ساختمان شهرداری لندن قصد دارد به سایتی منتقل شود که از فناوری زیمنس استفاده می کند

Crystal ، در نیوهام ، لندن ، در سال 2012 افتتاح شد.

پاول لیبرا | LightRocket | گتی ایماژ

مرجع بزرگ لندن (GLA) قرار است برای توسعه ای که دارای طیف وسیعی از ویژگی های طراحی پایدار و فن آوری های متصل است ، ستاد مرکزی رودخانه خود را در وسط پایتخت انگلستان عوض کند.

GLA که به عنوان تالار شهر نیز شناخته می شود ، از یک شهردار منتخب مستقیم ، یک مجلس منتخب با اختیارات نظارت بر شهردار و کارمندان پشتیبانی مرتبط تشکیل شده است.

بر اساس بیانیه ای که روز سه شنبه از دفتر مطبوعاتی صادق خان صادر شد ، تصمیم برای انتقال به ساختمان Crystal ، در نیوهام ، شرق لندن ، در طی 5 سال 61 میلیون پوند (79.75 میلیون دلار) و طی 10 سال 126 میلیون پوند صرفه جویی خواهد کرد. ، شهردار لندن.

به سفارش زیمنس ، کریستال در سال 2012 افتتاح شد. این غول صنعتی آن را در سال 2016 به یک شرکت تابعه از اداره بزرگ لندن فروخت.

این ساختمان از ظاهری چشمگیر و زاویه دار برخوردار است و تعدادی از ویژگی های طراحی پایدار را در خود جای داده است. این موارد شامل پنجره های سه جداره ، برداشت آب باران و صفحات خورشیدی سقفی است که 20٪ برق آن را تولید می کند.

یک سیستم مدیریت ساختمان ساخته شده توسط زیمنس برای کنترل کلیه سیستمهای مکانیکی و الكتریكی سایت مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی كه ساختمان به گونه ای طراحی شده است كه تقریباً تمام فضاهای آن به نور طبیعی دسترسی دارند كه در نتیجه نیاز به منابع مصنوعی را كاهش می دهد. .

طبق سندی که مشخصات پایدار ساختمان را تشریح می کند ، از “سیستم کنترل پیشرفته” شرکت زیمنس برای تنظیم خودکار “هر لامپ جداگانه برای تأمین سطح روشنایی راحت و بدون اتلاف برق” استفاده می شود.

موقعیت ساختمان – که پس از ترک زیمنس در سال گذشته تقریبا خالی مانده است و قبل از انتقال تالار شهر به آن نیاز به تغییر مکان دارد – نیز قابل توجه است.

این بنا در زمینی از براونفیلد ساخته شده و در فاصله کمی از مترو لندن ، راه آهن سبک داکلندز و یک سیستم تله کابین است که از رودخانه تیمز عبور می کند. علاوه بر این ، 15 نقطه شارژ برای وسایل نقلیه الکتریکی و 66 مکان برای دوچرخه نیز در محل قرار دارد.

با احساس خرج کردن امور ، پا را عوض کنید

طرح تغییر مکان در زمانی انجام می شود که امور مالی لندن تحت فشار است.

در بیانیه خود ، دفتر شهردار گفت که گروه GLA – که شامل سازمان هایی مانند حمل و نقل برای لندن ، دفتر شهردار برای پلیس و جرم و کمیساری آتش نشانی لندن است – “امسال و سال آینده به دلیل Covid با یک سیاهچاله مالی 500 میلیون پوندی روبرو شده است. -19 “

این گزارش افزود كه انتظار می رود درآمد حاصل از مالیات “برای چندین سال آینده كمتر باشد” و گفت كه پس انداز حاصل از سوئیچ برای محافظت از خدمات عمومی خط مقدم و همچنین “سرمایه گذاری در بهبود اقتصادی لندن” استفاده می شود.

دفتر شهردار ستاد فعلی را “ساختمان بسیار گران قیمت” توصیف کرد و خاطرنشان کرد که قرار است اجاره آنجا به 9.6 میلیون پوند در سال افزایش یابد. این رقم با هزینه های دیگر از جمله نرخ مشاغل ، نگهداری ، هزینه های جاری و قبض های آب و برق اضافه می شود. شهردار در حال استفاده از بند استراحت است که به شهرداری اجازه می دهد مکان فعلی خود را در دسامبر 2021 ترک کند.

بیانیه سه شنبه “حتی در نظر گرفتن پیشنهاد متقابل صاحبخانه که هزینه اقامت در تالار شهر را کاهش می دهد ، پرونده مالی انتقال به کریستال – ساختمانی که قبلاً متعلق به GLA است – قابل چشم پوشی است.” گفت

یک برنامه ریزی برنامه ریزی شده است که به شورای Newham ارائه می شود تا تغییرات لازم در The Crystal قبل از انجام حرکت انجام شود.

در واکنش به این خبر ، سوزان هال ، رهبر حزب محافظه کار در GLA ، گفت خان “یک طرح ناقص را برای حرکت انتخاب کرده است.”

وی افزود: “بدون شک شاهد افزایش مارپیچ هزینه ها و پس انداز کمتر از آنچه وی قول می دهد خواهیم بود.”