سهام در حال حرکت بزرگ بعد از ساعت کاری: LCID، PLTR، PYPL

مردم در هنگام عرضه اولیه عمومی (IPO) شرکت در مقابل بورس نیویورک (NYSE) در نیویورک، 30 سپتامبر 2020، در مقابل بنری ایستاده اند که تابلوهای Palantir Technologies Inc.

مایکل ناگل | بلومبرگ | گتی ایماژ

شرکت هایی را که در معاملات بعد از ساعت خبرساز می شوند، بررسی کنید.

شفاف – پس از اینکه شرکت در سه ماهه اول زیان فزاینده ای را ثبت کرد، اما گفت که پول نقد کافی برای ادامه فعالیت در سال آینده دارد، تولیدکننده خودروهای الکتریکی 8 درصد کاهش یافت. این شرکت انتظارات برای درآمد خود را از دست داد و 149.4 میلیون دلار در برابر برآورد اجماع 209.9 میلیون دلاری تحلیلگران مورد نظر رفینیتیو گزارش داد.

پالانتیر – سهام نرم افزار پس از اینکه Palantir انتظارات تحلیلگران را برای سه ماهه اول شکست داد و رهنمودهای خوشبینانه را منتشر کرد، 22 درصد افزایش یافت. Palantir درآمد تعدیل شده هر سهم را 5 سنت در درآمد 525 میلیون دلاری گزارش کرد، در حالی که تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv پیش‌بینی کردند که سود هر سهم 4 سنت و درآمد 506 میلیون دلار است. این شرکت همچنین چشم انداز قوی برای سودآوری کل سال ارائه کرد.

پی پال – سهام حدود 5.5 درصد کاهش یافت. پی پال انتظارات ضعیف سه ماهه جاری را برای سود هر سهم منتشر کرد، در حالی که راهنمای کل سال خود را برای این معیار افزایش داد. طبق گزارش Refinitiv، به طور جداگانه، شرکت پرداخت های دیجیتال در سه ماهه اول انتظارات را در سطوح بالا و پایین شکست داد.

Skyworks – سهام نیمه هادی ها نزدیک به 9 درصد کاهش یافت. Skyworks گفت که بنیادهای تجاری آن در سه ماهه دوم علیرغم پس‌زمینه چالش‌برانگیز، قوی باقی ماندند، اما باعث شد درآمد و درآمد سه‌ماهه سوم کمتر از انتظارات وال استریت باشد. بر اساس گزارش Refinitiv، این شرکت در سه ماهه دوم سود 2.02 دلاری به ازای هر سهم، بدون احتساب موارد، مطابق با انتظارات تحلیلگران اعلام کرد. درآمد نیز مطابق با پیش بینی خیابان بود.