ردیاب شخصی آهنربایی – جی پی س مگنتی – GPS آهنربایی

این ردیاب آهنربایی پیشرفته همچنین واترپروف یا ضدآب بوده و رطوبت نمی تواند به داخل این دستگاه راه پیدا کند. اما ردیاب آهنربایی راه حلی برای این مشکلات است. این دستگاه برای کودکان ، افراد دارای بیماری آلزایمر و افراد مسن بسیار ضروری می باشد و دارای قابلیت های فراوانی برای ردیابی و ارسال درخواست کمک توسط شخص می باشد. این دستگاه نسبت به دزدگیر ها دارای مزایای فراوانی می باشد که می توانید در بخش مربوطه مطالعه نمایید. از همین رو می توان با استفاده از دستگاه ردیاب شارژی آهنربایی به طور غیر محسوس گفتگوهای افراد را در داخل کابین خودرو تحت شنود قرار داد.

همانطور که در مورد انواع ردیاب صحبت شد، یکی از انواع ردیاب، ردیاب آهنربایی است که به دلیل راحتی استفاده، سبکی و نوع استفاده برای ردیابی اموال و اشخاص می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. مدل های مختلف از ردیاب مگنتی توسط برند های مختلف تولید شده است که هر کدام امکانات و ویژگی های خاصی دارند، تنوع محصولات باعث شده است تنوع قیمتی هم داشته باشیم، عوامل متعددی دیگری همچون نوسانات قیمت ارز نیز در قیمت نهایی دستگاه ها تاثیر گذار هستند، برای دریافت قیمت به روز می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲ تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان و خرید ردیاب می توانید با شماره های واحد فروش شرکت ما ۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳ ۰۲۱۸۶۰۸۱۱۴۲ تماس بگیرید…

2 عدد باتری لیتیومی با ظرفیت 1000 میلی آمپر که می توانند انرژی دستگاه را برای حداکثر 24 ساعت استفاده پشتیبانی کنند. لازم است این نکته را هم در نظر داشته باشید که این دستگاه فقط مختص خودرو نمی باشد. جهت خرید ردیاب آهنربایی و خرید جی پی اس مغناطیسی مناسب تنها کافیست که به وبسایت شرکت رایان جی پی اس مراجعه کرده ، با مطالعه نمونه محصولات و انتخاب ردیاب مورد نظر خود ، با واحد فروش شرکت تماس و جهت دریافت قیمت نهایی نسب به میزان شارژ مورد نیاز خود مشاوره بگیرید. بازه زمانی در نظر گرفتهشده برای گارانتی ردیاب IR 1500 با شرایط تعویض و 3 ساله است.در پکیج پشتیبانی محصول کارت طلایی 10 ساله جی پی اس ایران نیز در نظر گرفتهشده و در حین خرید محصول تا 10 سال از پشتیبانی فنی و حرفهای شرکت ایران رهیاب بهرهمندمی شوید.

این ردیاب ها بدین منظور تولید شده اند که نیازی به هیچگونه اتصال به منبع تغذیه و یا سیم کشی ندارند و برای خودرو های مدل بالایی که سیم کشی پیچیده ای دارند نصب آن بسیار نسبت به ردیاب های خودرو راحت تر می باشد. از ویژگیهای بارز انواع ردیاب آهنربایی سهولت نصب این دستگاه ردیاب در خودرو و یا زیر آن یا هر نوع وسیله نقلیه دیگر می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه ردیاب آهنربایی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.