با وجود جهش در موارد ویروس کرونا ، معاملات آتی داو افزایش می یابد تا هفته آغاز شود

معاملات آتی Dow Jones Industrial در معاملات یک شبه یکشنبه بالاتر بود ، حتی با افزایش پرونده های Covid-19 در ایالات متحده و خارج از کشور.

قراردادهای آتی متصل به داو با افزایش 0.38٪ 112 واحدی پیشرفت کردند. معاملات آتی S&P 500 0.32٪ رشد کردند ، در حالی که معاملات آتی Nasdaq 100 0.34٪ پیشرفت کردند.

شانون ساکوکیا ، مدیر ارشد سرمایه گذاری در بوستون خصوصی ، گفت: “سهام این هفته با توجه به نگرانی در مورد قفل و افزایش موارد معامله می شود ، اما با افزایش خوش بینی در کوتاه مدت ، بسته محرک متوقف می تواند اوایل دسامبر افزایش یابد.” “به طور کلی ، فشار و کشش بین سهام فناوری و دوره های احتمالی احتمالاً طی دو هفته آینده ادامه خواهد داشت و ما می توانیم روزهای سختی را با انتشار اطلاعات اقتصادی مشاهده کنیم که نشان دهنده وخیم شدن هزینه های مصرف کننده است که در حال حاضر تجربه می کنیم.”

هر سه میانگین اصلی جلسه جمعه را با افت پایین تر به پایان رساندند ، در حالیکه Dow و S&P 500 برای هفته اول منفی در سه هفته گذشته به ترتیب با افت 0.73٪ و 0.77٪ مواجه شدند. Nasdaq Composite موفق شد 0.22٪ سود برای هفته بدست آورد و دومین هفته متوالی سود باشد.

این روند نزولی در حالی رخ داد که پرونده های Covid-19 همچنان در حال افزایش هستند ، در حالی که ایالات متحده گزارش داد که در روز جمعه جهش بیش از 195500 مورد جدید را به ثبت رسانده است. مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند که جشن های شکرگذاری در روز پنجشنبه می تواند شیوع بیماری را بیش از پیش تشدید کند.

براساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، جهش روز جمعه میانگین هفت روزه موارد جدید را به بیش از 167،600 می رساند که تقریباً 20 درصد افزایش نسبت به یک هفته قبل دارد. داده های هاپکینز نشان می دهد که متوسط ​​هفت روز موارد جدید در هفته های گذشته حداقل 5 درصد در 43 ایالت و منطقه کلمبیا افزایش یافته است.

این افزایش در بعضی از نقاط منجر به محدودیت های مربوط به ویروس کرونا شده است. روز پنجشنبه ، فرماندار گاوین نیوسوم ، “اکثر ساکنان این ایالت” “نظم محدود ماندن در خانه” را وضع کرد و به کار غیرمجاز و اجتماعات بین ساعت 10 شب تا 5 صبح متوقف شد. بزرگترین سیستم مدارس کشور در میان جهش موارد

اقتصاددانان JPMorgan روز جمعه گفت ، چنین اقداماتی “احتمالاً رشد منفی در سه ماهه اول خواهد داشت.” این شرکت چشم انداز تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول خود را به 1٪ کاهش داد ، اولین در وال استریت که تولید ناخالص داخلی منفی را برای سه ماهه اول سال 2021 پیش بینی می کند.

اختلاف نظر بین وزارت خزانه داری و فدرال رزرو در مورد ادامه بودجه برخی از برنامه های اضطراری ایجاد شده در میان شیوع Covid-19 نیز هفته گذشته در بازارها سنگینی کرد.

با این حال ، با پیشرفت های مثبت در مورد درمان و پیشگیری از Covid-19 ، احساسات در کنترل قرار گرفتند. روز شنبه ، سازمان غذا و دارو روز شنبه مجوز استفاده اضطراری برای درمان آنتی بادی Regeneron Covid-19 را داد ، این روش درمانی تجربی به رئیس جمهور دونالد ترامپ است. در همین حال ، روز جمعه Pfizer و BioNTech درخواست مجوز استفاده اضطراری از FDA را برای واکسن ویروس کرونا کردند که 95٪ میزان اثربخشی دارد.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.