سهام در حال حرکت بزرگ بعد از ساعت کاری: DIS، BYND، HOOD

رابین بک | Afp | گتی ایماژ

شرکت‌هایی را که در معاملات طولانی‌مدت سرفصل می‌شوند، بررسی کنید.

دیزنی پس از اینکه شرکت نتایج سه ماهه دوم مالی مختلط را گزارش کرد، سهام 4.7 درصد سقوط کرد. طبق داده‌های Refinitiv، درآمد مطابق با برآوردها بود، در حالی که درآمد کمی بیشتر از برآوردهای تحلیلگران بود. در حالی که این شرکت اعلام کرد ضررهای بخش استریم آن کاهش یافته است، 4 میلیون مشترک دیزنی پلاس را از دست داد.

فراتر از گوشت پس از اینکه Beyond Meat نتایج بهتر از حد انتظار را برای سه ماهه اول منتشر کرد، سهام این تولیدکننده گوشت جایگزین 8.5 درصد افزایش یافت. Beyond Meat از زیان 92 سنت به ازای هر سهم و 92.2 میلیون دلار درآمد خبر داد. بر اساس گزارش Refinitiv، تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که با درآمد 90.8 میلیون دلاری، 1.01 دلار به ازای هر سهم ضرر کند.

رابین هود بر اساس گزارش Refinitiv، پس از گزارش رابینهود درآمد 441 میلیون دلاری در سه ماهه اول، که بالاتر از 425 میلیون دلار پیش بینی شده توسط تحلیلگران است، سهام این کارگزاری خرده فروشی در معاملات طولانی مدت 4 درصد افزایش یافت. درآمد تراکنش‌ها برای سهام و اختیار معامله هر دو نسبت به سه ماهه چهارم افزایش یافت و کاربران فعال ماهانه اندکی به 11.8 میلیون نفر افزایش یافت.

نرم افزار یونیتی – طبق گزارش Refinitiv، پس از اینکه شرکت پیش‌بینی‌های درآمدی سه‌ماهه اخیر را شکست داد، سهام Unity Software 12 درصد افزایش یافت. یونیتی همچنین راهنمایی قوی تر از حد انتظار را برای سه ماهه جاری به اشتراک گذاشت و گفت که انتظار دارد درآمد بین 510 تا 520 میلیون دلار باشد.

گروپون بر اساس گزارش Refinitiv، پس از اینکه شرکت کوپن درآمد سه ماهه اول را که کمتر از حد انتظار بود، ثبت کرد، سهام 4 درصد کاهش یافت. گروپون درآمد 121.6 میلیون دلاری را گزارش کرد، در حالی که خیابان برای 134.9 میلیون دلار درآمد داشت.

سونوس — سهام سیستم صوتی خانگی 18 درصد سقوط کرد. Sonos 24 سنت به ازای هر سهم ضرر کرد، در حالی که تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv خواستار زیان 18 سنت برای هر سهم شدند. پاتریک اسپنس، مدیرعامل Sonos اعلام کرد که این شرکت در حال کاهش دستورالعمل‌های خود برای نیمه دوم سال مالی 2023 در بحبوحه «کاهش تقاضای مصرف‌کننده و تنگ‌تر شدن موجودی شریک کانال» است.

– جسی پاوند و سامانتا سابین از CNBC گزارش ارائه کردند.