ردیاب آهنربایی خودرو چگونه نصب میشود؟

این ممکن است باعث شود که ردیاب شما موقعیت وسیله نقلیه شما را اشتباه محاسبه کند یا ردیاب را از پخش مکان آن به طور کامل متوقف کند. ردیاب بدون سیم مدل G901 دارای 6 عدد آهنربای بسیار قوی و دائمی می باشد که می تواند در هر قسمت از اتومبیل نصب گردد. برای ردیاب های مگنتی از آهنرباهای بسیار قوی استفاده می شود که در سرعت زیاد و یا سرعت گیرهای خیابان، از خودرو جدا نشود.

ردیابی است که دارای یک آهنربای بسیار قوی است و به قسمت فلزی اتومبیل متصل می شود. آنها به یک اتصال داده ثابت برای انتقال داده ها در زمان واقعی نیاز دارند. از آنجایی که دائماً از اتصال داده استفاده می کند و داده ها را برای شما ارسال می کند، به عمر باتری طولانی نیاز دارد. نکته خیلی مهم است که ردیاب مغناطیسی به این راحتی ها هم ردیاب آهنربایی at4 جدا نمی شود.

جی پی اس GPS مگنتی جایگزین کاربر پسند و مناسبی برای سایر دستگاه های ردیاب موجود در بازار هستند و تا زمانی که به درستی نصب شده باشند ، می توانید بلافاصله ردیابی مکان عزیزان ، وسایل نقلیه و دارایی خود را شروع کنید. ردیاب آهنربایی جی آر 800 بهعنوان کاربردیترین نوع از انواع ردیاب موجود در بازار کشور، بهترین نمونه از مسیریابهای بدون نیاز به سیمکشی است که برای انواع خودروهای سواری سبک، سنگین و حتی موتورسیکلتها مورداستفاده قرار میگیرد. عمر باتری به طور کلی برای دستگاههای جی پی اس GPS مگنتی به عنوان یک نقطه ضعف تلقی می شود ، اما برعکس ، این ردیاب ها می توانند ماه ها و گاهی اوقات با یک بار شارژ دوام بیاورند.

با عمر طولانی باتری ، ویژگی های قدرتمند و دوام ؛ دستگاه های ردیابی مغناطیسی یک راه حل جایگزین برای مدیران مشاغل و دارندگان خودرو ارائه می دهند که به دنبال راهی آسانتر برای استفاده از فناوری GPS هستند. آنها می توانند به هر نوع وسیله نقلیه ، کامیون یا دارایی بدون هیچ گونه دانش فنی وصل شوند تا زمانی که سطح فلزی مناسب وجود داشته باشد. هیچ مشکلی برای ردیاب های GPS مغناطیسی وجود ندارد. بسیاری از صنایع تجاری وجود دارند که می توانند از این دستگاه های مناسب بهره مند شوند. داشتن یک ردیاب GPS که می تواند در هر نقطه از وسیله نقلیه یا دارایی پنهان شود مزایای بی شماری دارد.