حزب گرایی سیاسی پس از انتخابات ، در خیابان اصلی در حال افزایش است

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریکا ، در پی توجیهی با مشاوران اقتصادی در ویلمینگتون ، دلاور ، 16 نوامبر 2020 ، در مورد اقتصاد ایالات متحده صحبت می کند.

کوین لمارک | رویترز

اعتماد به نفس خیابان اصلی در این سه ماهه کاهش یافت – شکست دوم در سال جاری و همچنین تنها دومین کاهش قابل توجه در نزدیک به چهار سال از آغاز سه ماهه CNBC | نظرسنجی اعتماد به نفس مشاغل کوچک Monkey. علت اصلی ساده است: انتخابات. حتی در حال تجدید ویروس کرونا ، دولت های ایالتی و محلی بار دیگر به محدودیت های شدیدتر چشم دوخته اند و مشاغل برای تقاضای برجسته خود تلاش می کنند ، این سیاست است که انتظارات اقتصادی را پیش می برد.

از اولین نظرسنجی سه ماهه ، که همزمان با اولین ماه کامل ریاست جمهوری ترامپ بود ، حزب گرایی سیاسی عامل اصلی چشم انداز گلگون در خیابان اصلی بود. صاحبان مشاغل کوچک بیشتر – معمولاً حدود 60٪ – جمهوری خواه هستند تا دموکرات ، و این واقعیت که رئیس جمهور دونالد ترامپ ، جمهوریخواه ، بالاترین مقام سیاسی کشور را در اختیار دارد ، اعتماد آنها را تقویت کرده است.

صاحبان مشاغل کوچک که جمهوری خواه هستند ، به طور مداوم سطح بالاتری از اعتماد به نفس را در نظرسنجی ما ابراز کرده اند ، که معمولاً 20 امتیاز بالاتر از دموکرات ها در مقیاس 0 تا 100 شاخص اعتماد به نفس کسب و کارهای کوچک کسب می کنند.

این همه با انتخاب جو بایدن در اوایل ماه جاری تغییر کرد. از نظرسنجی سه ماهه سوم ، در پایان ماه ژوئیه ، تا نظرسنجی سه ماهه چهارم ، که در 10-17 نوامبر انجام شد پس از روشن شدن نتایج انتخابات ، شاخص کلی اعتماد به نفس کسب و کار کوچک به نمره 48 از 100 احتمال کاهش یافت ، کمترین قیمت جدید اما ، این افت جهانی نبود: صاحبان مشاغل کوچک که دموکرات هستند با اعتماد به نفس از نمره 46 به 58 اعتماد به نفس بالا گرفتند ، در حالی که جمهوری خواهان با کاهش آینه تصویر از 57 به 42 افت داشتند.

در حقیقت ، این تغییر سه ماهه چهارم اولین بار در تقریباً چهار سال بررسی ردیابی بود که دموکرات ها از افزایش اعتماد به نفس پنج واحد شاخص یا بیشتر خبر دادند ، و همچنین در سه ماهه اول که نمره دموکرات ها از یک امتیاز بالاتر بود از 51. همچنین اولین بار بود که امتیاز جمهوریخواهان به زیر 50 می رسید.

تغییرات سیاست باعث تحریک جناحی می شود

دولت جدید و تغییر کنترل حزب در بالاترین سطح دولت به معنای حصول اطمینان از سیاست ها و مقررات جدید است. برای رهبران تجارت ، مطابقت با این تغییرات می تواند یک چالش باشد. به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک ، انجام این کار می تواند تهدید واقعی باشد. انتظارات آینده نگرانه صاحبان مشاغل کوچک ، به جای ارزیابی آنها از فضای فعلی تجارت ، آنچه بیشترین تغییر را در نتیجه انتخابات داشته است.

در برخی موارد ، دموکرات ها و جمهوریخواهان قبلاً به خوبی همسو شده بودند ، اما اکنون آنها از هم جدا شده اند. در برخی دیگر ، اعتماد به نفس نسبتاً بالای جمهوری خواهان کاهش یافت ، در حالی که اعتماد پایین دموکرات ها افزایش یافت.

به عنوان مثال ، در مورد مقررات ، صاحبان مشاغل کوچک از هر گرایش سیاسی در Q3 انتظارات مشابهی داشتند: 33٪ جمهوری خواهان ، 33٪ مستقل ها و 37٪ دموکرات ها اظهار داشتند که انتظار دارند مقررات دولت تأثیر منفی در تجارت بعدی آنها داشته باشد 12 ماه. در این سه ماه ، دیدگاه های آنها به طرز چشمگیری واگرفته شد ، به طوری که پاسخ جمهوری خواهان به 72٪ افزایش یافت ، استقلال ثابت 37٪ بود و دموکرات ها به 11٪ کاهش یافت.

نگرانی در مورد مالیات دولت و سیاست های نظارتی پس از پیروزی جوزف بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 به شدت در میان صاحبان مشاغل کوچک جمهوری خواه افزایش یافت.

روی هم رفته ، حدود نیمی از صاحبان مشاغل کوچک (49٪) اکنون اظهار داشتند که انتظار دارند تغییر در مقررات دولت در 12 ماه آینده تأثیر منفی بر کسب و کار آنها بگذارد – یک رشد جدید و جهشی بزرگ نسبت به 34٪ در سه ماهه گذشته ، اما یکی کاملاً در میان جمهوری خواهان متمرکز شده است.

در مورد تجارت ، جمهوری خواهان و دموکرات های صاحب مشاغل کوچک اساساً نظرات خود را از سه ماهه سوم به چهارم سال جاری تغییر داده اند. در سه ماهه گذشته ، دو برابر بیشتر از جمهوری خواهان دموکرات (39٪ در مقابل 17٪) اظهار داشتند که به دلیل تغییر در سیاست تجارت در 12 ماه آینده ، انتظار می رود اثرات منفی بر تجارت آنها داشته باشد. در این سه ماه ، چهار برابر بیشتر از جمهوری خواهان جمهوری خواه (48٪ در مقابل 12٪) جمهوری خواهان اظهار داشتند که به دلیل تغییرات سیاست های تجاری ، انتظار می رود اثرات منفی بر تجارت آنها داشته باشد.

در مورد سیاست های مالیاتی و سیاست های مهاجرتی نیز ، دیدگاه جمهوری خواهان و دموکرات ها به روشی مشابه با یکدیگر اختلاف داشته اند. سه ماهه به چهارم ، این م indexلفه های شاخص که مهمترین تغییرات را در سطح بالاترین سطح نشان می دهند ، همگی به تغییر قدرت ریاست جمهوری بازمی گردند و نشان دهنده واگرایی اساسی حزب است.

ویروس کرونا همچنان اثر مهار کنندگی دارد

آنچه به ویژه در مورد تغییر بزرگ اعتماد به نفس از سه ماهه سوم به چهارم سال جاری قابل توجه است ، این است که این امر کاملاً توسط پیش بینی صاحبان مشاغل کوچک در مورد شرایط به وجود آمده به جای ارزیابی آنها از فضای فعلی کسب و کار صورت می گیرد.

علی رغم سقوط کلی اعتماد به نفس و تغییر انتظارات در بین جمهوری خواهان و دموکرات ها ، صاحبان مشاغل کوچک گزارش می دهند هیچ تغییری در شرایط فعلی تجارت از Q3 به Q4 وجود ندارد. در سه ماهه گذشته ، 36٪ از صاحبان مشاغل کوچک گفته اند که شرایط فعلی برای تجارت آنها خوب است. در این سه ماه ، این تعداد 39٪ مشابه است.

برخلاف س questionsالاتی که در بالا در رابطه با تغییرات سیاست های پیش بینی شده ذکر شد ، در پاسخ صاحبان مشاغل کوچک به سال در مورد شرایط فعلی ، هیچ گونه واگرایی از جانب حزبی وجود ندارد. هم در سه ماهه آخر و هم در این سه ماهه ، 44٪ جمهوری خواهان شرایط فعلی تجارت را خوب توصیف کرده اند. در میان دموکرات ها ، 25 درصد در Q3 و 28 درصد در Q4 شرایط فعلی را خوب توصیف می کنند.

این ثبات چشمگیر در سالی رخ می دهد که مشاغل کوچک مجبور شده اند با شکست های عظیم ناشی از شیوع ویروس کرونا مواجه شوند. در سه ماهه اول سال جاری ، 56 درصد صاحبان مشاغل کوچک شرایط فعلی تجارت را خوب توصیف کرده اند ، قبل از اینکه این رقم در Q2 به 18 درصد برسد. هنوز به طور کامل بهبود نیافته است.

جو بایدن گفته است که حتی قبل از روی کار آمدن در ژانویه ، مقابله با ویروس کرونا را به اولویت اصلی دولت جدید خود تبدیل خواهد کرد. اینکه چقدر او همه گیر را در کنار رهبران ایالتی و محلی اداره می کند ، تا حد زیادی تعیین می کند که بدون در نظر گرفتن سیاست های فردی ، مشاغل کوچک چقدر سریع می توانند به کار خود برگردند.

نظرسنجی مشاغل کوچک CNBC | SurveyMonkey برای Q4 2020 بیش از 2200 صاحب مشاغل کوچک از 10 نوامبر تا نوامبر انجام شد. 17. بررسی با استفاده از سه ماهه انجام می شود SurveyMonkeyپلت فرم آنلاین و بر اساس آن است روش بررسی. شاخص اطمینان کسب و کار کوچک یک امتیاز 100 امتیازی است که بر اساس پاسخ به هشت سوال اصلی است. قرائت صفر نشان دهنده عدم اعتماد به نفس است و نمره 100 بیانگر اطمینان کامل است. تخمین خطای مدل شده برای این نظرسنجی منفی یا منفی 2.5 درصد است.