سرویس پخش پارامونت با Showtime 27 ژوئن ادغام می شود

تام رایان، مدیر عامل و رئیس پارامونت استریمینگ، در کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی پیش از نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در لاس‌وگاس، نوادا، در 4 ژانویه 2023 صحبت می‌کند.

پاتریک تی فالون | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

پارامونت گلوبالاین شرکت دوشنبه گفت که سرویس پخش جریانی پرچمدار Paramount+ با برنامه Showtime در ایالات متحده در 27 ژوئن ترکیب خواهد شد.

همانطور که پارامونت در اوایل سال جاری اعلام کرده بود، با استریمر تازه ادغام شده، قیمت آن افزایش خواهد یافت. سطح Premium Paramount با Showtime از 9.99 دلار به 11.99 دلار افزایش می یابد، در حالی که گزینه Paramount+ بدون محتوای Showtime با 1 دلار به 5.99 دلار افزایش می یابد.

ادغام فراتر از گزینه های پخش پارامونت است. شبکه تلویزیونی کابلی پریمیوم که به خاطر سریال هایی مانند «جلیقه زردها» و «میلیاردها» شناخته می شود، با Showtime به پارامونت+ تغییر نام داده خواهد شد و این شرکت همچنین تا پایان سال برنامه مستقل Showtime را غروب خواهد کرد.

پس از ادغام، شبکه تلویزیونی Showtime محتوایی از Paramount+ را نیز ارائه خواهد کرد که مجموعه‌های اصلی را تولید کرده است که از فرنچایزهای محبوبی مانند “Yellowstone” و “Criminal Minds” منشعب شده است. Showtime یک هزینه اشتراک اضافی در بسته تلویزیون پولی است.

پارامونت گفته است که انتظار دارد در سال جاری برای سرویس استریم نوپای خود Paramount+ ضرر کند.

پلتفرم‌های ترکیبی همچنین به کاهش هزینه‌های محتوا کمک می‌کنند، که اخیراً مورد توجه شرکت‌های رسانه‌ای بوده است زیرا به دنبال سودآور کردن استریم هستند.

کاوشگر برادران وارنر از زمان تکمیل ادغام، هزینه ها را کاهش داده است. این شرکت همچنین Max را در روز سه شنبه راه اندازی می کند، ترکیبی از HBO Max و Discovery+. با این حال، Discovery+ نیز به عنوان یک سرویس مستقل باقی خواهد ماند.

دیزنی اعلام کرد که در سال جاری 5.5 میلیارد دلار از هزینه ها را کاهش می دهد که شامل 3 میلیارد دلار در محتوای گفته شده است. هفته گذشته، باب ایگر، مدیر عامل شرکت دیزنی گفت که دیزنی محتوای Hulu را به پلتفرم Disney+ خود اضافه می کند، حرکتی به سمت تجربه یک برنامه برای مصرف کنندگان و ساده کردن تجارت برای تبلیغ کنندگان. این شرکت همچنین بر روی افزودن مشتریان بیشتر با پشتیبانی از تبلیغات تمرکز خواهد کرد و قصد دارد تا اواخر سال جاری قیمت‌های پخش بدون آگهی خود را افزایش دهد.