سهامی که بزرگترین حرکت های پیش از بازار را انجام می دهند: NVS، JBLU، MMM

معامله گرانی که ماسک به تن دارند قبل از زنگ افتتاح در بازار بورس نیویورک (NYSE) در وال استریت در شهر نیویورک وارد می شوند.

یوهانس آیزل | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

شرکت‌هایی را که پیش از زنگ روز سه‌شنبه سرفصل خبرها هستند، بررسی کنید.

بانک اول جمهوری – بانک منطقه ای مستقر در سانفرانسیسکو پس از اینکه دوشنبه اعلام کرد که سپرده ها با 40 درصد کاهش به 104.5 میلیارد دلار در سه ماهه اول رسیده است، سقوط کرد که بدتر از انتظارات وال استریت بود. First Republic گفت که جریان سپرده های آن از آن زمان تثبیت شده است. این سهام در معاملات اولیه صبح نزدیک به 22 درصد کاهش داشت و تا کنون 86.6 درصد در سال جاری کاهش یافته است. در روز سه‌شنبه، Janney رتبه First Republic را برای فروش از خنثی کاهش داد و قیمت هدف خود را برای سهام از 10 دلار به 8 دلار کاهش داد، که به معنای کاهش 50 درصدی نسبت به قیمت بسته شدن روز دوشنبه است.

یو پی اس – سهام UPS پس از گزارش غول کشتیرانی نتایج سه ماهه ای که انتظارات تحلیلگران را از دست داد، 1.6 درصد سقوط کرد. این شرکت با درآمد 22.93 میلیارد دلاری به ازای هر سهم 2.20 دلار تعدیل شده به دست آورد. بر اساس گزارش Refinitiv، تحلیلگران انتظار داشتند که سود هر سهم 2.21 دلار با درآمد 23.01 میلیارد دلار باشد.

3M – سهام صنعتی قبل از زنگ افتتاح 1.3 درصد افزایش یافت. 3M درآمد هر سهم 1.97 دلار را گزارش کرد که بالاتر از انتظار 1.58 دلاری تحلیلگران از FactSet بود. این شرکت مستقر در مینه‌سوتا اعلام کرد که در تلاش برای تمرکز بر بازارهای با رشد بالا مانند برق‌رسانی خودرو و بهبود خانه‌ها و در عین حال اولویت دادن به حوزه‌های رشد نوظهور مانند فناوری آب و هوا و نیمه‌رساناها، حدود 6000 موقعیت را در سراسر جهان کاهش می‌دهد.

مک دونالد – پس از اینکه شرکت انتظارات وال استریت را در سه ماهه اول شکست داد، سهام کمتر از 1 درصد رشد کرد. این شرکت 2.63 دلار سود تعدیل شده به ازای هر سهم در 5.9 میلیارد دلار درآمد گزارش داد. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv انتظار داشتند 2.33 دلار درآمد هر سهم و 5.59 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. سهام اخیرا 9.8 درصد افزایش یافته است.

جنرال موتورز – پس از اینکه جنرال موتورز راهنمای کلیدی خود را برای سال 2023 افزایش داد و درآمدهای سه ماهه اول خود را که بالاتر از پیش بینی های بالا و پایین وال استریت بود، گزارش داد، سهام 2.1 درصد افزایش یافت. این شرکت درآمد 39.99 میلیارد دلاری را گزارش کرد که طبق داده های Refinitiv، بالاتر از 38.96 میلیارد دلار است. سود تعدیل شده 2.21 دلار به ازای هر سهم بود که بالاتر از برآورد اجماع 1.73 دلار بود. همچنین انتظار می‌رود جنرال موتورز و سامسونگ SDI در اوایل روز سه‌شنبه اعلام کنند که قصد دارند یک کارخانه مشترک تولید باتری در ایالات متحده بسازند.

جت بلو – پس از پیش‌بینی این شرکت هواپیمایی در سه ماهه دوم به دلیل تقاضای بالای سفر، سهام در پیش‌بازار بیش از 2.3 درصد رشد کرد. برای سه ماهه اول، JetBlue 34 سنت زیان، کمتر از 39 سنت مورد انتظار، به ازای Refinitiv ثبت کرد.

شرکت بسته بندی آمریکا – پس از گزارش شرکت سود تعدیل شده به ازای هر سهم 2.20 دلار که کمتر از پیش‌بینی StreetAccount برای هر سهم 2.27 دلار بود، سهام 6.8 درصد سقوط کرد. راهنمای سه ماهه دوم این شرکت نیز انتظارات را از دست داد.

نوارتیس – سهام این شرکت داروسازی پس از افزایش چشم انداز سود کل سال خود، بیش از 3 درصد افزایش یافت و گفت که انتظار دارد فروش آن تک رقمی رشد کند. Novartis سود هر سهم را 1.71 دلار در ازای 12.95 میلیارد دلار درآمد گزارش کرد که بالاتر از انتظارات تحلیلگران 1.54 دلار به ازای هر سهم در مقابل 12.52 میلیارد دلار درآمد بود.

شرکت پپسی – سهام این غول نوشیدنی و تنقلات پس از انتشار درآمد و درآمدی که بالاتر از انتظارات وال استریت بود، در معاملات پیش از بازار تقریباً 1.6 درصد افزایش یافت. پپسی همچنین چشم انداز خود را در کل سال افزایش داد. این شرکت گفت که درآمد سه ماهه اول 17.85 میلیارد دلار بوده است که از برآورد اجماع 17.22 میلیارد دلاری تحلیلگران مورد نظر رفینیتیو فراتر رفته است. PepsiCo درآمد هر سهم را 1.50 دلار گزارش کرد که بالاتر از انتظارات 1.39 دلاری تحلیلگران بود.

– un Li، YAlex Harring، Michelle Fox Theobald و Tanaya Macheel از CNBC در گزارش‌های خود مشارکت کردند.