سهام بزرگترین حرکت را بعد از ساعت کاری انجام می دهند: ABNB، TWLO، RIVN، OXY

آرم Airbnb بر روی یک هرم کوچک زیر هرم شیشه ای موزه لوور در پاریس، فرانسه، 12 مارس 2019 دیده می شود.

چارلز پلاتیو | رویترز

شرکت‌هایی را که بعد از زنگ اخبار خبر می‌دهند، بررسی کنید:

Airbnb – سهام Airbnb با وجود شکست در خطوط بالا و پایین، نزدیک به 11 درصد سقوط کرد. این شرکت چشم‌اندازی نرم‌تر از حد انتظار برای سه ماهه دوم به اشتراک گذاشت و نسبت به کاهش سالانه نسبت به سال قبل هشدار داد.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

سهام Zscaler با راهنمایی بهتر از حد انتظار افزایش می یابد.  در اینجا نحوه بازی آن آمده است

CNBC Pro

تویلیو – سهام Twilio پس از ارائه پیش‌بینی سبک‌تر از حد انتظار برای سه ماهه جاری، 12.5 درصد کاهش یافت. این شرکت با کاهش اندکی درآمد مواجه شد.

ریویان – سهام خودروهای الکتریکی در معاملات گسترده بیش از 5 درصد افزایش یافت. ریوین گزارش داد که ضرر و زیان کمتر از حد انتظار و درآمد کمتر از انتظارات وال استریت است. این شرکت همچنین بر هدف خود برای تولید خودروهای برقی تاکید کرد.

نفت غربی به گزارش فکت ست، این غول نفتی پس از ساعت ها به دلیل درآمدی که اندکی کمتر از انتظارات وال استریت بود، 1.3 درصد از دست داد. با کاهش قیمت نفت، درآمدها نیز نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

فناوری های آکامای – سهام 4.7٪ در معاملات طولانی با سود قوی سه ماهه اول افزایش یافت. این شرکت ابری همچنین دستورالعمل تمام سال خود را لغو کرد و درآمد بالایی از امنیت سایبری به اشتراک گذاشت.

استراحتگاه وین – سهام اپراتور هتل و کازینو آخرین بار پس از ساعاتی پس از نتایج سه ماهه شرکت ثابت شد. طبق گزارش Refinitiv، Wynn درآمد و درآمدی را منتشر کرد که انتظارات اجماع را شکست داد. کریگ بیلینگز، مدیر عامل شرکت، “بازگشت معنی دار بازدید و تقاضا” در ماکائو را برجسته کرد.

نان تست – فروشنده نرم افزار رستوران مبتنی بر ابر در معاملات طولانی 7.4 درصد رشد کرد. بر اساس گزارش FactSet، توست در سه ماهه اول زیان بیش از حد انتظار داشت، اما بالاتر از برآوردهای درآمد وال استریت بود. راهنمایی سه ماهه دوم و کل سال نیز بهتر از حد انتظار بود.

تایید کنید -سهام خرید که اکنون پرداخت می‌شود، با وجود تقسیم ضرر کمتر از حد انتظار و کاهش درآمد، بعداً بیش از 7 درصد کاهش یافت. با این حال، زیان سه ماهه نسبت به سال گذشته سه برابر شد. Affirm راهنمایی بهتر از حد انتظار را برای سه ماهه چهارم مالی خود به اشتراک گذاشت.

هنرهای الکترونیکی – طبق گزارش Refinitiv، این سازنده نرم‌افزار بازی پس از گزارش درآمدهای بهتر از حد انتظار برای سه ماهه چهارم، به عنوان بخشی از به‌روزرسانی ترکیبی از نتایج مالی، شاهد افزایش سهام در معاملات طولانی شد. EA همچنین 4 سنت از دست دادن به ازای هر سهم را منتشر کرد، اگرچه این رقم با برآوردهای تحلیلگران قابل مقایسه نیست.

تازه به دوران رسیده – پس از گزارش شرکت وام دهنده هوش مصنوعی در سه ماهه اخیر، سهام نوپا 50 درصد افزایش یافت. این شرکت زیان تعدیل شده 47 سنت به ازای هر سهم را گزارش کرد. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv پیش‌بینی کردند که به ازای هر سهم 81 سنت ضرر خواهد داشت.

— تانایا ماچیل، خبرنگار CNBC در گزارش‌سازی مشارکت داشت