تیم Fnatic esports دانشمندان ورزشی را برای افزایش عملکرد گیمر استخدام می کند

تیم Fnatic جام برندگان را پس از بازی نهایی “Counter-Strike: Global Offensive” بین FaZe Clan و Fnatic در تاریخ 4 مارس 2018 در کاتوویتس لهستان برمی دارد.

نوربرت بارسیک | PressFocus | MB MB | گتی ایماژ

لندن – تیم Esports Fnatic به عنوان بخشی از تلاش برای بهبود عملکرد گیمرهای خود ، استخدام دانشمندان ورزشی را آغاز کرده است.

Fnatic که بازیکنانی در سراسر جهان دارد ، پس از بستن 10 میلیون دلار بودجه از سرمایه گذاران در ماه نوامبر ، “واحد با عملکرد بالا” را راه اندازی کرد.

سام متیوس ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Fnatic ، در تماس تلفنی به CNBC گفت: “یكی از مواردی كه ما در حال حاضر به دنبال آن هستیم این است كه چگونه می توانیم تمام دانش حاصل از ورزش را به ما ارائه دهیم.

این واحد بررسی و مشاهده خواهد کرد که چگونه سطح خواب و استرس بر عملکرد 60 گیمر در تیم های Fnatic تأثیر می گذارد ، که برای بازی هایی مانند Apex Legends ، Counter-Strike: Global Offensive ، Dota 2 و League of Legends در مقابل صدها نفر پول دریافت می کنند. از میلیون ها بیننده

این واحد همچنین به میزان الکل و کورتیزول و همچنین تأثیر نوشیدن کافئین در جلسه بازی نگاه خواهد کرد.

متیوز ، یکی از بنیانگذاران Fnatic در لندن در سال 2004 ، گفت: “این اولین بار است که ما یک آزمایشگاه علوم ورزشی داریم تا بفهمیم چه چیزی واقعاً در عملکرد یک بازیکن تفاوت ایجاد می کند.”

در حال حاضر سه نفر در واحد عملکرد بالا Fnatic مشغول به کار هستند اما این شرکت در نظر دارد پنج کارمند دیگر را در سال 2021 استخدام کند.

متیوز گفت: “در ورزشها ، رقابت روز به روز شدیدتر می شود.” “مانند F1 ، شما همیشه به لبه هایی نگاه می کنید که می توانید بدست آورید ، چه سخت افزار ، چه آموزش و چه روانشناسی.”

ماتیوز گفت ، Fnatic همچنین از شبکه ای از متخصصان تغذیه و مربیان فیتنس مستقل استفاده می کند ، که بازیکنان را به رفتن به سالن ورزشی تشویق می کنند.

بسیاری از گیمرهای حرفه ای بیش از ده ساعت در روز تمرین یا رقابت می کنند و برخی از آنها سالانه بیش از 1 میلیون دلار درآمد کسب می کنند. با این حال ، فشارهای جسمی و روحی بر روی بدن گاهی ممکن است منجر به مشکلات سلامتی شود.

متیوز گفت: “این افراد تا حد زیادی متناسب و سالم هستند ، اما قاعده همیشه ناهنجاری است.”