بلوک پاور: 2023 CNBC Disruptor 50

بنیانگذاران: دانل بیرد (مدیر عامل)، کیت کینچ
راه اندازی شد: 2014
مرکز فرماندهی: بروکلین
منابع مالی:
125 میلیون دلار
ارزش گذاری: N/A
فناوری های کلیدی:
هوش مصنوعی، محاسبات ابری، اینترنت اشیا، یادگیری ماشینی، دوقلوهای دیجیتال
صنعت:
ساخت و ساز
حضورهای قبلی در لیست Disruptor 50: 2 (شماره 42 در سال 2022)

شرکت فناوری پاک مستقر در بروکلین، بلوک پاور، دقیقاً با یک مأموریت مبارزه با تغییرات آب و هوایی و در عین حال حل بی عدالتی های اجتماعی، تمرکز بر انرژی های تجدیدپذیر، کاهش آلودگی کربن و توسعه مجدد شهری در مناطق کم درآمد، قرار دارد.

BlocPower در سال 2014 توسط Donnel Baird، فرزند مهاجران گویان، که از تجربیات خود برای رشد در منطقه Bedford-Stuyvesant بروکلین در آپارتمانی بدون سیستم گرمایش و سرمایش به خوبی بهره برد، تاسیس شد.

اکنون، استارت‌آپ شرکت اجتماعی او بیش از 5000 خانوار، ساختمان تجاری و کلیسا را ​​با سیستم‌های کارآمد در انرژی بازسازی کرده است که می‌تواند هزینه‌های گرمایش و سرمایش را کاهش دهد و با دور شدن از انرژی سوخت‌های فسیلی، ردپای کربن را کاهش دهد. بلوک پاور می‌گوید این مقاوم‌سازی ساختمان‌های قدیمی‌تر می‌تواند منجر به صرفه‌جویی عمده در انرژی، 30 تا 50 درصد و کاهش حداقل 40 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای شود.

شرکت سه بار Disruptor 50 اخیرا چندین قرارداد برای پروژه های فناوری سبز در 6000 ساختمان در سطح شهر در ایتاکا، نیویورک و 10000 ساختمان در سراسر منلو پارک، کالیفرنیا و همچنین خانه ها و ساختمان های چند خانواده در دنور، اوکلند امضا کرده است. سن خوزه و سن لوئیس اوبیسپو در بوفالو، بلوک پاور قراردادی با شرکت ملی گاز سوخت برای ارتقای سیستم های گرمایشی و سرمایشی هیبریدی در 34 ساختمان مسکونی و تجاری با درآمد کم تا متوسط ​​امضا کرد. همچنین قراردادی با فوجیتسو جنرال آمریکا برای آوردن یک واحد گرمایش و سرمایش خودکار با عملکرد بهتر به ایالات متحده منعقد کرد.

پوشش بیشتر CNBC Disruptor 50 2023

BlocPower با حرکت به سمت سیستم‌های گرمایش، سرمایش و آب گرم تمام الکتریکی هوشمند، اخیراً با استارت‌آپ Harvest Thermal مستقر در برکلی در کالیفرنیا برای پروژه‌های برق‌رسانی آینده شریک شد. BlocPower همچنین پلتفرم نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی خود، BlocMaps را برای استفاده توسط شهرداری‌ها و شرکت‌ها برای تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی استراتژی‌های مبتنی بر داده برای ابتکارات پایدار گسترش داد.

این استارت‌آپ فناوری سبز تا کنون سودآور نبوده و به کمک‌های مالی، کارمزدها، تأمین مالی بدهی و سرمایه‌های مخاطره‌آمیز متکی بوده است. مارس امسال، BlocPower 25 میلیون دلار از سرمایه گذاری سهام سری B به رهبری صندوق متمرکز بر راه حل های آب و هوایی VoLo Earth Ventures به اضافه 130 میلیون دلار در تامین مالی بدهی با سرمایه گذاری سرب توسط گروه سرمایه گذاری شهری گلدمن ساکس جذب کرد.

بیگ تک به رویکرد و پیشرفت منحصر به فرد این شرکت توجه کرده است. خدمات وب آمازون از BlocPower دعوت کرد تا در شتاب دهنده شهرهای پایدار برای زیرساخت شرکت کند. همچنین در یک برنامه شتاب دهنده اپل شرکت کرد. سال گذشته، بلوک پاور 30 ​​میلیون دلار تعهد مالی پروژه را از صندوق نوآوری مایکروسافت دریافت کرد. این به لیست سرمایه گذاران معروف خود از جمله اندرسن هوروویتز و کاپور کپیتال اضافه می کند، که یک دستاورد بزرگ برای یک کسب و کار مبتنی بر اقلیت است که در آن گزینه های تامین مالی از نظر تاریخی محدود بوده است.

BlocPower همچنین به دنبال ایجاد تأثیرات بیشتر در جوامعی است که در آن خدمت می کند. سال گذشته، این شرکت قراردادی دو ساله به ارزش 108 میلیون دلار با دفتر شهردار نیویورک برای آموزش 3000 نفر از ساکنان شهر نیویورک برای مشاغل اقتصاد سبز، از جمله برق‌رسانی ساختمان‌ها، نصب سیستم‌های خورشیدی و نگهداری شارژرهای برقی به دست آورد. به عنوان بخشی از اهداف عدالت اجتماعی، این برنامه آموزشی هدف اساسی کاهش خشونت با اسلحه را دارد که ابتکار اریک آدامز شهردار نیویورک است. بلوک پاور پاییز گذشته دو مرکز آموزشی جدید در بروکلین و برانکس برای آموزش 1700 کارگر افتتاح کرد.

پیشبرد حمل و نقل پاک یکی دیگر از اقدامات BlocPower است. این به تامین مالی برقی کردن یک شاتل که توسط اپلیکیشن اشتراک سواری Dollaride برای جوامع کم خدمات شهر نیویورک اجرا می‌شود، کمک می‌کند، و همچنین بر آموزش فنی برای شارژرهای EV که توسط برنامه و کنسرسیوم غیرانتفاعی ملی CALSTART استفاده می‌شود، نظارت می‌کند.

برای خبرنامه هفتگی و اصلی ما که فراتر از فهرست سالانه Disruptor 50 است، ثبت نام کنید و نگاهی دقیق تر به شرکت های فهرست ساز و بنیانگذاران نوآور آنها ارائه می دهد.