سهام در اواسط روز در حال حرکت هستند: PACW، DKNG، PFE، FL

تابلوهای Pacific Western Bank در خارج از شعبه بانک در بورلی هیلز، کالیفرنیا در 4 مه 2023 نمایش داده می شود.

پاتریک تی فالون | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

شرکت‌هایی را که در معاملات ظهر تیتر اخبار می‌شوند، بررسی کنید.

PacWest Bancorp – سهام 14٪ افزایش یافت. این بانک منطقه ای که از نزدیک دنبال می شد، حدود 2.6 میلیارد دلار وام ساخت و ساز را به یکی از شرکت های تابعه کندی ویلسون هلدینگ فروخت.

پیش نویس پادشاهان – سهام پلتفرم قمار ورزشی در معاملات ظهر 8 درصد افزایش یافت. اوایل روز دوشنبه، UBS سهام را برای خرید از حالت خنثی به دلیل رشد قوی در ایالت های جدید ارتقا داد.

Zions Bankorporation بر اساس گزارش FactSet، پس از اینکه گروه هووده پوشش Zions را با عملکرد بهتر، با هدف قیمت 40 دلار آغاز کرد، سهام بانک 6.7 درصد جهش کرد. این حدود 49 درصد نسبت به زمانی که سهام در روز جمعه بسته شد، صعودی است.

فایزر – سهام فایزر پس از یک مطالعه بررسی شده نشان داد که یک داروی خوراکی از فایزر برای کاهش وزن نتایج مشابه و سریع تری نسبت به اوزمپیک رقیب Novo Nordisk نشان داد، سهام فایزر بیش از 3 درصد افزایش یافت.

متا پلتفرم ها – شرکت رسانه‌های اجتماعی حتی پس از انتشار اخباری مبنی بر جریمه بی‌سابقه ۱.۲ میلیارد یورویی (۱.۳ میلیارد دلاری) این شرکت توسط تنظیم‌کننده‌های حریم خصوصی اروپایی به دلیل انتقال داده‌های کاربران اتحادیه اروپا به ایالات متحده، ۱.۶ درصد رشد کرد و به بالاترین حد خود در ۵۲ هفته گذشته رسید. امسال حدود 106 درصد افزایش یافت که به دلیل خوش بینی سرمایه گذاران در مورد فضای هوش مصنوعی تقویت شد.

نایک، قفسه پا – سهام نایک روز دوشنبه 2.7 درصد کاهش یافت. سیتی در یادداشت دوشنبه یک ساعت کاتالیزور منفی را به شرکت پوشاک ورزشی اضافه کرد. این شرکت گفت گزارش درآمد بدتر از حد انتظار Foot Locker در هفته گذشته نشان دهنده مشکلات پیش روی نایک است. در همین حال، سهام Foot Locker 6 درصد کاهش یافت.

فناوری میکرون – پس از اینکه اداره فضای سایبری چین اپراتورهای «زیرساخت اطلاعات حیاتی» در آن کشور را از خرید محصولات از Micron منع کرد، سهام تراشه 2.5 درصد کاهش یافت. پکن گفت که این شرکت “خطر امنیتی بزرگی” دارد.

کاتالنت – کاتالنت 3 درصد بالاتر رفت. سهام در معاملات پیش از بازار دوشنبه کاهش یافت. این اقدام پس از آن صورت می گیرد که جی پی مورگان در روز جمعه ارزش سهام دارو را از اضافه وزن به خنثی کاهش داد. شرکت وال استریت به باد مخالف کلان برای تغییر رتبه اشاره کرد.

نورفولک جنوبی – نورفولک ساترن در معاملات ظهر کمتر از 1 درصد رشد کرد. سیتی سهام راه آهن را برای خرید از خنثی ارتقا داد، در حالی که ولز فارگو نورفولک را از وزن برابر به اضافه وزن ارتقا داد.

سیب – سهام این غول فناوری پس از کاهش رتبه Loop Capital که هشدار داد اپل ممکن است پیش بینی درآمد سه ماهه ژوئن را از دست بدهد، کمتر از 1٪ کاهش یافت. سهام اپل تا به امروز بیش از 30 درصد رشد داشته است.

جت بلو ایرویز، خطوط هوایی آمریکا – سهام JetBlue و American Airlines به ترتیب 1.3% و 2.6% کاهش یافت، پس از اینکه وزارت دادگستری روز جمعه برنده دعوی حقوقی برای پایان دادن به شراکت آنها در شمال شرق شد و اعلام کرد که این کار ضدرقابتی است.

– برایان ایوانز، میشل فاکس، الکساندر هرینگ، هاکیونگ کیم، یون لی و جسی پاوند از سی‌ان‌بی‌سی در گزارش‌ها مشارکت کردند.