سهام در حال حرکت بزرگ بعد از ساعت کاری: ENPH، PACW، CMG، MSFT

3760 میکرواینورتر Enphase نیروی خشک کردن و ذخیره سازی بیش از 50000 تن برنج کالیفرنیا را در Strain Ranch در آرباکل، کالیفرنیا، سه شنبه، 19 فوریه 2013 تامین می کند.

آلیسون یین | AP

شرکت‌هایی را که در معاملات طولانی‌مدت سرفصل می‌شوند، بررسی کنید.

Enphase Energy — شرکت اینورتر خورشیدی پس از ساعاتی پس از گزارش فصلی مختلط که شامل نتایج ناامیدکننده درآمدی بود، شاهد کاهش حدود 16 درصدی سهام بود. Enphase درآمدی بالغ بر 726 میلیون دلار داشت. بر اساس گزارش Refinitiv، تحلیلگران به دنبال 732.5 میلیون دلار بودند. رقیب SolarEdge بیش از 6 درصد کاهش یافت.

PacWest Bancorp – پس از اینکه PacWest اعلام کرد طی ماه گذشته شاهد جریان‌های سپرده‌های ورودی بوده است، سهام بانک منطقه‌ای 15 درصد جهش کرد. PacWest گفت که سپرده ها در طول سه ماهه اول بیش از 16 درصد کاهش یافت و به حدود 28.2 میلیارد دلار رسید. با این حال، این بانک گفت که از 20 مارس حدود 1.8 میلیارد دلار سپرده اضافه کرده است که به روز رسانی قبلی آن به سرمایه گذاران بود. این مبلغ شامل 700 میلیون دلار سپرده در آوریل است. PacWest همچنین زیان خالص 1.21 میلیارد دلاری را برای سه ماهه گزارش کرد که عمدتاً به دلیل هزینه کاهش ارزش سرقفلی است.

گریل مکزیکی چیپوتل – زنجیره بوریتو پس از چند ساعت پس از آخرین نتایج مالی شرکت، 7.7 درصد جهش کرد. درآمد و درآمد Chipotle در سه ماهه اول از برآوردهای تحلیلگرانی که توسط Refinitv نظرسنجی کرده بودند، پیشی گرفت. فروش همان فروشگاه 10.9% افزایش یافت، بالاتر از برآورد StreetAccount از 8.6%.

مایکروسافت – به گفته Refinitiv، پس از گزارش شرکت درآمد و درآمد سه ماهه که فراتر از انتظارات تحلیلگران بود، سهام این غول فناوری تقریباً 5 درصد افزایش یافت. درآمد بخش کسب و کار Intelligent Cloud مایکروسافت با 16 درصد رشد به 22.08 میلیارد دلار رسید که بیشتر از پیش بینی تحلیلگران بود.

الفبا – بر اساس گزارش Refinitiv، شرکت مادر گوگل پس از ثبت درآمد سه ماهه اول که بالاتر از برآوردها بود، و برای اولین بار در رکورد سود در تجارت ابری خود گزارش داد، سهام خود را 4 درصد افزایش داد. هیئت مدیره این شرکت همچنین اجازه خرید 70 میلیارد دلاری سهام را صادر کرد. همتایان فناوری بزرگ آمازون و متا هر کدام حدود 2 درصد افزایش یافت.

تگزاس اینسترومنتز – بر اساس گزارش Refinitiv، این سازنده تراشه پس از گزارش درآمدهای بهتر از حد انتظار در سه ماهه اول و درآمدی که مطابق با برآوردها بود، نزدیک به 2 درصد افزایش یافت.

ویزا – طبق گزارش Refinitiv، این غول پرداخت پس از گزارش سود تعدیل شده 2.09 دلاری به ازای هر سهم با درآمد 7.99 میلیارد دلاری در سه ماهه آخر خود، تقریباً 2 درصد رشد کرد. تحلیلگران انتظار داشتند که درآمدی معادل 1.99 دلار به ازای هر سهم با درآمد 7.79 میلیارد دلاری داشته باشد.

– جسی پاوند، خبرنگار CNBC در گزارش‌سازی مشارکت داشت