سهامی که بزرگترین حرکت های پیش از بازار را انجام می دهند: MU، PXD، TSLA

دفتر مرکزی Micron Technology در Boise، آیداهو، 28 مارس 2021.

جرمی اریکسون | بلومبرگ | گتی ایماژ

شرکت هایی را که در معاملات پیش از بازار سرفصل می کنند، بررسی کنید.

فناوری میکرون – پس از اخباری مبنی بر اینکه سامسونگ الکترونیکس قصد دارد تولید تراشه های حافظه را در کوتاه مدت کاهش دهد، سهام بیش از 6 درصد جهش کرد. بسیاری از تحلیلگران وال استریت گفتند این حرکت می تواند بهبود صنعت تراشه های حافظه را تسریع بخشد.

منابع طبیعی پیشگام – پس از آن که وال استریت ژورنال گزارش داد، سهام قبل از زنگ خطر 7 درصد سقوط کرد اکسون موبیل مذاکرات غیررسمی برای خرید پایونیر انجام داده است. سهام اکسون 0.6 درصد سقوط کرد.

تسلا – سهام خودروهای برقی قبل از زنگ خطر نزدیک به 2 درصد کاهش یافت. تسلا اعلام کرد که قصد دارد یک کارخانه باتری «مگا پک» در شانگهای بسازد و قیمت خودرو را دوباره کاهش دهد.

جمهوری اول – پس از اینکه بانک منطقه ای پرداخت سود سهام را به حالت تعلیق درآورد، سهام بیش از 3 درصد سقوط کرد.

تولید نیمه هادی تایوان – سهام سهام نیمه هادی های مستقر در تایوان در بورس ایالات متحده، پس از گزارش کاهش درآمد ماهانه شرکت، قبل از شروع زنگ خطر، تقریباً 1 درصد سقوط کرد.

سرمایه یک مالی – سهام این شرکت مالی در معاملات قبل از بازار بیش از 4 درصد سقوط کرد، پس از اینکه Capital One در پرونده ای اعلام کرد والمارت در حال حرکت برای پایان دادن به شراکت کارت اعتباری خود است. کپیتال وان در پرونده ای اعلام کرد که والمارت برای پایان دادن به قرارداد شکایت کرده است، در حالی که کپیتال وان معتقد است که غول خرده فروشی حق پایان دادن به توافق را زودهنگام ندارد.

مسدود کردن – پس از کاهش رتبه به عملکرد بازار از عملکرد بهتر توسط KBW، شرکت اصلی Square and Cash App تقریباً 2 درصد در پیش‌بازار از دست داد. این شرکت گفت که شرکت تحت فشار از لیست رو به رشد ریسک های کوچک احساس می کند.

– الکس هرینگ و جسی پاوند از CNBC گزارش‌هایی را ارائه کردند