درآمد سه ماهه اول 2023 Comcast (CMCSA).

Comcast علیرغم کندی رشد تجارت پهنای باند مسکونی این غول رسانه ای و کابلی و افزایش زیان Peacock، با گزارش درآمد سه ماهه اول خود در روز پنجشنبه بالاتر از انتظارات تحلیلگران قرار گرفت.

سهام این شرکت روز پنجشنبه با 10 درصد افزایش بسته شد.

در اینجا نحوه عملکرد Comcast در مقایسه با برآوردهای تحلیلگران مورد بررسی توسط Refinitiv آمده است:

  • سود هر سهم: 92 سنت تعدیل در مقابل 82 سنت مورد انتظار
  • درآمد: 29.69 میلیارد دلار در مقابل 29.3 میلیارد دلار مورد انتظار

برای سه ماهه منتهی به 31 مارس، Comcast درآمد 3.83 میلیارد دلاری یا 91 سنت به ازای هر سهم را گزارش کرد، در حالی که در سال گذشته 3.55 میلیارد دلار یا 78 سنت به ازای هر سهم بود. با تنظیم برای اقلام یکبار مصرف، Comcast درآمد هر سهم را برای آخرین دوره 92 سنت اعلام کرد.

درآمد از 31.01 میلیارد دلار در دوره سال قبل با 4 درصد کاهش به 29.69 میلیارد دلار رسید و این شرکت اشاره کرد که سال گذشته هم بازی های سوپربول و هم بازی های المپیک پکن را در سه ماهه اول پخش کرده است.

شرکت فیلادلفیا اعلام کرد سود تعدیل شده سه ماهه اول آن قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک با رشد 3 درصدی به 9.42 میلیارد دلار در سه ماهه اول رسیده است.

Comcast گفت که در سه ماهه 3.2 میلیارد دلار از طریق ترکیبی از 1.2 میلیارد دلار در پرداخت سود و 2 میلیارد دلار در بازخرید سهام به سهامداران بازگردانده است.

Comcast در پایان دوره سه ماهه سالانه 21000 مشتری کمتر باند پهن مسکونی داشت که در طول سه ماهه فقط 3000 نفر اضافه شد. از سوی مشتریان تجاری خود رونق جزئی دریافت کرد. مدیران شرکت در اوایل سال جاری هشدار داده بودند که Comcast احتمالاً مشترکان پهنای باند را در سه ماهه اول از دست خواهد داد.

با این حال، این نشانه ای بود که Comcast، مانند همتایان خود، همچنان با رشد کندی در تجارت پهنای باند مواجه است. مدیران گفته‌اند که در حالی که نرخ از دست دادن مشتریان بسیار پایین است، رشد – به‌ویژه از روزهای اولیه همه‌گیری کووید – راکد مانده است، زیرا آنها با رقابت شدید ارائه‌دهندگان مخابراتی و بی‌سیم روبرو هستند.

مدیران Comcast در تماس درآمد روز پنجشنبه گفتند که این شرکت انتظار دارد افزودن مشترکین به احتمال زیاد در کوتاه مدت یک چالش باشد، اما برای افزایش درآمد برای بخش، بر میانگین درآمد هر کاربر تمرکز خواهد کرد.

کسب و کار تلفن همراه Xfinity در طول سه ماهه به نزدیک به 5.67 میلیون مشتری افزایش یافت، نشانه ای از این که خدمات بی سیم آن – که همراه با توافق نامه ای برای استفاده ارائه می شود. Verizonشبکه – یک نقطه روشن باقی می ماند.

مشتریان تلویزیون کابلی به خروج خود از بسته سنتی ادامه دادند و Comcast در طول سه ماهه 614000 مشترک خود را از دست داد.

ماه گذشته، Comcast اعلام کرد که نحوه گزارش بخش‌های خود را تغییر می‌دهد، و اکنون خدمات پهن‌باند، تلویزیون کابلی و بی‌سیم با برند Xfinity خود را با Sky مستقر در بریتانیا، که شامل خدمات تلویزیون پولی و کانال‌های تلویزیونی سرگرمی با نام تجاری Sky می‌شود، گروه‌بندی می‌کند. بخش اتصال و پلتفرم». مجموع درآمد این بخش حدود 20.15 میلیارد دلار بود که به دلیل تأثیر ارز خارجی، اندکی نسبت به سه ماهه گذشته کاهش داشت.

بخش دوم، محتوا و تجربیات، شامل تمام فعالیت‌های تلویزیونی و پخش جریانی NBCUniversal، شبکه‌های بین‌المللی و کانال‌های Sky Sports، و همچنین استودیوهای فیلم و واحدهای پارک موضوعی آن است. درآمد کلی این بخش تقریباً 10 درصد کاهش یافت و به 10.26 میلیارد دلار در سه ماهه رسید.

درآمد کسب و کار رسانه در سه ماهه اول کاهش یافت و به دلیل مقایسه آن در سال گذشته، زمانی که NBC بازی Super Bowl را پخش کرد و حق پخش المپیک پکن را برای شبکه های تلویزیونی و Peacock خود داشت، حدود 20 درصد کاهش یافت و به 6.15 میلیارد دلار رسید. . با این حال، Comcast گفت که بدون احتساب درآمد افزایشی 1.5 میلیارد دلاری از این دو رویداد مهم ورزشی، درآمد رسانه ها همچنان حدود 2 درصد کاهش یافته است.

بازار تبلیغات انقباضی در ترازنامه Comcast در این سه ماهه ظاهر شد، همانطور که برای همتایان مشابه این اتفاق افتاد پارامونت گلوبال و برادران وارنر دیسکاوری. بدون احتساب بازی‌های المپیک و سوپربول – دو رویدادی که درآمد زیادی از تبلیغات ایجاد می‌کنند – تبلیغات داخلی در طول سه‌ماهه حدود 6 درصد کاهش یافت که ناشی از کاهش درآمد شبکه تلویزیونی و کاهش رتبه‌بندی تلویزیون بود.

درآمد توزیع تلویزیون داخلی به استثنای المپیک افزایش یافت، که Comcast اشاره کرد که عمدتاً به دلیل درآمد بیشتر در Peacock است که مشترکین پولی بیشتری داشت.

Comcast گفت که تعداد مشترکین Peacock بیش از 60 درصد در سال به 22 میلیون افزایش یافته است و درآمد آن با 45 درصد افزایش به 685 میلیون دلار رسیده است. Peacock 704 میلیون دلار ضرر داشت در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 456 میلیون دلار ضرر داشت.

سه ماهه گذشته، این شرکت خاطرنشان کرد که ضررهای Peacock در سال جاری به حدود 3 میلیارد دلار می رسد. هزینه های سرویس استریم همچنان بر درآمد بخش رسانه تاثیر می گذارد. مدیران اجرایی روز پنجشنبه گفتند که از نتایج Peacock “تشویق” شده اند و به دنبال اوج ضررهای مورد انتظار در سال جاری شاهد بهبود مستمر خواهیم بود. مایک کاوانا، رئیس Comcast گفت که این شرکت اطمینان دارد که Peacock “یکنواخت خواهد شد و از آنجا رشد خواهد کرد.”

بخش فیلم ان‌بی‌سی یونیورسال از اسپین‌آف انیمیشن «شرک» به نام «گربه با چکمه: آخرین آرزو» و فیلم ترسناک «M3GAN» در طول سه‌ماهه با رشدی نزدیک به ۲ درصد به ۲.۹۶ میلیارد دلار رسید.

برایان رابرتز، مدیر عامل Comcast و کاوانا، در تماس روز پنجشنبه، با موفقیت «فیلم برادران سوپر ماریو» که در اوایل این ماه اکران شد، از تجارت فیلم انیمیشن NBCUniversal تبلیغ کردند. این هفته در باکس آفیس جهانی از 900 میلیون دلار فراتر رفت که شامل 444 میلیون دلار در داخل شد.

رابرتز در تماس روز پنجشنبه با اشاره به فرنچایزهای “من نفرت انگیز” و “شرک” گفت: “ما موفقیت فوق العاده ای در ایجاد فرنچایز داشته ایم.” اینها نتایج تصمیمات استراتژیکی است که سالها پیش برای تبدیل شدن به یک رهبر در انیمیشن و اعتقاد به سرمایه گذاری در تجارت در شرایط همه گیر اتخاذ کردیم.

کاوانا خاطرنشان کرد که قسمت‌های «پارک ژوراسیک»، «مینیون‌ها» و «هالووین» NBCUniversal سال گذشته به رونق باکس آفیس آن کمک کرد.

کاوانا روز پنجشنبه گفت: «ما واقعاً به تجارت انیمیشن خود افتخار می کنیم.

فهرست فیلم آینده NBCUniversal شامل «Fast X» ماه آینده، قسمت بعدی مجموعه محبوب «سریع و خشمگین» و همچنین حماسه بعدی کریستوفر نولان، «اپنهایمر» درباره دانشمندی است که توسعه بمب اتمی را در طول جهان رهبری کرد. جنگ دوم. در ماه جولای منتشر خواهد شد.

بخش پارک‌های موضوعی این شرکت به‌ویژه پس از تعطیلی پارک‌ها در اوج همه‌گیری، با افزایش ۲۵ درصدی به ۱.۹۵ میلیارد دلار افزایش یافت. درآمد بوسیله پارک‌های بین‌المللی افزایش یافت، که همچنان به دلیل محدودیت‌های همه‌گیر در سال گذشته تحت فشار قرار گرفتند. افتتاح Super Nintendo World به افزایش درآمد نیز کمک کرد.

اوایل این هفته، NBCUniversal با برکناری جف شل، مدیر عامل شرکت، به دلیل شکایت آزار جنسی و تبعیض که توسط یک کارمند ثبت شد، مواجه شد. رابرتز در ابتدای تماس روز پنجشنبه به این موضوع پرداخت و گفت که “بدیهی است که لحظه سختی” برای شرکت بود اما به اعتماد خود به تیم رهبری NBCUniversal اشاره کرد که اکنون به کاوانا گزارش می دهد.

کاوانا در مورد آینده خود به عنوان سرپرست تیم NBCUniversal گفت: فکر کنید که من برای مدتی اینجا هستم. او در طول تماس خاطرنشان کرد که از زمان پیوستن به Comcast نزدیک به هشت سال پیش به این تجارت نزدیک بوده و “عمیقا برای مدت طولانی درگیر بوده است.”

سرمایه گذاران همچنین نباید انتظار داشته باشند که NBCUniversal “استراتژی بازنگری” را در نتیجه خروج شل به تنهایی ببینند و در عوض “با تغییر محیط” واکنش نشان دهند.

افشا: Comcast مالک NBCUniversal، شرکت مادر CNBC است.

تصحیح: مجموع درآمد رسانه ای Comcast بیش از 20 درصد کاهش یافت. نسخه قبلی این رقم را اشتباه بیان کرده است.