برنامه‌های تسلیح به این معنی است که ساخت یک مسابقه 401 (k) ممکن است سال‌ها طول بکشد

Iparraguirre Recio | لحظه | گتی ایماژ

44٪ از طرح ها یک مزیت “نادر” ارائه می دهند

شرکت‌ها از جدول‌های زمانی مختلف یا برنامه‌های اعطای واگذاری استفاده می‌کنند تا مشخص کنند چه مدت طول می‌کشد تا پس‌اندازکنندگان به طور کامل سهم کارفرما را در اختیار داشته باشند.

در برخی موارد، آنها باید حداقل شش سال قبل از اینکه وجوه به آنها برسد، در یک شرکت کار کنند. اگر زودتر از محل خارج شوند، خطر از دست دادن بخشی از پول و درآمدهای سرمایه گذاری را دارند.

یک کارگر مالکیت کامل کبریت خود را زمانی حفظ می کند که 100٪ آن را در اختیار داشته باشد. یک نکته مهم: یک کارمند همیشه به طور کامل مالک مشارکت های خود است.

نحوه بودجه بندی، سرمایه گذاری و پس انداز بازنشستگی

بر اساس نظرسنجی PSCA، بیش از 44 درصد از طرح‌های 401 (k) به طور فوری و کامل یک مسابقه شرکت را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که کارگر بلافاصله مالک کل مسابقه است که بهترین نتیجه برای پس انداز است. این سهم از 40.6 درصد در سال 2012 افزایش یافته است.

برای بقیه، زمان بندی واگذاری ممکن است متفاوت باشد

بقیه، 56٪ از طرح های 401 (k)، از یک برنامه “صخره” یا “درجه بندی” برای تعیین جدول زمانی استفاده می کنند.

Cliff esting مالکیت را به طور کامل پس از یک نقطه خاص اعطا می کند. به عنوان مثال، پس‌اندازی که 401(k) آن از پوشش صخره‌ای سه ساله استفاده می‌کند، پس از سه سال خدمت، کاملاً مالک مسابقه شرکت است. با این حال، آنها قبل از آن چیزی دریافت نمی کنند.

برنامه‌های درجه‌بندی‌شده به تدریج و در فواصل زمانی تعیین‌شده در مالکیت مرحله‌بندی می‌شوند. یک پس انداز با یک برنامه درجه بندی پنج ساله 20٪ پس از سال اول، 40٪ بعد از سال دوم و غیره تا رسیدن به 100٪ پس از سال پنجم مالکیت دارد.

به عنوان مثال، شخصی که 40٪ از یک مسابقه 5000 دلاری را دریافت می کند، می تواند با 2000 دلار به علاوه 40٪ از درآمد سرمایه گذاری در مسابقه کنار رود.

قوانین فدرال مستلزم واگذاری کامل ظرف شش سال است.

طبق نظرسنجی PSCA، تقریباً 30٪ از برنامه های 401 (k) از یک برنامه درجه بندی شده پنج یا شش ساله برای مسابقه شرکت خود استفاده می کنند. این فرمول بیشتر در بین شرکت های کوچک و متوسط ​​رایج است.

الن لندر، مدیر و بنیانگذار گروه مشاوران مزایای رنسانس، مستقر در پرل ریور، نیویورک، قبلاً به CNBC گفت، برنامه‌های اعطای اختیار تابعی از فرهنگ شرکت و فلسفه مدیرانی است که بر برنامه بازنشستگی نظارت می‌کنند.

علاوه بر این، مواردی وجود دارد که در آن یک کارگر ممکن است 100٪ بدون در نظر گرفتن مدت زمان تصدی خود، صاحب اختیار شود.

به عنوان مثال، زمانی که کارگر به «سن بازنشستگی عادی» برسد، طبق طرح 401(k)، کد مالیاتی مستلزم تخصیص کامل است. برای برخی از شرکت ها، ممکن است سن 65 یا زودتر باشد.

برخی از طرح‌ها نیز در صورت مرگ یا ناتوانی، تخصیص کامل را ارائه می‌کنند.