بیت کوین به زیر 27000 دلار سقوط کرد زیرا سازندگان بازار کریپتو از تجارت ایالات متحده عقب نشینی کردند

درآمد رمزنگاری Robinhood در سه ماهه اول کاهش می یابد و IRS میلیاردها دلار از ورشکستگی FTX ادعا می کند: CNBC Crypto World

قیمت کریپتو در روز پنج‌شنبه کاهش یافت زیرا سرمایه‌گذاران گزارش خبری را در مورد دو تا از بزرگترین ارائه‌دهندگان نهادی نقدینگی که به کسب‌وکارهای معاملات ارز دیجیتال خود در ایالات متحده پاسخ می‌دهند، ارزیابی کردند.

بیت کوین با توجه به Coin Metrics، نزدیک به 3 درصد کاهش یافت و به 26937.29 دلار رسید. اتر 3.1% از دست داد و به 1793.82 دلار معامله شد. آنها به ترتیب بیش از 8 و 9 درصد کاهش هفته را به پایان می‌رسانند.

اوایل این هفته، بلومبرگ گزارش داد که جین استریت و جامپ کریپتو، دو تا از بزرگ‌ترین سازندگان بازار ارزهای دیجیتال، با ادامه سرکوب صنعت نوپا توسط رگولاتورهای این کشور، از تجارت کریپتو در ایالات متحده یک گام عقب‌نشینی خواهند کرد. “دنیای رمزنگاری” CNBC با شرکت ها تماس گرفت. جین استریت از اظهار نظر خودداری کرد و جامپ پاسخی نداد.

دیوید ولز، مدیرعامل شرکت Enclave Markets گفت: «به طور کلی، ما شاهد نوسانات بسیار بزرگ‌تری در قیمت‌ها در هر دو جهت خواهیم بود، زیرا بسیاری از بازارسازان بزرگ عرضه را به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند.

وی افزود: بازارسازان بزرگتر به دلیل نقدینگی که ارائه می کنند، ثبات بیشتری در قیمت ها ایجاد می کنند. «از آنجایی که دفترچه‌های سفارش به‌طور کلی نازک‌تر هستند، شکاف‌های مکرر بیشتری به بالا و پایین خواهید دید».

نماد نمودار سهامنماد نمودار سهام

مخفی کردن محتوا

بیت کوین (BTC) این هفته

در اواخر فوریه، فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال و دفتر کنترل ارز بیانیه مشترکی صادر کردند و به بانک ها در مورد خطرات نقدینگی مرتبط با شرکت های رمزنگاری بانکی هشدار دادند.

عدم نقدینگی جدید در بازار پس از بسته شدن بانک سیلورگیت و سیگنچر، که دو رمپ اصلی فیات را وارد بازار کریپتو کردند، به موضوع بزرگتری تبدیل شد.

بیت کوین یک ماه پیش برای اولین بار از ماه ژوئن به سطح 30000 دلار رسید و از آن زمان تاکنون برای مدت طولانی تری در تلاش برای شکستن بالاتر بوده است. از آن زمان تا کنون بین آن آستانه و قسمت بالای سطح 26000 دلار شناور بوده است. با این حال، سرمایه گذاران از حرکت های نزولی نگران نشده اند.

تحلیلگران نمودار قبل از نگرانی در مورد کاهش معنی دارتر، قیمت 25200 دلار را به عنوان یک آستانه کلیدی در نظر گرفته اند.