به نظر می رسد جودی شلتون برای تأیید به کرسی فدرال رزرو هدایت شده است

به نظر می رسد اکنون جودی شلتون از حمایت جمهوری خواهان برای جنجالی شدن نامزدی خود در هیئت مدیره فدرال رزرو برای عبور از این امر برخوردار است.

به گزارش یلان موی از CNBC ، میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا روز پنجشنبه گفت پس از سناتور لیزا مورکوفسکی (آر-آلاسکا) به خبرنگاران گفت که وی اکنون از مشاور اقتصادی رئیس جمهور دونالد ترامپ حمایت خواهد کرد ، نام شلتون را به صحن مجلس سنا ارتقا خواهد داد.

مورکوفسکی بعد از ظهر پنجشنبه به خبرنگاران گفت: “من فرصتی برای مکالمه با جودی شلتون داشته ام و قصد دارم از او حمایت کنم”.

نامزدی شلتون در سنا متوقف شده بود حتی اگر کمیته مالی وی را با رأی موافق 13-12 رأی در ماه ژوئیه پاک کرد. چندین جمهوری خواه اصلی در حمایت از خود متزلزل شده بودند و برای مدتی به نظر می رسید که نامزدی قبل از پایان جلسه کنگره مشخص نیست.

در جلسه دادرسی جنجالی ژوئیه ، سناتورها شلتون را در مورد نظراتش در مورد استقلال فدرال رزرو ، حمایت وی از استاندارد طلا و تردید در مورد اینکه آیا سپرده های بانکی باید بیمه شوند ، ابراز ناراحتی کردند.

سناتورهای دموکرات شلتون را به اظهارات قبلی خود در مورد این موضوعات متهم به پس فروشی کردند.

این اقدام مک کانل با انتقاد عصبانیت سناتور رون ویدن (D-Oregon) ، عضو رده بندی کمیته مالی روبرو شد ، که وی این اقدام را “تلاشی برای خرابکاری در مورد بهبود اقتصادی اندک با نصب یک انتخاب سیاسی غیرمجاز” دانست.

وایدن در بیانیه ای گفت: “ایده های او بسیار حیرت انگیز و منسوخ شده است ، و دادن قدرت به او درمورد دلار مانند این است كه یك آرایشگر قرون وسطایی را مسئول” مراكز كنترل بیماری “كند. “نظرات شلتون بسیار افراطی است ، جمهوریخواهان سنا مدت هاست که از تأیید وی خودداری می کنند.”

نامزد مشترک وی ، معاون اجرایی سنت لوئیس فید ، کریستوفر والر ، با زمان بسیار آسان تری روبرو شد و با رأی 18-7 به تصویب کمیته رسید. با این حال ، مشخص نیست که آیا نام او با رأی گیری کامل در سنا که در اواسط هفته آینده برگزار می شود ، با شلتون ارائه خواهد شد یا خیر.