تعداد زیادی ، کاروانا ، Cloudera ، DocuSign و موارد دیگر

مشتری از یک فروشگاه Big Lots در کلیفتون ، نیوجرسی خارج می شود.

امیل وامستکر | بلومبرگ | گتی ایماژ

از شرکتهایی که در معاملات ظهر تیتر اصلی می زنند ، بازدید کنید.

تعداد زیادی – سهام خرده فروشی 9٪ غرق شد پس از اینکه شرکت به عنوان بخشی از گزارش درآمد سه ماهه سوم خود از ارائه راهنمایی خودداری کرد. بر اساس FactSet ، Big Lots انتظارات تحلیل گران را در خطوط بالا و پایین شکست داد ، اما این شرکت در انتشار اعلام کرد که “برای ارائه راهنمایی سه ماهه چهارم دید کافی ندارد.” مدیر عامل شرکت بروس تورن همچنین در انتشار اعلام کرد که انتظار دارد در سه ماهه چهارم به دلیل طولانی تر شدن فصل خرید تعطیلات ، تجارت “تعدیل” شود.

کاروانا – خرده فروش آنلاین اتومبیل بیش از 4٪ در پی تماس جسورانه جفریز جهش کرد. این شرکت پوشش سهام را با رتبه بندی “خرید” آغاز کرد و خاطرنشان کرد که این شرکت در “بازار قابل آدرس دهی گسترده برای رفع اختلال” فعالیت می کند.

DocuSign – سهام شرکت امضای الکترونیکی پس از ضرب و شتم در خطوط بالا و پایین نتایج سه ماهه ، بیش از 5 درصد ظاهر شد. DocuSign درآمد 22 سنت برای هر سهم از درآمد 383 میلیون دلاری را منتشر کرد. به گزارش Refinitiv ، وال استریت انتظار داشت که درآمد 13 سهم هر سهم از درآمد 361 میلیون دلاری داشته باشد.

Cloudera – سهام شرکت ابر پس از گزارش درآمد بهتر از حد انتظار ، بیش از 10 درصد رشد کرد. طبق گزارش Refinitiv ، Cloudera برای هر سهم 15 سنت درآمد کسب کرد که بالاتر از 9 سنت برای هر سهم پیش بینی شده توسط تحلیلگران است. درآمد 218 میلیون دلار بالاتر از انتظار 209 میلیون دلاری بود.

Stitch Fix – سهام پس از آنکه MKM Partners شرکت سبک سازی آنلاین را برای فروش از حالت خنثی پایین آورد ، تقریباً 3٪ سقوط کرد. MKM نگرانی های مربوط به ارزیابی را پس از اینکه سهام پس از درآمد سه ماهه سوم رشد زیادی داشت ، عنوان کرد.

گروه فناوری مارول – پس از اعلام هشدار هشدارهای شرکت نیمه هادی در “تعدادی از محدودیت های عرضه در صنعت” که این شرکت نیمه هادی هشدار داد ، سهام تقریباً 5٪ کاهش یافت. این شرکت در یک فراخوان درآمد گفت: “این چالش های عرضه در حال حاضر توانایی ما را در ارضای کامل افزایش تقاضا برای برخی از محصولات شبکه ما محدود می کند.” این در حالی است که درآمد بهتر از حد انتظار برای سه ماهه سوم گزارش شده است.

Ogie’s Bargain Outlet – خرده فروش بیش از 10٪ کاهش یافت پس از اینکه شرکت اعلام کرد فروش مشابه فروشگاه در سه ماهه فعلی می تواند کمتر از انتظار باشد. مدیر عامل شرکت جان سوییگرت در بیانیه ای گفت: “سه ماهه به امروز ، میزان فروش قابل مقایسه ما با فروشگاه در تعداد کم رقم دنبال می شود.” با این حال ، در سه ماهه اخیر ، این شرکت برآوردهای خط بالا و پایین را شکست داد.

PagerDuty – سهام شرکت PagerDuty پس از ارسال گزارش سه ماهه بهتر از ترس ، توسط شرکت نرم افزار بیش از 26٪ جهش کرد. طبق گزارش Refinitiv ، PagerDuty از دست دادن هر سهم 9 سنت در مقابل 10 سنت از دست دادن هر سهم انتظار داشت. درآمد آن نیز در برآوردهای فوق حاصل شد.

Yext – سهام شرکت پردازش داده پس از اعلام Yext که انتظار می رود رشد سه ماهه چهارم سال مالی تقریباً یکنواخت باشد ، 16 درصد کاهش یافت. براساس FactSet ، نتایج سه ماهه سوم مالی این شرکت انتظارات وال استریت را شکست داده است. با این حال ، MKM Partners در یادداشتی خطاب به مشتریان گفت كه راهنمایی درآمد “بسیار نرم” است.

– مگی فیتزجرالد ، پیپا استیونز و جسی پوند از CNBC گزارش تهیه کردند.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.