بهترین کاربرد ردیاب حیوانات GK130 چیست؟

با استفاده از دو تکنولوژی LBS و GPS در این دستگاه حتی در نقاط فاقد پوشش دهی مناسب و محیط های سربسته نیز اطلاعات ردیابی را در اختیار شما قرار میدهد. ثبت اطلاعات نهتنها نشان میدهد که حیوان خانگی شما در حال حاضر کجاست بلکه تمام جاهایی که اخیراً رفته را نیز نشان میدهد و ثبت میکند. بهترین ردیابهای جیپی اس حیوانات خانگی که به یک قلاده متصل میشوند، ردیابی موقعیت مکانی را در زمان واقعی ارائه میدهند و میتوانید هشدارهایی را زمانی که حیوان خانگی شما مناطق امن تعیینشده را ترک میکند تنظیم کنید تا بتوانید به راحتی تولهسنگ یا بچه گربه خود را پیدا کنید.

همچنین این ردیاب ها ضد آب بوده و در هر شرایط و مکانی می توانند ردیابی کنند. با نصب این دستگاه روی حیوان خود و تعیین محدوده به محض خروج حیوان از خانه یا اسبل دستگاه با شما تماس گرفته و اطلاع می دهد و مکان حیوان را هر لحظه به شما اطلاع می دهد . اما دستگاه های مخصوص حیوانات خانگی برای یقه و بصورت قلاده ای ساخته شده اند. البته میزان توجه و زمانی که برای یک نوع حیوان صرف می کنید با حیوان دیگر متفاوت خواهد بود. ضریب امنیت و اطمینان این ردیاب بسیار بالاست و در صورت جدا شدن ردیاب از گردن حیوانات از طریق ارسال پیامک هشدار ارسال می کند.

برخی برای یافتن مکان سگ شما به خدمات تلفن متکی هستند، در حالی که همراه برخی دیگر از ردیابهای حیوانات خانگی جیپیاس ، فناوری اطلاعات رادیویی (RF) یا حتی بلوتوث قرار دارد. اما یکی از جالب ترین کاربرد های ردیاب مسیریاب قلاده ای حیوانات GK130 برای محققین و پژوهشگران است.

یکی از بهترین ویژگی های موقعیت یاب حیوانات GK130 عیق بندی بسیار عالی محصول در برابر آب، بخار، رطوبت، ضربه و گرد و غبار است. استفاده از جی پی اس حیوانات می تواند در تمام این موقعیت ها به شما آرامش دهد، دیگر نگران نخواهید بود که شما حیوان خانگی کجا هست. اما اگر ردیاب حیوان به دکمه SOS مجهز باشد، فرد یابنده می تواند با فشار دادن دکمه SOS، موقعیت حیوان را برای صاحب آن ارسال می کند و حیوان گمشده را به او تحویل بدهد. این نرمافزار بیشتر برای دامپزشکان کاربرد دارد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروش ردیاب حیوانات لطفا به بازدید از وب سایت ما.