سهام در ظهر در حال حرکت هستند: HZNP، COF، RH، HD

دفتر مرکزی جهانی Horizon Therapeutics در دوبلین، ایرلند.

نورعکس | نورعکس | گتی ایماژ

شرکت هایی را که بزرگترین حرکت ها را در ظهر انجام می دهند، بررسی کنید:

افق درمانی – سهام شرکت بیوتکنولوژی پس از شکایت کمیسیون تجارت فدرال برای جلوگیری از خرید این شرکت توسط غول زیست دارویی بیش از 15 درصد سقوط کرد. Amgen. این قرارداد به ارزش 27.8 میلیارد دلار به منظور تقویت سبد دارویی Amgen بود زیرا طی دهه آینده چندین پتنت برای درمان های کلیدی منقضی می شود.

وودافون – پس از اعلام برنامه وودافون برای کاهش 11000 شغل، سهام شرکت مخابرات بریتانیا در بورس آمریکا 7 درصد کاهش یافت. مدیر عامل شرکت مارگریتا دلا واله گفت که عملکرد شرکت “به اندازه کافی خوب نبوده” و Vodafone “باید تغییر کند.”

بانکورپ اتحاد غربی – پس از اینکه بانک آمریکا پوشش سهام را با رتبه خرید بازگرداند، سهام اتحادیه وسترن 3.6 درصد جهش کرد. بانک آمریکا گفت که به مدل تجاری بانک منطقه ای اطمینان دارد. این شرکت با اشاره به نسبت بالای متوسط ​​سپرده های بیمه شده به کل سپرده ها، گفت: «وال از نظر مدل کسب و کار و ویژگی های ترازنامه نسبت به سه بانک ورشکسته، یک تن اشتراک ندارد. سهام در سال گذشته 46 درصد کاهش یافته است.

پایتخت یک – سهام Capital One روزی 2.4 درصد افزایش یافت، پس از آن که پرونده های اوراق بهادار نشان داد که سهام جدیدی در مؤسسه مالی از Berkshire Hathaway متعلق به وارن بافت به ارزش بیش از 950 میلیون دلار است. اسناد نظارتی همچنین نشان می‌دهد که مدیریت دارایی مایکل بری در سه ماهه اول، سهامی را تصاحب کرده است.

RH – سهام خرده فروش مبلمان لوکس 7.5 درصد کاهش یافت. یک پرونده نظارتی که اواخر دوشنبه منتشر شد نشان داد که برکشایر هاتاوی وارن بافت سهام خود را در سه ماهه گذشته رها کرده است. این مجموعه مستقر در اوماها در پایان سال 2022 دارای 2.36 میلیون سهم RH بود.

الفبا – سهام در معاملات ظهر نزدیک به 3 درصد افزایش یافت. روز دوشنبه، Bill Ackman’s Pershing Square Capital Management در یک پرونده اوراق بهادار فاش کرد که موقعیت جدیدی را در Alphabet با مجموع نزدیک به 1.1 میلیارد دلار در سه ماهه اول افتتاح کرده است. سومین پوینت دن لوب نیز در سه ماهه اول سهم قابل توجهی در این غول فناوری ایجاد کرد.

انبار خانه، لاو – سهام خرده فروشان لوازم خانگی Home Depot و Lowe’s در معاملات ظهر روز سه شنبه 1.4% و 1% از دست دادند. Home Depot بزرگترین عدم درآمد در بیش از 20 سال گذشته را گزارش کرد و 37.26 میلیارد دلار ثبت کرد در حالی که تحلیلگران پیش بینی شده توسط Refinitiv 38.28 میلیارد دلار پیش بینی کردند. Lowe’s نتایج فصلی را در 23 می گزارش خواهد کرد.

Expedia – اپراتور سایت رزرو سفر پس از اینکه گوردون هاسکت سهام را برای خرید از حالت نگهداری ارتقا داد، شاهد افزایش 2.7 درصدی سهام خود بود. این شرکت گفت که نگرانی‌ها در مورد مهاجرت پشته‌های فناوری‌اش بیش از حد افزایش یافته است و بادی ناشی از پیشنهادهای اقامتگاه‌های سنتی را می‌بیند. همچنین راه‌اندازی آتی برنامه One Key خود را برجسته کرد، که انتظار می‌رود باعث افزایش سهم در آینده شود.

سیجن – سهام شرکت بیوتکنولوژی 5 درصد کاهش یافت. روز دوشنبه، دانیل ولش، مدیر سیگن، فروش 1864 سهم را فاش کرد که ارزش سهام آن بیش از 370000 دلار است. سیگن و فایزر همچنین در روز جمعه، درست چند روز قبل از شکایت FTC برای جلوگیری از خرید Horizon Therapeutics توسط Amgen، اسناد مربوط به ادغام پیشنهادی خود را به کمیسیون تجارت فدرال ارائه کرد.

دریا محدود – شرکت اینترنتی مصرف کننده پس از کمی از دست دادن انتظارات برای درآمد سه ماهه اول، 17 درصد کاهش یافت. این شرکت بر اساس برآورد اجماع 3.06 میلیارد دلاری تحلیلگرانی که در نظرسنجی FactSet شرکت کرده بودند، 3.04 میلیارد دلار ثبت کرد.

GE Health Care – سهام شرکت medtech پس از آغاز پوشش Oppenheimer با رتبه برتر در روز دوشنبه، نزدیک به 3٪ افزایش یافت. این شرکت گفت GE HealthCare موقعیت خوبی برای بهره مندی از جمعیت پیر و افزایش موارد بیماری های مزمن دارد. GE HealthCare اوایل سال 2023 از شرکت مادر جنرال الکتریک جدا شد و تجارت عمومی را در نزدک در 4 ژانویه آغاز کرد.

Etsy – پس از اینکه مورگان استنلی هدف قیمتی خود را از 79 دلار به 74 دلار در هر سهم کاهش داد، سهام بیش از 5 درصد سقوط کرد که نشان دهنده کاهش 24 درصدی نسبت به بسته شدن روز دوشنبه است. شرکت وال استریت گفت که رشد آهسته تری را برای Etsy پیش رو می بیند.

— یون لی، تانایا ماچیل، الکس هرینگ، سامانتا سابین، هوکیونگ کیم، برایان ایوانز، سارا مین و مایکل بلوم از CNBC در گزارش‌ها مشارکت داشتند.