با ادامه هفته کوتاه شده تعطیلات ، معاملات آتی سهام در معاملات یک شبه ثابت قرار گرفت

تاجران کف بورس اوراق بهادار نیویورک را کار می کنند.

نیویورک

معاملات آتی سهام در معاملات یک شبه روز دوشنبه در پی یک جلسه قوی در وال استریت که توسط اخبار مثبت واکسن تقویت شده بود ، ثابت بود.

معاملات آتی در میانگین صنعتی داو جونز تنها 20 امتیاز کسب کردند. معاملات آتی S&P 500 کمی تغییر کرده و معاملات آتی Nasdaq 100 با 0.1٪ افزایش همراه بوده است.

سهام امروز هفته شکرگذاری را با توجه به خوش بینی واکسن در معاملات مجدد معاملات آغاز کرد. داو در بهترین روز خود در هفته بیش از 300 واحد افزایش یافت در حالی که S&P 500 0.6٪ صعود کرد. عملکرد فنی سنگین Nasdaq کامپوزیت تنها با سود 0.2 درصدی عمل نکرد.

راسل 2000 با کلاهک کوچک 1.9٪ جهش کرد و در میان چرخش شرکت های ضعیف شده به بالاترین رکورد دیگر رسید.

سرمایه گذاران تحولات امیدوار کننده تری را در جبهه واکسن Covid-19 تشویق کردند. AstraZeneca گفت: تجزیه و تحلیل موقت نشان داد که واکسن آن به طور متوسط ​​70٪ اثر دارد ، به دنبال نتایج قوی از Pfizer-BioNTech و Moderna.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه جو بایدن رئیس سابق فدرال رزرو جانت یلن را به عنوان وزیر خزانه داری معرفی خواهد کرد ، میانگین های اصلی در بالاترین سطح جلسات خود قرار دارند. با توجه به اینکه یلن با توسعه اقتصادی طولانی مدت با نرخ بهره کم و ناظر بر توسعه اقتصادی طولانی مدت ، یلن را بعنوان یک انتخاب دوستانه در بازار قلمداد می کند و احتمالاً فشار بیشتری برای تحریک مالی بیشتر خواهد داشت.

اد میلز ، تحلیلگر سیاست واشنگتن در ریموند جیمز ، گفت: “من فکر می کنم این نشانه محکمی است که بایدن بر بازسازی اقتصاد در مقابل پیگیری سیاست نظارتی تهاجمی متمرکز خواهد شد.” “او صدای موثری از حمایت مالی بیشتر در مقابل شخصی خواهد بود که به عنوان حزب گرایی دیده می شود … من می گویم که این یک پیشرفت مثبت برای بازار است ، اما مهمتر از آن برای کل اقتصاد است.”

با این حال ، سرمایه گذاران اخبار واکسن را در برابر تجدید حیات جدید ویروس کرونا ارزیابی کردند ، که برخی از شرکت های وال استریت از جمله گلدمن ساکس و جی پی مورگان را وادار کرد تا چشم انداز اقتصادی کوتاه مدت خود را کاهش دهند.

طبق تجزیه و تحلیل CNBC از داده های دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده همچنان به ثبت عفونت های Covid-19 ادامه می دهد ، با میانگین هفت روز کشوری موارد جدید روزانه که روز یکشنبه به 170،855 رسیده است.

سرمایه گذاران در آستانه فصل تعطیلات تعداد زیادی از خرده فروشان ، از جمله Best Buy و کالاهای ورزشی Dick’s قبل از زنگ و همچنین Gap و Nordstrom را پس از پایان روز سه شنبه کنترل خواهند کرد.

بازارهای ایالات متحده برای تعطیلات روز شکرگذاری پنجشنبه تعطیل خواهد بود و جمعه یک جلسه کوتاه خواهد داشت.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.