با طولانی شدن مذاکرات سقف بدهی، سهام دفاعی باید انعطاف پذیر باشد

جیم کرامر صحبت می کند که در صورت عدم پرداخت بدهی ایالات متحده چه چیزی بخرد

در شرایطی که قانونگذاران در بن بست در مورد سقف بدهی به سر می برند، جیم کرامر از CNBC روز دوشنبه گفت که به سهام دفاعی مانند مراقبت های بهداشتی، فروشگاه های تخفیف دار و گاز طبیعی ایمان دارد.

کرامر برای راهنمایی به بحران سقف بدهی سال 2011 نگاه کرد و خاطرنشان کرد که اگرچه به نظر می رسد تاریخ در حال تکرار است، اما یافتن آنچه پس از نهایی شدن آن معامله افزایش یافته است، ساده نیست.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

آیا تاریخ تکرار خواهد شد؟  در اینجا سهام باشگاهی وجود دارد که در طول رکود بازار سقف بدهی در سال 2011 خریدهای بسیار خوبی داشتند

باشگاه سرمایه گذاری CNBC

کرامر گفت: “شما بازنده هایی را نمی خواهید که در این مرحله به برنده تبدیل شوند. شما برندگانی را می خواهید که در بدترین مذاکرات سقف بدهی برنده باقی بمانند.” اگر این بار مذاکرات شکست بخورد، می توانید شرط ببندید که تمرکز بر عدم اطمینان، نگرانی های اعتباری و احتمال رکود خواهد بود، درست همانطور که ما در مورد رکود در سال 2011 نگران بودیم.

کرامر توصیه می شود اونوک، یک شرکت خط لوله گاز طبیعی که به تازگی ادغام با ماژلان Midstream Petroleum به قیمت 19 میلیارد دلار اگرچه Oneok در پایان ادغام در روز دوشنبه بیش از 5 درصد کاهش داشت، کرامر این معامله را “مطابقت ساخته شده در بهشت” می داند. او به موفقیت Oneok در سال 2011 اشاره کرد، زمانی که سهام از طریق عدم قطعیت محدودیت بدهی عملکرد خوبی داشتند.

در راه سهام دفاعی متمرکز بر مصرف کننده، کرامر به چیپوتل به عنوان یک شرط مطمئن این رستوران زنجیره ای اخیرا یک فصل موفق را گزارش کرده است و سهام آن در سال 2011 عملکرد خوبی داشته است.

کرامر گفت: «Chipotle گاهی اوقات به‌طور نامنظم معامله می‌کند، اما بهترین زمان برای خرید آن زمانی است که شما جدیدترین اطلاعات را داشته باشید و در حال حاضر این اطلاعات تازه‌تر از یک پاستور باشد.

او پیشنهاد کرد که مراقب تخفیف های لباس باشید فروشگاه های راس و TJX، هر دوی آنها قرار است در اواخر این هفته گزارش درآمد را منتشر کنند.

کرامر نیز توصیه می شود بیوژن و الی لیلی، شرکت های داروسازی پیشرفت قابل توجهی در زمینه داروهای مبارزه با بیماری آلزایمر دارند. اما کرامر گفت که احساس می کند الی لیلی به دلیل داروی محبوب کاهش وزن و دیابت آن، مونجارو، که او آن را یک “داروی شگفت انگیز” نامیده است، مزیت کمی دارد.

کرامر می‌گوید: «ای کاش نسبت به فروپاشی قرارداد سقف بدهی نظری یا به هم پیوستن آن کمتر تردید داشتم.» “این مذاکرات کنونی را با آنچه ما از تاریخ 2011 می دانیم انجام دهید و برای هر چیزی که این لحظه به شما بیاورد آماده خواهید بود. احتمال اینکه خوب نباشد.”

راهنمای سرمایه گذاری جیم کرامر

برای دانلود اینجا کلیک کنید راهنمای سرمایه گذاری جیم کرامر بدون هیچ هزینه ای به شما کمک می کند تا ثروت بلندمدت بسازید و هوشمندانه تر سرمایه گذاری کنید.

ثبت نام کن تا باشگاه سرمایه گذاری CNBC هر حرکت جیم کرامر را در بازار دنبال کند.

سلب مسئولیت: CNBC Investing Club Charitable Trust سهام TJX و Eli Lilly را در اختیار دارد.

سوال برای کرامر؟
Call Cramer: 1-800-743-CNBC

آیا می‌خواهید به دنیای کرامر شیرجه بزنید؟ او را بزن!
توییتر پول دیوانهتوییتر جیم کرامر – فیس بوک – اینستاگرام

سوالات، نظرات، پیشنهادات وب سایت «مد مانی»؟ [email protected]