بزرگنمایی ویدئو ، نیکولا ، تسلا و موارد دیگر

اریک یوان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Zoom Video Communications Inc. در IPO شرکت در Nasdaq MarketSite در نیویورک ، 18 آوریل 2019.

ویکتور جی بلو | بلومبرگ | گتی ایماژ

از شرکتهایی که در معاملات ظهر تیتر اصلی می زنند ، بازدید کنید.

بزرگنمایی ویدئو – به دلیل هضم سرمایه گذاران علائم کاهش رشد انفجاری شرکت کنفرانس ویدیویی ، سهام 15.1 درصد کاهش یافت. درآمد زوم در سه ماهه سوم مالی خود به طور سالانه 367 درصد رشد کرد ، در حالی که در سه ماهه قبل 355 درصد و در دو سه ماه قبل 169 درصد رشد داشته است. این شرکت درآمد و راهنمایی های سه ماهه خود را گزارش کرد که انتظارات تحلیلگران را بر عهده داشت. سهام در سال جاری در میان یک رونق همه گیر بیش از 500 درصد رشد کرده است.

تسلا – شرکت وسایل نقلیه الکتریکی پس از به روزرسانی S&P داو جونز اندیس در مورد چگونگی اضافه شدن شرکت به S&P 500 ، 3٪ افزایش یافت. پس از مشاوره از جامعه سرمایه گذاری ، ارائه دهنده شاخص گفت که تسلا به معیار همه اضافه خواهد شد با یک حرکت جلوتر از زنگ آغاز در 21 دسامبر.

کهلز – سهام خرده فروشی پس از اعلام کوه و سپورا مبنی بر افتتاح بیش از 800 فروشگاه کوچک در داخل فروشگاه های کوهل تا سال 2023 ، سهام خرده فروشی 13.4٪ افزایش یافت. این اقدام پس از آن صورت گرفت که خرده فروش رقیب Target ماه گذشته همکاری مشابهی را با Ulta Beauty اعلام کرد.

نیکولا – سهام شرکت خودروسازی الکتریکی با اختلاف 14.9٪ کاهش یافت ، که پس از به روزرسانی در توافق نیکولا با GM ، با افت 27 درصدی دوشنبه روبرو شد. دو شرکت روز دوشنبه توافق نامه اصلاح شده و کوچکتر را اعلام کردند. جنرال موتورز دیگر در سهام نیکولا سهمی نخواهد داشت و همچنین وسیله نقلیه استارت آپ Badger را نخواهد ساخت. نیکولا گفت که سپرده سفارش قبلاً ارسال شده برای Badger را پس می دهد.

Nio – شرکت وسایل نقلیه الکتریکی چین پس از اعلام آخرین شماره تحویل خود ، 10.2٪ افت کرد. Nio گفت که 5921 دستگاه خودرو را در ماه نوامبر تحویل داده است که یک رکورد ماهیانه برای این شرکت است. این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 109 درصد افزایش و در مقایسه با ماه اکتبر بیش از 800 وسیله نقلیه افزایش یافته است. این شرکت همچنین گفت در حال تسریع در گسترش ظرفیت تولید خود است تا با تقاضا مطابقت داشته باشد.

چارلز شواب – سهام Well-Fargo پس از آنکه سهام Wells Fargo سهام را از وزن مساوی ارتقا داد ، به 2.5٪ رسید. شرکت وال استریت گفت شواب یک نمایش “عالی” با موضوع ویروس کرونا بود.

TripAdvisor – سهام مسافرتی پس از آنکه برنشتاین سهام را با رتبه برتر عملکرد آغاز کرد ، 5.7٪ تجمع کرد. در حالی که فعالیت های تجاری کاهش یافته است ، شرکت وال استریت فرصت هایی را برای TripAdvisor برای بازگشت به رشد می بیند.

FedEx – سهام باربری پس از آنکه باركلیز سهام را از وزن مساوی به حالت اضافه وزن ارتقا داد ، 0.4٪ بیشتر شد. این شرکت گفت که در میان تسریع در تجارت الکترونیکی ، “فرصت های رشد” برای FedEx را می بیند.

Pfizer – این دارو ساز پس از اعلام آن 2.9٪ افزایش یافت و شریک آلمانی آن BioNTech ، آژانس داروهای اروپایی را برای مجوز بازاریابی مشروط برای واکسن ویروس کرونا اعمال کرده است.

Exxon Mobil – سهام پس از اعلام طرح ساده تر هزینه های سرمایه ای ، غول انرژی 1٪ افزایش یافت. این شرکت همچنین گفت که قرار است حداکثر 20 میلیارد دلار از دارایی های خود را بنویسد.

– با گزارش از جسی پوند ، یون لی و پیپا استیونز از CNBC.