سهام بزرگترین حرکت را در ظهر انجام می دهند: JPM، GM، XOM

نیویورک، نیویورک – 24 آوریل: شخصی در 24 آوریل 2023 در شهر نیویورک از کنار شعبه بانک First Republic در منهتن عبور می کند. بانک ایالات متحده آخرین نتایج مالی خود را اعلام خواهد کرد، اما نگرانی ها در مورد بانک های کوچک و متوسط ​​پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی (SVB) در ماه مارس همچنان ادامه دارد. (عکس از اسپنسر پلات/گتی ایماژ)

اسپنسر پلات | اخبار گتی ایماژ | گتی ایماژ

شرکت‌هایی را که در معاملات ظهر تیتر اخبار می‌شوند، بررسی کنید.

جمهوری اول، جی پی مورگان چیس – سهام First Republic و پس از اینکه جی پی مورگان چیس بانک بیمار و اکثر دارایی های آن را پس از تصرف کنترل توسط تنظیم کننده ها تصاحب کرد، متوقف شد. سهام جی پی مورگان 2.1 درصد افزایش یافت.

جنرال موتورز – پس از اینکه مورگان استنلی جنرال موتورز را از وزن برابر به اضافه وزن ارتقا داد و سهام را بیش از حد فروخت نامید، این خودروساز 1.3 درصد افزایش یافت.

خط کروز نروژ – شرکت کروز پس از کسب نتایج بهتر از حد انتظار سه ماهه، جهش 8.9 درصدی را تجربه کرد. خط کروز نروژی همچنین پیش‌بینی سود کل سال خود را در میان تقاضای بالای سفر افزایش داد.

اکسون موبیل – به دلیل کاهش رتبه گلدمن ساکس به خنثی از خرید، سهام 3.1 درصد کاهش یافت. این شرکت گفت این غول نفتی پس از فعالیت چند ساله خود جذابیت کمتری داشته است.

PacWest، Zions Bankorp. – سهام بانک های منطقه ای در روز دوشنبه با واکنش سرمایه گذاران به توقیف و فروش First Republic Bank در آخر هفته، نوسان داشت. سهام PacWest پس از افزایش در اوایل جلسه، نزدیک به 1.1 درصد سقوط کرد. Zions Bankorp بیش از 3.7 درصد سقوط کرد در حالی که اتحاد غربی حدود 3 درصد کاهش یافت. این ETF بانک منطقه ای SPDR S&P (KRE) 2.8 درصد کاهش یافت.

فن آوری های SoFi – بازپرداخت وام دانشجویی علیرغم انتشار نتایج فصلی بهتر از حد انتظار، بیش از 12.2 درصد سقوط کرد. طبق گزارش Refinitiv، این شرکت در برابر برآوردهای اجماع 7 سنت و 441 میلیون دلار، ضرر 5 سنت به ازای هر سهم و درآمد 460.16 میلیون دلاری را گزارش کرد. با این حال، مدیریت روز دوشنبه در تماس با سود شرکت اعلام کرد که تقاضا برای وام های منشأ از سه ماهه چهارم به دلیل بهره بالاتر، سطح درآمدزایی کمتری خواهد داشت.

Comcast – پس از اینکه بانک آمریکا سهام رسانه ها را برای خرید از رتبه خنثی پس از نتایج سه ماهه اخیر خود ارتقا داد، سهام رسانه ها 0.6 درصد افزایش یافت. تحلیلگران، Comcast را برای یک “چرخش قوی” در موقعیت خوبی قرار می دهند.

Teradata – پس از اینکه Guggenheim Partners سهام را برای خرید از خنثی ارتقا داد، شرکت پایگاه داده ابری 6 درصد جهش کرد. شرکت وال استریت گفت Teradata آماده عملکرد بهتر از انتظارات برای حفظ مشتری و رشد درآمد در بخش ابری خود است. قیمت هدف 62 دلاری آن حاکی از افزایش 60 درصدی آن است.

در نیمه هادی – On Semiconductor پس از پشت سر گذاشتن انتظارات درآمد و درآمد سه ماهه اول، 8.9 درصد افزایش یافت. طبق گزارش FactSet، این شرکت تراشه درآمد هر سهم را 1.19 دلار گزارش کرد که بیشتر از برآورد اجماع 1.08 دلار برای هر سهم است. درآمد 1.96 میلیارد دلاری را به ثبت رساند که بیش از 1.92 میلیارد دلار مورد انتظار بود.

اسکاتز میراکل گرو – پس از اینکه استیفل Scotts Miracle-Gro را برای خرید از حالت نگهدارنده ارتقا داد و قیمت هدف 80 دلاری را تعیین کرد، سهام 5.5٪ افزایش یافت که نشان دهنده افزایش نزدیک به 20٪ نسبت به بسته شدن روز جمعه است. دبلیو. اندرو کارتر، تحلیلگر استیفل، گفت که سازنده محصولات مصرفی چمن، باغ و محصولات کنترل آفات دارای “تنظیمات کوتاه مدت جذابی برای سهام با بازیابی حاشیه است که باعث رشد بیش از حد EPS می شود.”

پرداخت های جهانی – سهام گلوبال پیمنتز علیرغم کاهش درآمد و درآمد در سه ماهه اخیر، با معرفی مدیرعامل جدید از اول ژوئن، 8.6 درصد سقوط کرد.

لاجیتک – سهام لاجیتک پس از ارتقای شرکت مورگان استنلی به وزن برابر از وزن کم، با اشاره به «مسیر کاتالیزور متعادل‌تر» پیش رو، 2.6 درصد افزایش یافت.

افشا: Comcast مالک NBCUniversal، شرکت مادر CNBC است.

– سارا مین، الکساندر هرینگ، برایان ایوانز، جسی پاوند و یون لی از CNBC گزارش ارائه کردند