سایت های وردپرسی، کاربران فراوانی دارند

دانشجو در چنین حالتی هیچ ایده ای در مورد مراحل آموزش و دسته بندی مطالب نخواهد داشت. هیچ گاه احساس نمی کند که باید فیلم ها را به جلو ببرد. این مدرک قابل ارائه به تمام شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد. در این قسمت شما با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:مفهموم وب سرور هانحوه نصب و فعال سازی سرور و تنظیمات اولیه وب سرورمفهوم پایگاه داده و آشنایی با ساخت بانک اطلاعاتی در mysqlانواع داده ها در بانک اطلاعاتی mysqlنحوه ساخت جدول در بانک اطلاعاتی و استفاده از phpmyadminاجرای اولین برنامه و تابع phpinfo۱- معرفی و آشنایی اولیهدر این قسمت با ساختار یک وب سایت آشنا می شیم و یاد میگیریم که اجزای یک وب سایت چیست و چطور راه اندازی می شود و بعد با سیستم مدیریت و محتوای وردپرس آشنا می شیم، نرم افزار تحت وبی که با آن قصد راه اندازی وب سایتمان را داریم.

برای راه اندازی وبسایت در وهله اول باید یک سری مفاهیم آشنا باشید – انتخاب دامنه یا دامین سایت اولین چیزی است که برای طراحی سایت با آن مواجه میشوید. بنابراین ۱۰ ساعت ابتدایی را در ایسمینار برگزار کردیم، اما ادامه آن (حدود بیست ساعت بعدی) را در سایت کلوپ وبمستران گذاشتیم تا شرکت کنندگان بتوانند از آن استفاده کنند.

برای نمایش ویدئوها از سایت های اشتراک فیلم و شبکه های اجتماعی هم کافیه به همین شکل عمل کنید و آدرس صفحه مربوطه را وارد کنید و یا از دکمههای همرسانی و اشتراک گذاری ویدئو که در صفحه قرار داره برای این کار استفاده کنید تا ویدئو در نوشته شما به نمایش در بیاد و مخاطبان شما بتونند تا ویدئوی شما فیلم آموزش دسته بندی در وردپرس را مشاهده کنند. اما کاملا اشتباه می کنند. لذا اگر تازه با وردپرس آشنا شدید و میخواهید خیلی زود یک وبسایت با وردپرس طراحی کنید یا اینکه حتی وقت هم زیاد دارید اما فقط میخواهید وبسایت خودتان را با وردپرس طراحی کنید این روش را به شما پیشنهاد نمیکنم.

مجموعه آریا تهران به عنوان، بهترین آموزشگاه وردپرس در تهران برگزار کننده انواع کلاس های وردپرس تخصصی برای طراحی سایت است. هر روزه در انواع سایت ها، گروه های تلگرامی و سایر فروم های پرسش و پاسخ در مورد وردپرس از سوی این افراد می بینم. حالا بعد از اینکه آدرس فایل خودتون را در ویرایشگر وارد کردید چند لحظهای منتظر بمونید تا مثل تصویر بالا ویدئو براتون فراخوانی شده و در نوشته نمایش داده بشه و بعد از اینکه این کار با موفقیت انجام شد نوشته خودتون را ذخیره کرده و به صفحه مشاهده نوشته مراجعه کنید تا مشابه تصویر زیر ببینید تا ویدئوی شما با موفقیت به سایت اضافه شده است.