تجارت هوش مصنوعی سرمایه گذاران را در برابر ضررهای دردناک آسیب پذیر می کند: Evercore

امانوئل از Evercore ISI در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر سهام می گوید که اشتیاق به فناوری جدید

تجارت هوش مصنوعی ممکن است سرمایه گذاران را در معرض ضررهای قابل توجهی قرار دهد.

جولیان امانوئل از Evercore ISI هشدار می‌دهد که تمرکز فناوری بزرگ در S&P 500 در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

مدیر عامل ارشد شرکت به CNBC گفت: “انقلاب هوش مصنوعی احتمالاً کاملاً واقعی است، کاملاً قابل توجه است. اما … این چیزها به صورت موجی آشکار می شوند. و شما کمی بیش از حد اشتیاق پیدا می کنید و سهام فروخته می شود.” دوشنبه.

امانوئل در یک یادداشت تحقیقاتی این هفته فهرست کرد مایکروسافت، سیب، آمازون، Nvidia و Google والد الفبا به عنوان نگرانی های ناشی از خوشه بندی در نام ها.

“دو سوم [of the S&P 500 are] او به مجری برنامه ملیسا لی گفت: “مردم همچنان به طور نامتناسبی در معرض دید قرار می گیرند.”

امانوئل در مورد “مکالمات عجیب و غریب” خود در چند روز گذشته با افرادی که سهام فناوری بزرگ را به عنوان مکان مخفی نگاه می کردند، منعکس کرد.

“[They] در واقع نگاه کنید اسکناس های T و تعجب می کنم که آیا آنها ایمن هستند یا خیر. [They] امانوئل گفت: به سپرده های بانکی بیش از 250000 دلار نگاه کنید و فکر کنید که آیا آنها ایمن هستند و در حال سرمایه گذاری در پنج نام بزرگ فناوری هستند. این فوق العاده است.

به گفته امانوئل، این به ویژه نگران کننده است زیرا فعالیت های صعودی زمانی رخ می دهد که سرمایه های کوچک در حال کاهش هستند. این راسل 2000که در معرض فشارهای بانکی منطقه ای قرار دارد، به پایین ترین سطح اکتبر نزدیک تر می شود.

برای محافظت در برابر ضرر، امانوئل دارای اضافه وزن است. او بازدهی 5 درصد را جذاب می‌داند و قصد دارد این پول را در رکود بعدی بازار کار کند. او معتقد است که در چند ماه آینده به دلیل هرج و مرج سقف بدهی و اقتصاد آشفته جرقه خواهد شد.

“شما می خواهید در بخش های دفاعی تر بمانید. جالب است که با تمام این صحبت های هوش مصنوعی، مراقبت های بهداشتی و لوازم مصرفی امانوئل گفت: “از اول آوریل عملکرد بهتری داشته اند.”

سلب مسئولیت