بیت کوین در اولین ماه زیان خود در سال سقوط می کند

بیش از 1.3 تریلیون دلار در سال 2022 از بازار ارزهای دیجیتال حذف شد زیرا پیامدهای سقوط FTX بر اعتماد سرمایه گذاران تأثیر گذاشت.

CFOTO | انتشارات آینده | گتی ایماژ

بیت کوین چهارشنبه سقوط کرد تا اولین ماه نزولی خود در سال را به پایان برساند، زیرا خوش بینی ها در مورد افزایش سقف بدهی ناپدید شدند.

بر اساس Coin Metrics، رهبر بازار کریپتو 2.94 درصد از دست داد تا با قیمت 27010.81 دلار معامله شود. اتر با 2.32 درصد کاهش به 1863.50 دلار رسید.

هر دو ارز دیجیتال اولین ماه های زیان خود را در سال 2023 ثبت کردند. بیت کوین این ماه را حدود 8 درصد کاهش داد، که بدترین ماه آن از نوامبر 2022 بود. اتر در ماه می حدود 2 درصد از دست داد، بدترین ماه از دسامبر 2022.

نماد نمودار سهامنماد نمودار سهام

مخفی کردن محتوا

بیت کوین (BTC) در ماه می

کریپتو مطابق با میانگین‌های اصلی سهام حرکت کرد که همگی پایین‌تر بودند زیرا سرمایه‌گذاران منتظر رای مجلس در روز چهارشنبه در مورد توافق آزمایشی برای افزایش سقف بدهی کشور و جلوگیری از نکول بودند.

نوئل آچسون، اقتصاددان و نویسنده خبرنامه Crypto is Macro Now، می‌گوید: «پرهیز از یک پیش‌فرض مطمئناً یک تسکین است، اما موج دریافتی انتشار نقدینگی را از بازار خارج می‌کند و بازدهی را بالا می‌برد».

از نظر تئوری، این حداقل باید معادل یک افزایش دیگر نرخ باشد – اما بازار سوآپ CME در ماه ژوئن در کنار تاثیر نقدینگی، با انتظارات کاهش تا ماه نوامبر، قیمت‌گذاری دیگری را در ماه ژوئن افزایش می‌دهد. او افزود.

قیمت کریپتو ابتدا در آخر هفته پس از اینکه جمهوری‌خواهان مجلس به توافقی آزمایشی با کاخ سفید برای رسیدگی به سقف بدهی دست یافتند، افزایش یافت. روز دوشنبه، بیت کوین و اتر به ترتیب به 28461.45 دلار و 1928.16 دلار صعود کردند، اما روز سه شنبه شروع به عقب نشینی کردند.

بیت کوین و اتر همچنان به ترتیب 63 و 55 درصد در سال جاری رشد دارند.

– جینا فرانکولا از CNBC در گزارش‌سازی مشارکت داشت.