سهام بزرگترین حرکت را بعد از ساعت کاری انجام می دهند: LULU، MDB، FIVE

تابلوی Lululemon در یک مرکز خرید در سن دیگو، کالیفرنیا، 23 نوامبر 2022 دیده می شود.

مایک بلیک | رویترز

شرکت‌هایی را که بعد از زنگ اخبار خبر می‌دهند، بررسی کنید.

لولولمون – سهام Lululemon پس از اینکه خرده‌فروش پوشاک دو و میدانی درآمدهای مالی سه‌ماهه اول خود را بهتر از حد انتظار اعلام کرد و دستورالعمل‌های کل سال خود را لغو کرد، 12 درصد افزایش یافت. این شرکت همچنین رشد فروش 24 درصدی را نسبت به دوره سال قبل گزارش کرده است.

MongoDB – سهام MongoDB 19 درصد جهش کرد. پلتفرم توسعه دهندگان داده راهنمای انفجار را منتشر کرد. MongoDB پیش بینی می کند که درآمد در سه ماهه دوم بین 388 تا 392 میلیون دلار در مقایسه با پیش بینی تحلیلگران 362 میلیون دلار برای هر Refinitiv باشد. MongoDB در آخرین گزارش سه ماهه خود در صدر جدول قرار گرفت.

پنج زیر – سهام فروشگاه های زنجیره ای تخفیف در معاملات گسترده 6 درصد جهش کرد. Five Below سود هر سهم را 67 سنت اعلام کرد، در حالی که تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی Refinitiv سود 63 سنت برای هر سهم را تخمین زدند. با این حال، Five Below درآمد ۷۲۶ میلیون دلاری را در مقایسه با پیش‌بینی وال استریت ۷۲۸ میلیون دلاری به ثبت رساند. رهنمودهای سه ماهه دوم نیز کمتر از انتظارات تحلیلگران بود.

Broadcom – سهام تراشه در معاملات طولانی مدت نزدیک به 1 درصد سقوط کرد. Broadcom گزارش داد که در سه ماهه دوم و راهنمای درآمدهای سه ماهه سوم مالی خود در خطوط بالا و پایین شکست خورده است که کمی بالاتر از انتظارات وال استریت بوده است. با توجه به این گزارش، سهام 41 درصد افزایش یافته بود.

PagerDuty – سهام شرکت مدیریت عملیات دیجیتال پس از زنگ خطر بیش از 11 درصد سقوط کرد. PagerDuty سود هر سهم تعدیل شده را گزارش کرد که از برآوردهای وال استریت پیشی گرفت، اما راهنمایی درآمد ضعیف‌تر از حد انتظار را صادر کرد.

آسانا – سهام اپراتور پلتفرم مدیریت کار 2 درصد در بازار پست افزایش یافت. طبق گزارش FactSet، آسانا زیان و درآمد کمتر از حد انتظار را گزارش کرد که از انتظارات تحلیلگران در سه ماهه اول پیشی گرفت.

سامسارا – طبق گزارش FactSet، پس از گزارش شرکت اینترنت اشیا در سه ماهه اول، سهام سامسارا 13 درصد افزایش یافت. درآمد نیز جلوتر از برآوردهای وال استریت بود، در حالی که راهنمای فروش کل سال گسترش یافت.

شارژ پوینت – سهام ChargePoint در معاملات طولانی بیش از 4 درصد سقوط کرد. سهام شارژ خودروهای الکتریکی از انتظارات درآمد وال استریت پیشی گرفت، اما در سه ماهه جاری راهنمایی های سبکی را به اشتراک گذاشت که کمتر از برآوردهای اجماع بود.

SentinelOne – سهام SentinelOne پس از زنگ خطر 34 درصد سقوط کرد زیرا این شرکت امنیت سایبری دستورالعمل درآمد خود را کاهش داد و کمتر از انتظارات درآمد وال استریت در دوره اخیر بود.

– دارلا مرکادو، خبرنگار CNBC در گزارشی مشارکت داشت.