرسنجی Refinitiv انتظار داشتند 1.34 دلار به ازای هر سهم در 1.31 میلیارد دلار باشد. این شرکت همچنین راهنمایی درآمدی در سه ماهه دوم ارائه کرد که بهتر از انتظار وال استریت بود.

چگ – سهام شرکت فناوری آموزشی پس از انتشار چشم‌انداز ضعیفی برای درآمد سه‌ماهه دوم، بیش از 36 درصد در معاملات پس از ساعت کاری سقوط کرد. طبق گزارش Refinitiv، این شرکت به طور جداگانه، انتظارات تحلیلگران را برای تعدیل سود هر سهم و درآمد در سه ماهه اول شکست.

گروه اورست ری – پس از اینکه شرکت بیمه انتظارات تحلیلگران در سه ماهه اول خود را از دست داد، سهام 4.7 درصد کاهش یافت. این شرکت اعلام کرد که 11.31 دلار درآمد عملیاتی پس از کسر مالیات به ازای هر سهم در این سه ماهه داشته است که کمتر از برآورد اجماع 12.53 دلاری تحلیلگران مورد نظر FactSet است. این شرکت 3.29 میلیارد دلار درآمد ثبت کرد که همچنین کمتر از پیش بینی تحلیلگران 3.37 میلیارد دلار است.

استرایکر – سهام فناوری های پزشکی بیش از 4 درصد سقوط کرد. این شرکت هشدار داد که اگر نرخ ارز خارجی نزدیک به سطح فعلی خود باقی بماند، انتظار دارد فروش تمام سال و درآمد هر سهم “تاثیری نامطلوب داشته باشد.” بر اساس گزارش Refinitiv، این شرکت به طور جداگانه در سه ماهه اول امتیازاتی را در خطوط بالا و پایین ثبت کرد.

نیمه هادی های NXP – پس از اینکه شرکت در سه ماهه اول پیش بینی های وال استریت را شکست داد، سهام 3.9 درصد افزایش یافت. این شرکت 3.19 دلار درآمد تعدیل شده به ازای هر سهم در 3.12 میلیارد دلار درآمد ثبت کرد. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv پیش‌بینی کردند درآمد هر سهم 3.02 دلار و درآمد 3 میلیارد دلار باشد.

انرژی دیاموندبک – شرکت نفت و گاز پس از اینکه درآمد سه ماهه اول کمتر از انتظار وال استریت بود، 1.7 درصد از دست داد. Diamondback سود هر سهم را 4.10 دلار گزارش کرد که کمتر از برآورد اجماع 4.33 دلاری تحلیلگران مورد نظرسنجی FactSet است. اما این شرکت توانست درآمد کمی را به دست آورد و 1.93 میلیارد دلار در برابر تخمین خیابان 1.92 میلیارد دلار به دست آورد.

استراحتگاه MGM – شرکت استراحتگاه و کازینو به دلیل درآمدهای قوی در سه ماهه اول، 0.2 درصد کاهش یافت. طبق گزارش Refinitiv، این شرکت 44 سنت سود تعدیل شده به ازای هر سهم ثبت کرد که برآورد اجماع 10 سنت برای هر سهم را شکست. درآمد نیز بالاتر از حد انتظار بود، به طوری که MGM 3.87 میلیارد دلار ثبت کرد در حالی که تحلیلگران 3.59 میلیارد دلار پیش بینی کردند.

– دارلا مرکادو از CNBC و اسکات اشنیپر گزارش دادند