در اینجا چیزی است که در غوغای خرید وارن بافت برای سهامداران می گذرد

افراد حاضر در See’s Candies در رویداد روز خرید Berkshire Hathaway، 5 مه 2023، نمایش داده می‌شوند.

دیوید آ. گروگان | CNBC

برکشایر هاتاویمجمع سالانه سهامداران این آخر هفته با هجوم خرید آغاز می شود.

این رویداد خرید که “بازار معاملات برکشایر” نامیده می شود، یک سنت در کنوانسیون سالانه است. با بیش از 20000 فوت مربع فضای نمایشگاه و بیش از 50000 مورد موجودی، سالن نمایشگاه کالاهایی از تعداد بی شماری از دارایی های این مجموعه را به نمایش می گذارد.

امسال، سهامداران می توانند برای اولین بار عروسک های مخمل خواب دار با تم وارن بافت را از Squishmallows خریداری کنند. آنها همچنین می‌توانند لباس‌هایی با تم بافت از Brooks Sports و همچنین سکه‌های شکلاتی Berkshire از See’s Candies بگیرند.

این رویداد در مرکز شهر اوماها در مرکز بهداشت CHI برگزار می شود. فقط سهامداران می توانند در این رویداد شرکت کنند و تخفیف را درخواست کنند.

CNBC و CNBC.com به طور انحصاری جلسه سالانه را پوشش خواهند داد که از شنبه ساعت 10 صبح به وقت شرقی شروع می شود.

کدو حلوایی

شخصی از نمایش Squishmallows در رویداد روز خرید Berkshire Hathaway، 5 مه 2023 بازدید می کند.

دیوید آ. گروگان | CNBC

این اولین بار است که Squishmallows در رویداد خرید Berkshire شرکت می‌کند و این برند اسباب‌بازی موفقیت بزرگی به دست آورد. اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار صف‌های طولانی را به خود جلب کرد و بسیاری از سهامداران عروسک‌های کارتونی وارن بافت را به دام انداختند.

تصویری از وارن بافت در روز خرید برکشایر هاتاوی، 5 می 2023.

یون لی | CNBC

برکشایر از طریق خرید Alleghany که در سه ماهه چهارم سال 2022 بسته شد، وارد Squishmallows شد. در حالی که تجارت اصلی Alleghany بیمه است، این شرکت همچنین یک مجتمع تجاری است. این شرکت صاحب چند کسب و کار غیرمالی از جمله Jazwares است که یک اسباب‌بازی‌ساز آمریکایی با مارک‌هایی مانند Pokémon و Squishmallows است.

آب نبات را ببینید

نمایش آب نبات های سی در رویداد روز خرید برکشایر هاتاوی، 5 مه 2023.

یون لی | CNBC

شیرینی‌های See’s Candies دوباره جمعیت زیادی را در “Woodstock for Capitalists” به خود جلب کرد. «جعبه برکشایر» شکلاتی که بوفه در حال رقص روی بسته را نشان می‌دهد یکی از کالاهای محبوب در این غرفه بود. فاج گردوی شکلاتی، مورد علاقه اوراکل اوماها نیز همینطور بود. بافت گفت که See’s Candies در رویداد سال گذشته 11 تن بادام زمینی شکننده و شکلات فروخت.

بروکس اسپورت

مردم در نمایشگاه بروکس در رویداد روز خرید برکشایر هاتاوی، 5 مه 2023، در صف منتظر می مانند.

یون لی | CNBC

سرمایه گذاران می توانند کفش های کتانی، جوراب و تی شرت هایی با تصاویر وارن بافت از غرفه بروکس خریداری کنند. آنها همچنین می توانند در مسابقه 5K که توسط شرکت پوشاک ورزشی و Berkshire در مرکز شهر اوماها در صبح یکشنبه برگزار می شود، شرکت کنند.

آشپز متنعم

صفحه نمایش آشپز نازک که وارن بافت را در رویداد روز خرید برکشایر هاتاوی، ۵ مه ۲۰۲۳ نشان می‌دهد.

یون لی | CNBC

یک برش مقوایی از وارن بافت در پیش بند به خریداران در غرفه Pampered Chef خوشامد گفت، جایی که سرمایه گذاران می توانستند ابزار آشپزخانه را بردارند – از جمله یک کاردک با صورت اوراکل اوماها در یک طرف، و چارلی مانگر در طرف دیگر.

بورشیمز

نمایش جواهرات از روچی نیویورک در شب خرید فقط برای سهامداران Borsheims.

یون لی | CNBC

نمایش جواهرات از روچی نیویورک در شب خرید فقط برای سهامداران Borsheims

یون لی | CNBC

در Borsheims، حدود 14 مایل دورتر از مرکز همایش اصلی، یک رویداد خرید جداگانه برای سهامداران وجود دارد. سهامداران برکشایر جواهرات، حلقه‌های نامزدی و ساعت‌های بی‌نظیر را که برای خرید با تخفیف در دسترس هستند، مرور کردند. این انگشتر زمرد هفت قیراطی از روچی نیویورک به قیمت 400000 دلار با 25 درصد تخفیف به فروش می رسد (تصویر بالا، سمت راست).