با ورود دوباره شیدایی میم به بازار کریپتو، اتر 5 درصد افزایش یافت

CNBC Crypto World: قیمت کریپتو افزایش می‌یابد و سهام کوین‌بیس پس از اینکه درآمدهای سه‌ماهه اول پیش‌بینی‌ها را پشت سر گذاشت، افزایش یافت

قیمت اتر در روز جمعه افزایش یافت زیرا سرمایه گذاران روی جدیدترین ممکوین های کریپتو قمار کردند.

اتر با توجه به Coin Metrics، با افزایش 5.61 درصدی در حدود 1990 دلار بسته شد. هنوز هم زیر سطح کلیدی 2000 دلاری است که در ماه آوریل پس از ارتقاء Shapella از آن عبور کرد. در اوایل روز، بیش از 6 درصد افزایش یافت و به 1999.59 دلار رسید.

بیت کوین روز را با افزایش 29501.16 دلار به پایان رساند. در حال بازگشت به سطح 30000 دلاری است که از اواسط آوریل برای بهبود آن تلاش کرده است.

فعالان بازار این حرکت را بر روی تلاش برای بازگرداندن شیدایی میم به رمزارزها انجام دادند. ارزهای دیجیتال برای شروع سال افزایش یافتند اما تا حد زیادی شاهد نوسانات پایینی بوده اند. بسیاری از سرمایه‌گذاران پس از فروپاشی FTX در حاشیه مانده‌اند و منتظرند تا بازار بازیگران بد و سرمایه‌گذاری‌های غیرمسئولانه یا غیرجدی را که در برخی از رویدادهای فاجعه‌بار سال 2022 نقش داشتند، از بین ببرد.

Memecoin هایی مانند PEPE و SPONGE و همچنین دوج کوین یا shiba inu توسط تبلیغات و رسانه های اجتماعی هدایت می شوند و بسیاری از سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در آنها متحمل ضررهای قابل توجهی شده اند.

مایکل رینکو گفت: «در حال حاضر تعداد زیادی فعالیت memecoin در زنجیره وجود دارد که کارمزدهای گاز زیادی را ایجاد می‌کند، یا کارمزد تراکنش‌ها در شبکه اتریوم، و باعث کاهش بیشتر ETH می‌شود، به این معنی که عرضه آن به جای افزایش در حال کاهش است. تحلیلگر تحقیقاتی در Delphi Digital.

به گزارش کوین مارکت کپ، توکن جدید باب اسفنجی (SPONGE) که بر اساس باب اسفنجی شلوار مربعی ساخته شده و روز پنجشنبه عرضه شد، تقریباً 600 درصد افزایش یافته است و طبق گفته CoinMarketCap، کمتر از 1 سنت در هر سکه معامله می شود.

به گفته کوین مارکت کپ، پپ کوین (PEPE)، بر اساس میم اینترنتی Pepe the Frog، در 24 ساعت گذشته بیش از 120 درصد رشد داشته است. پپ قورباغه توسط مت فیوری کاریکاتوریست در اوایل دهه 2000 خلق شد. در سال 2016 توسط آلت راست به حدی اختصاص یافت که اتحادیه ضد افترا مستقر در ایالات متحده در لیست نمادهای نفرت قرار داد.

کانور رایدر، تحلیلگر تحقیقاتی در ارائه‌دهنده داده‌های رمزنگاری Kaiko، می‌گوید: «یکی از دلایل اصلی افزایش ETH… به تجدید حیات ممکوین‌ها مربوط می‌شود. “فکر شما در مورد memecoin ها هرچه باشد، واقعیت این است که آنها کاربران را به تراکنش در اتریوم سوق می دهند، که به شبکه کمک می کند کارمزد بیشتری کسب کند. کارمزد گاز اتریوم با بازگشت ممکوین ها احیا شده است و همین امروز به بالاترین حد یک سال گذشته رسیده است.”

رایدر افزود: «با افزایش هزینه‌های گاز، اتریوم بیشتری سوزانده می‌شود و در سطوح فعلی فعالیت اتریوم یک دارایی کاهش‌دهنده تورم است که باید به افزایش قیمت اتریوم کمک کند.» “در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات PEPE در Uniswap از حجم Tether و Wrapped Bitcoin که برخی از بالاترین حجم توکن‌ها در بورس هستند، فراتر رفته است.”

اتر هفته را با افزایش 4.53 درصدی به پایان رساند و دومین هفته مثبت متوالی و هفتمین هفته در هشتمین هفته اخیر را ثبت کرد. Coin Metrics یک هفته را در ارزهای رمزنگاری شده اندازه گیری می کند، که 24 ساعت در روز معامله می شود، از ساعت 4:00 بعد از ظهر بازار سهام ET بسته یک جمعه تا جمعه دیگر.

بیت کوین هفته را تنها 0.35 درصد افزایش داد. این دومین هفته مثبت متوالی برای بیت کوین و سومین هفته مثبت آن در چهار هفته است.

-جینا فرانکولا در ارائه گزارش مشارکت کرد