سهامی که بیشترین حرکت را در ظهر انجام می دهند: BRK.A، CTLT، TSN، ZS

محصولات گوشتی غذایی تایسون در این تصویر عکس در Encinitas، کالیفرنیا نشان داده شده است.

مایک بلیک | رویترز

شرکت‌هایی را که در معاملات ظهر تیتر اخبار می‌شوند، بررسی کنید.

برکشایر هاتاوی – با تشویق سرمایه گذاران از گزارش درآمد قوی شرکت وارن بافت، سهام A این شرکت بیش از 1 درصد افزایش یافت. در روز شنبه، برکشایر جهش 12.6 درصدی در سود عملیاتی در سه ماهه اول را گزارش داد که ناشی از جهش کسب و کار بیمه این مجموعه است. سهام روز دوشنبه برای مدت کوتاهی به بالای 500000 دلار رسید.

کاتالنت – سهام Catalent پس از اینکه شرکت اعلام کرد انتشار نتایج سه ماهه سوم مالی خود را به تاخیر می اندازد و انتظار کاهش قابل توجه دستورالعمل های سال 2023 خود را دارد، 25.9 درصد سقوط کرد.

تایسون فودز – پس از آن که شرکت تولید مواد غذایی ضرر غیرمنتظره ای را برای سه ماهه اخیر به ثبت رساند و چشم انداز درآمد خود را برای سال کاهش داد، سهام 16.4 درصد سقوط کرد. تایسون فودز اکنون اعلام کرده است که پیش بینی می کند بین 53 تا 54 میلیارد دلار برای سال درآمد داشته باشد.

Zscaler – سهام امنیت ابری بر اساس درآمدهای اولیه قوی و راهنمای کل سال 20.6 درصد افزایش یافت. درآمد اولیه، درآمد عملیاتی غیر GAAP و صورت‌حساب‌های سه ماهه سوم شرکت، همگی بالاتر از برآوردهای اجماع تحلیلگران مورد نظرسنجی FactSet بود. این شرکت همچنین راهنمای تمام سال خود را افزایش داد.

نفت غربی – پس از اینکه وارن بافت گمانه زنی ها مبنی بر اینکه برکشایر هاتاوی کنترل کامل این غول نفتی را به دست خواهد گرفت، سهام انرژی تقریباً 3 درصد سقوط کرد. او گفت که نمی داند برکشایر با آن چه خواهد کرد. “Oracle of Omaha” 23.5 درصد از سهام را جمع آوری کرده است، در حالی که مجوز خرید تا 50٪ از شرکت را دریافت کرده است.

PacWest – سهام بانک منطقه ای در روز دوشنبه حدود 3.7 درصد افزایش یافت. پس از اینکه PacWest سود سهام خود را کاهش داد، سهام تقریباً 30٪ افزایش یافت اما گفت که تجارت آن هنوز “اساساً سالم است”. سایر سهام بانک های منطقه ای نیز برخی از سودهای اولیه را از دست دادند، با وجود اینکه اتحاد وسترن کمتر از 1 درصد رشد کرد، علیرغم اینکه مجدداً به عنوان خرید در Janney مطرح شد.

شش پرچم – پس از اینکه شرکت پارک موضوعی منطقه ای از انتظارات تحلیلگران در سه ماهه اول فراتر رفت، Six Flags 18.6 درصد افزایش یافت. بر اساس گزارش FactSet، Six Flags کمتر از حد انتظار 84 سنت به ازای هر سهم، در مقایسه با انتظارات از دست دادن هر سهم 89 سنت، ثبت کرد. Six Flags درآمدی معادل 142.2 میلیون دلار داشت که بیشتر از انتظار 132.6 میلیون دلار بود و مدیر عامل شرکت Selim Bassoul نتایج را “نکات اثباتی” دانست که استراتژی جدید آن کارآمد است.

خطوط هوایی آمریکا – پس از اینکه جی پی مورگان سهام را از حالت خنثی به اضافه وزن ارتقا داد، سهام 3.5 درصد جهش کرد. این شرکت بهبود ترازنامه آمریکا و قرار گرفتن در معرض سفرهای بین‌المللی را به‌عنوان نکات مثبت ذکر کرد، در حالی که تغییر طولانی‌مدت به نفع خطوط هوایی «بیگ 3» – امریکن، دلتا و یونایتد – نسبت به شرکت‌های دارای تخفیف است.

ویاتریس – پس از اینکه شرکت داروسازی انتظارات سود را شکست داد و دستورالعمل‌های کل سال را تأیید کرد، سهام تقریباً 6٪ افزایش یافت و به سرمایه‌گذاران کمک کرد تا از درآمدهای غیرقابل چشم پوشی چشم پوشی کنند. Viatris در سه ماهه اول 932.9 میلیون دلار درآمد خالص تعدیل شده ثبت کرد که از برآورد اجماع 835.8 میلیون دلاری تحلیلگران نظرسنجی شده توسط FactSet پیشی گرفت. اما درآمد به 3.72 میلیارد دلار رسید که کمتر از پیش بینی 3.8 میلیارد دلاری وال استریت بود.

سرگرمی AMC – زنجیره سینما و میم مورد علاقه 0.2٪ اضافه شد. این شرکت در آخر هفته اعلام کرد که به یک توافق برای حل و فصل دعوای گروهی با سهامداران در مورد تبدیل پیشنهادی واحدهای سهام ممتاز AMC به سهام عادی شرکت.

فورتینت – با ارتقای سهام بانک آمریکا برای خرید، سهام این شرکت امنیت سایبری 2.3 درصد افزایش یافت. این بانک پس از آخرین گزارش سه ماهه خود، علاوه بر «مزیت قابل توجه قیمت نسبت به رقابت»، به «موارد بنیادی قوی» شرکت اشاره کرد. سهام Fortinet تا به امروز تقریباً 35 درصد افزایش یافته است.

اسکاتز میراکل گرو – پس از اینکه جی پی مورگان شرکت کود شیمیایی را از حالت خنثی به اضافه وزن ارتقا داد، سهام بیش از 9 درصد رشد کرد. این بانک سهام را “سرمایه گذاری بسیار معقول” در سطوح فعلی خواند.

– هاکیونگ کیم، الکس هرینگ، یون لی، میشل فاکس، سارا مین، برایان ایوانز و جسی پاوند از CNBC گزارش ارائه کردند.