دموکرات های سنا از مدیرعامل YouTube می خواهند اطلاعات غلط در انتخابات را حذف کند

سوزان وویچیکی مدیر عامل یوتیوب در کنفرانس کد 2019 در 10 ژوئن 2019 در اسکاتسدیل ، آریزونا سخنرانی کرد.

Asa Mathat | Vox Media

شامگاه دوشنبه چندین دموکرات سنا نامه ای به سوزان ووچیچی مدیر عامل YouTube نوشتند و گفتند که آنها نگران اطلاعات نادرست در انتخابات هستند و خواستار حذف آن هستند.

سن امی کلوبوچار از مینه سوتا ، گری پیترز از میشیگان ، مازی هیرونو از هاوایی و رابرت منندز از نیوجرسی نامه را نوشتند و از این شرکت پرسیدند که آیا قصد حذف محتوای حاوی اطلاعات غلط یا گمراه کننده را دارد؟

در این نامه خطر اطلاعات غلط پیش از دو مسابقه دور دوم مجلس سنا در گرجستان مشخص شده است که تعیین می کند کدام حزب سنای آمریکا را کنترل می کند. در این مقاله آمده است که یوتیوب باید “مسئولیت” را بپذیرد و “فوراً از انتشار اطلاعات غلط جلوگیری کند.”

در این نامه آمده است: “ما برای ابراز نگرانی عمیق خود در مورد گسترش اطلاعات نادرست در سیستم عامل شما در طول و بلافاصله پس از انتخابات 2020 و با توجه به انتخابات دور دوم گرجستان ، می نویسیم.” “ما از شما می خواهیم فوراً تمام اطلاعات نادرست نتیجه انتخابات را بردارید و اقدامات تهاجمی برای اجرای ممنوعیت ها انجام دهید ، همانطور كه ​​سایر شركت های رسانه های اجتماعی در مورد نتایج انتخابات آینده انجام داده اند.”

گرچه ممکن است این نامه هیچ اقدام مادی نداشته باشد ، اما این در حالی است که یوتیوب متعلق به گوگل از بسیاری از انتقادات پیرامون اطلاعات نادرست نسبت به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی توییتر و فیس بوک فرار کرده است.

با این حال ، در هفته های اخیر ، یوتیوب پس از میزبانی ویدئوهایی که ادعاهای غیرمستقیم درباره پیروزی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری و دموکرات ها در حال انجام تقلب در رأی دهندگان است ، با واکنش جدی و توجه ملی روبرو شد ، علی رغم اینکه این شرکت اعتراف می کند این فیلم ها “نادرست” و “[undermine] اعتماد به انتخابات. ”

پاسخ این شرکت حذف تبلیغات و پایین آوردن ویدیوها در رتبه بندی بوده است ، اما در اجرای مداوم آن ناکام مانده است و در نتیجه ویدیوهایی با اطلاعات غلط در سراسر اینترنت ویروسی می شوند.

در پاسخ به نامه دموکرات های سنا ، سخنگوی یوتیوب گفت محبوب ترین فیلم های انتخاباتی در این سایت از “سازمان های خبری معتبر” است. سخنگو همچنین گفت که فیلم هایی را که سیاست های آن را نقض می کنند حذف می کند. اما سخنگو همچنین گفت که این شرکت ویدیوهایی را ارائه می دهد که در مورد نتیجه انتخابات و روند شمارش آرا بحث می کنند.

سخنگوی یوتیوب در بیانیه ای گفت: “ما مانند سایر شرکت ها بحث در مورد نتایج این انتخابات و روند شمارش آرا را مجاز می دانیم و همچنان از نزدیک تحولات جدید را رصد می کنیم.”

سناتورها در نامه خود مثالی از ویدئوی یوتیوب را با ادعای شواهدی از کلاهبرداری رأی دهندگان در میشیگان آورده اند که بیش از 5 میلیون بازدید داشته است ، علی رغم هرگونه شواهدی مبنی بر چنین تقلبی.

در این نامه آمده است: “این فیلم ها به دنبال تضعیف دموکراسی ما هستند و مشروعیت دولت آینده بایدن رئیس جمهور منتخب را زیر سوال می برند.” “علاوه بر این ، از آنجا که رئیس جمهور فعلی متعهد به انتقال مسالمت آمیز قدرت نیست ، اطلاعات غلط و دستکاری شده رسانه ها در سیستم عامل شما ممکن است به ناآرامی های داخلی دامن بزند.”

در این نامه از یوتیوب خواسته شده است که برای اطمینان از سرکوب آرا ، تحریک خشونت یا ادعای دروغین درباره آرا platform ، چه مراحلی را برمی دارد. همچنین از یوتیوب درخواست می کند تا اطلاعات مربوط به ویدئوهایی که اطلاعات نادرست را منتشر می کنند و همچنین درآمد حاصل از میزبانی اطلاعات نادرست نتیجه انتخابات را نیز کمی کند.

سناتورها خواستار پاسخگویی به س questionsالات تا 8 دسامبر شدند.