سهام در اواسط روز در حال حرکت هستند: FSLR، NWSA، SCHW، TWLO

کانی بلک تنظیماتی را در خط تولید پنل‌های خورشیدی سری 6 انجام می‌دهد که در طی بازدید از یک کارخانه خورشیدی اول در والبریج، اوهایو، 6 اکتبر 2021 مشاهده شد.

دین ریس | رویترز

شرکت هایی را که بزرگترین حرکت ها را در ظهر انجام می دهند، بررسی کنید:

اولین خورشیدی – پس از اینکه شرکت خورشیدی اعلام کرد که Evolar AB را تا سقف 80 میلیون دلار خریداری می کند، سهام 22 درصد افزایش یافت. First Solar گفت که خرید این شرکت اروپایی که لایه نازک مورد استفاده در پنل های خورشیدی را توسعه می دهد، باید توسعه نسل بعدی فناوری فتوولتائیک را تسریع بخشد.

News Corp به گزارش فکت ست، سهام این شرکت رسانه ای پس از اینکه News Corp گزارش داد که درآمد و درآمد سه ماهه سوم مالی خود پس از زنگ خطر روز پنجشنبه کاهش یافته است، 6 درصد افزایش یافت. این شرکت همچنین گفت که انتظار دارد تا پایان سال 2023 سالانه 160 میلیون دلار از طریق کاهش مشاغل اعلام شده خود صرفه جویی کند.

Icahn Enterprises – هلدینگ کارل آیکان 4 درصد رشد کرد و زیان این هفته را به 12 درصد کاهش داد. پس از اینکه فروشنده برجسته Hindenburg Research، یک موقعیت کوتاه را اتخاذ کرد و ادعا کرد که ارزش‌گذاری دارایی‌های “متورم” و دلایل دیگر وجود دارد، سهام در حال حرکت است. به طور جداگانه، Icahn Enterprises گفت که هیئت مدیره آن مجوز خرید 500 میلیون دلاری را تأیید کرده است. این شرکت همچنین اخیرا سود سه ماهه 2 دلاری برای هر سهم اعلام کرده است.

JD.com – سهام شرکت تجارت الکترونیک چینی در فهرست ایالات متحده، یک روز پس از افزایش 7.2 درصدی، 5.6 درصد کاهش یافت. JD.com همچنین روز پنجشنبه اعلام کرد که Xu Lei، مدیر عامل شرکت، در ماه ژوئن به دلیل “دلایل شخصی” از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و Sandy Ran Xu، مدیر مالی، جایگزین او خواهد شد.

چارلز شواب – سهام شرکت کارگزاری در روز جمعه پس از گزارش شرکت مبنی بر افزایش 1 درصدی کل دارایی های مشتریان در ماه آوریل، بیش از 2 درصد افزایش یافت. پیتر کرافورد، مدیر مالی مالی، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که فعالیت دسته بندی وجه نقد توسط مشتریان در ماه می به کاهش خود ادامه داده است.

تویلیو – سهام نزدیک به 5 درصد کاهش یافت. این حرکت به کاهشی افزود که پس از آن که توسعه‌دهنده نرم‌افزار ارتباطات اواخر روز سه‌شنبه درآمدهای سه‌ماهه دوم را پیش‌بینی کرد و برآوردهای تحلیلگران را از دست داد، افزود. روز جمعه، Mizuho ارزش سهام را از خرید به خنثی کاهش داد و گفت که چالش‌های کوتاه مدت زیادی برای Twilio می بیند.

رابین هود – سهام 7.7 درصد کاهش یافت. این یک معکوس نسبت به رشد 6.4 درصدی روز پنجشنبه است که یک روز پس از آن رخ داد که رابینهود در سه ماهه اول رکورد درآمد و درآمد را ثبت کرد. روز جمعه، مورگان استنلی گفت که معاملات 24 ساعته جدید رابینهود که روز چهارشنبه اعلام شد، هیچ گونه تسهیلی برای وضعیت مالی شرکت ایجاد نخواهد کرد.

روباه – پس از کاهش ارزش شرکت رسانه ای توسط Wells Fargo به وزن برابر از اضافه وزن، سهام تقریباً 1٪ کاهش یافت. شرکت وال استریت به چالش های تقاضا برای تلویزیون خطی و هزینه های حقوق ورزشی اشاره کرد. فاکس روز سه‌شنبه گزارش زیان خالص برای سه ماهه سوم مالی خود را به دلیل هزینه‌های مربوط به تسویه حساب فاکس نیوز با Dominion Voting Systems اعلام کرد.

جنرال دیجیتال – Gen Digital پس از گزارش درآمد سه ماهه چهارم مالی خود که پس از بسته شدن روز پنجشنبه منتشر شد، 8 درصد کاهش یافت. این شرکت امنیت سایبری درآمدهای تعدیلی را منتشر کرد که بر اساس برآوردهای تحلیلگران، در هر FactSet، پیشی گرفت. با این حال، رزرو 1.02 میلیارد دلاری آن برای سه ماهه کمتر از 1.06 میلیارد دلار مورد انتظار بود.

— یون لی، جسی پاوند، مایکل بلوم و سارا مین از CNBC گزارش‌هایی را ارائه کردند.