جان مالون در شرط بندی برای کاهش ارزش پول دارایی های سخت مانند مسکن را خریداری می کند

جان مالون ، رئیس رسانه آزادی ، به CNBC گفت كه دارایی های سخت به نظر جذاب می رسند زیرا محرك بی سابقه ویروس كرونا آماده است تا منجر به كاهش ارز شود.

“ما از این جان سالم به در برده ایم [pandemic] مالون در مصاحبه ای که پنجشنبه با دیوید فابر ، مجری برنامه “Squawk on the Street” پخش شد ، گفت: “به دلیل محرک های مالی و مالی بسیار زیاد.” .. از نظر ارز در ارزش افزوده خواهد شد. من مطمئن نیستم که بخواهم این تورم را بنامم ، اما به نظر می رسد و مانند تورم خواهد بود. “

برای حمایت از اقتصاد از طریق همه گیر ، فدرال رزرو نرخ بهره را به نزدیک صفر رساند و متعهد شد که خرید دارایی را تحت اقدامات تخفیف کمی خود ادامه دهد. قانون گذاران در مارس یک معامله تاریخی 2 تریلیون دلاری برای کمک به ویروس کرونا به تصویب رساندند که چک های محرک و سایر اقدامات کمک را برای آمریکایی ها فراهم می کرد.

مالون گفت: “من فکر می کنم که این مسکن را در مسکن مشاهده می کنیم – این فضای غیر واقعی نرخ بهره کم ، که اکنون برای جلوگیری از مشکلات بدتر ضروری است.” “باور من برای من سخت است که یک دوره کاهش ارزش پول ارز به دنبال نخواهد داشت.”

مالون معتقد است که حجم گسترده محرک ها ارزش پول را کاهش می دهد و دارایی های سخت مانند املاک و مستغلات و کالاها را جذاب تر می کند. شاخص ارز DXY دلار آمریکا بیش از 10 درصد از بالاترین قیمت ماه مارس کاهش یافته است.

مالون گفت: “من سعی در سرمایه گذاری یا ایجاد تنوع در دارایی های سخت داشته ام.” “شما می دانید ، من فکر می کنم چیزهایی که من سال گذشته خریداری کردم ، من خریدم … منافع قابل توجهی در … مسکن چند خانواده ، در درجه اول در ایالات متحده

نرخ پایین رهن ، تقاضا برای خرید خانه را افزایش می دهد. فروش خانه های تازه ساخت در ماه اوت در میان فرهنگ شیوع ویروس کرونا در خانه به بالاترین سطح در 14 سال گذشته رسید.

مالون گفت که او همچنین به دارایی هایی مانند زمین های کشاورزی دسترسی پیدا می کند.

وی گفت: “من مزارع آبیاری خریداری كرده ام زیرا كالاها ارزان بوده و مزارع از نظر ارزش از چرخه پایینی برخوردار بودند. و من همیشه دوست داشتم کشاورزی آبیاری داشته باشم ، بنابراین اکنون سیب زمینی می کارم.”

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.