تجمعات سهام Sonos یک روز پس از شکست درآمد ، به بالاترین 52 هفته رسید

پاتریک اسپنس ، مدیر عامل شرکت Sonos

دیوان بوریس | CNBC

پس از آنکه سازنده بلندگو گزارش کرد درآمد مالی سه ماهه چهارم قوی و راهنمایی درآمد سال مالی که انتظارات را برآورده می کند ، سهام Sonos سودهای دو رقمی خود را تا روز پنجشنبه افزایش داده و به بالاترین سطح در هفته 52 رسید.

در غیر این صورت سهام این شرکت بیش از 28 درصد افزایش داشت.

سونوس 33 سنت سود هر سهم از درآمد 339.8 میلیون دلاری را گزارش کرد ، در حالی که وال استریت انتظار داشت 0 سنت برای هر سهم درآمد 298.9 میلیون دلاری باشد. سونوس همچنین گفت پیش از توافق 1.38 میلیارد دلاری بین تحلیل گران نظرسنجی شده توسط Refinitiv ، برای سال مالی 2021 1.44 تا 1.5 میلیارد دلار درآمد پیش بینی می کند ، که این رشد 11 تا 15 درصد را نشان می دهد.

به نظر می رسد خلاصه درآمد سونو این باشد که با وجود افراد بیشتری که در آن گیر کرده اند ، آنها در حال خرید بلندگو نیز هستند. و Sonos چندین مدل جدید برای جذب خریداران داشت ، از جمله نوار صوتی سطح بالا که با تلویزیون کار می کند و جایگزین قوی ترین بلندگو خود است.

چندین تحلیلگر نیز در پی ضرب و شتم شرکت ، قیمت خود را روی سهام بالا بردند. مورگان استنلی روز پنجشنبه قیمت خود را از 30 دلار برای هر سهم به 30 دلار افزایش داد و گفت كه آنها “همچنان معتقدند كه SONO نسبت به رشد منظم رشد خود كم ارزش است.” DA Davidson همچنین هدف قیمتی خود را از 16 دلار برای هر سهم به 24 دلار برای هر سهم افزایش داد ، در حالی که Stifel آن را از 16 دلار به 19 دلار برای هر سهم افزایش داد. تحلیلگران جفری نیز هدف خود را از 22 دلار به ازای هر سهم 22 دلار افزایش دادند.

“در حالی که Sonos در طول تاریخ به عنوان یک محصول سخت افزاری وابسته به چرخه محصول مورد ارزیابی قرار گرفته است ، مشخص شده است که عرضه مداوم محصول ، رشد جدید خانوار قوی و درگیری روزافزون در داخل خانوارهای موجود برای ایجاد رشد پایدار از بالا و پایین برخوردار نیستند توسط بسیاری از همتایان الکترونیکی مصرفی خود ، “مورگان استنلی در یادداشتی خطاب به سرمایه گذاران نوشت.

در CNBC در YouTube مشترک شوید.