سهام در حال حرکت بزرگ بعد از ساعت کاری: F، SBUX، CLX

یک فروشگاه استارباکس در داخل ترمینال تام بردلی در فرودگاه LAX در لس آنجلس، کالیفرنیا دیده می شود.

لوسی نیکلسون | رویترز

شرکت‌هایی که بعد از ساعت‌ها خبرساز می‌شوند را بررسی کنید.

فورد موتور – طبق گزارش Refinitiv، فورد بالاتر از انتظارات تحلیلگران در خطوط بالا و پایین بود. با این حال، این شرکت دستورالعمل سالانه قبلی خود را درباره درآمد تعدیل شده بین 9 تا 11 میلیارد دلار و همچنین حدود 6 میلیارد دلار جریان نقد آزاد تعدیل شده تکرار کرد. سهام خودرو در معاملات طولانی مدت حدود 2.3 درصد کاهش یافت.

استارباکس – سهام استارباکس در معاملات بعد از ساعت 2 درصد سقوط کرد. طبق گزارش Refinitiv، این زنجیره قهوه در صدر انتظارات تحلیلگران در خطوط بالا و پایین قرار گرفت و درآمد تعدیل شده 74 سنت به ازای هر سهم را گزارش کرد که بیشتر از برآورد 65 درصدی برای هر سهم بود. درآمد 8.72 میلیارد دلاری را گزارش کرد که بالاتر از پیش بینی 8.4 میلیارد دلاری بود.

کلروکس – کلروکس پس از برتری بر انتظارات تحلیلگران در خطوط بالا و پایین، 1 درصد افزایش یافت. این شرکت محصولات مصرفی سود تعدیل شده در سه ماهه سوم مالی را 1.51 دلار به ازای هر سهم با درآمد 1.91 میلیارد دلار گزارش کرد. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv انتظار داشتند که درآمدی معادل 1.22 دلار به ازای هر سهم با درآمد 1.82 میلیارد دلاری داشته باشد.

گروه مسابقه – بر اساس برآوردهای اجماع از Refinitiv، پس از گزارش درآمدهای سه ماهه اول که فراتر از انتظارات بود، سهام گروه Match 1.5 درصد افزایش یافت. با این حال، شرکت دوستیابی آنلاین تخمین درآمد تحلیلگران را از دست داد.

میکرو دستگاه های پیشرفته – پس از اینکه Advanced Micro Devices دستورالعمل درآمدی ضعیف‌تر از حد انتظار را در سه ماهه دوم صادر کرد، سهام تقریباً 5 درصد سقوط کرد. بر اساس گزارش Refinitiv، در غیر این صورت، این شرکت در خطوط بالا و پایین از انتظارات تحلیلگران فراتر رفت.

یام چین – پس از اینکه شرکت فست فود مستقر در چین، سود و درآمد سه ماهه اول تحلیلگران را شکست داد، یام چین 3.6 درصد افزایش یافت. یام چین درآمد تعدیل شده 69 سنت به ازای هر سهم را با درآمد 2.92 میلیارد دلار گزارش کرد. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv انتظار داشتند که سود هر سهم 46 سنت با درآمد 2.77 میلیارد دلار باشد.

سرگرمی سزار – سزار اینترتینمنت پس از از دست دادن انتظارات سود سه ماهه اول تحلیلگران، حدود 0.2 درصد کاهش یافت. به گزارش Refinitiv، این غول کازینو 63 سنت به ازای هر سهم ضرر کرد که بسیار بیشتر از پیش‌بینی تحلیلگران برای از دست دادن 1 سنت در هر سهم است. در غیر این صورت، درآمد 2.83 میلیارد دلاری را گزارش کرده است که از 2.76 میلیارد دلار پیش بینی شده بود.