سهام در حال حرکت بزرگ بعد از ساعت کاری: AAPL، CVNA، DASH، SQ

اولین فروشگاه فیزیکی خرده فروشی اپل در شهر پرجمعیت بمبئی واقع شده است.

پونیت پرنجپه | Afp | گتی ایماژ

شرکت‌هایی را که در معاملات بعد از ساعت‌ها خبرساز می‌شوند، بررسی کنید.

سیب – این غول فناوری پس از کاهش درآمد، نزدیک به 2 درصد افزایش یافت. این شرکت درآمدی معادل 1.52 دلار به ازای هر سهم با درآمد 94.84 میلیارد دلاری برای سه ماهه دوم مالی گزارش کرد. تحلیلگران سود 1.43 دلاری هر سهم را با درآمد 92.96 میلیارد دلاری پیش بینی کردند.

کاروانا – فروشنده خودروهای دست دوم 23 درصد در معاملات بعد از ساعت اضافه کرد. به گفته رفینیتیو، کاروانا در سه ماهه اول 1.51 دلار به ازای هر سهم ضرر کرد که کمتر از حد تخمین ها برای زیان 2 دلاری به ازای هر سهم است. درآمد این شرکت مطابق با برآوردهای تحلیلگران به 2.61 میلیارد دلار رسید.

لیفت – پس از اینکه Lyft آخرین نتایج سه ماهه خود را منتشر کرد، سهام شرکت اشتراک سواری بیش از 14 درصد سقوط کرد. این شرکت زیان خالص 187.6 میلیون دلاری را گزارش کرد. بر اساس گزارش Refinitiv، درآمد یک میلیارد دلاری بیش از برآوردهای 981 میلیون دلاری تحلیلگران است.

Expedia — سهام در شرکت رزرو آنلاین نزدیک به 6 درصد افزایش یافت. درآمد سه ماهه اخیر کمی جلوتر از پیش بینی های وال استریت بوده است. طبق گزارش Refinitiv، Expedia 20 سنت به ازای هر سهم ضرر کرد که بیشتر از انتظار تحلیلگران برای 4 سنت برای هر سهم بود.

کوین بیس – سهام پلتفرم معاملات ارز دیجیتال نزدیک به 9 درصد افزایش یافت. طبق گزارش Refinitiv، Coinbase کمتر از حد انتظار 34 سنت به ازای هر سهم در درآمد 773 میلیون دلاری، در مقابل ضرر 1.35 دلاری به ازای هر سهم و درآمد 657 میلیون دلاری را ثبت کرد. این شرکت هزینه های خود را با اخراج در سه ماهه کاهش داده بود.

مسدود کردن – شرکت مادر CashApp با افزایش درآمد 2.6٪ افزایش یافت. طبق گزارش Refinitiv، بلاک درآمد تعدیل شده 40 سنت به ازای هر سهم را با درآمد 4.99 میلیارد دلاری گزارش کرد، در حالی که تحلیلگران انتظار داشتند که درآمد 34 سنت برای هر سهم از درآمد 4.59 میلیارد دلار باشد.

Holdings رزرو – پس از اینکه شرکت دستورالعمل های خود را برای کل سال به روز نکرد، سهام 3٪ از دست رفت. طبق گزارش Refinitiv، Booking سود تعدیل شده 11.60 دلاری به ازای هر سهم را در مقابل انتظارات اجماع 10.61 دلاری به ازای هر سهم گزارش کرد. Booking همچنین درآمد 3.78 میلیارد دلاری را گزارش کرد که بالاتر از انتظارات استریت بود.

DoorDash – سهام خدمات تحویل غذا پس از نتایج سه ماهه 5 درصد افزایش یافت. بر اساس گزارش Refinitiv، این شرکت زیان 41 سنت به ازای هر سهم را گزارش کرد که کمتر از ضرر 58 سنت برای هر سهم پیش بینی شده توسط تحلیلگران است. درآمد بیش از حد انتظار بود، به 2.04 میلیارد دلار در مقابل برآورد خیابان 1.93 میلیارد دلار.