بانک فدرال قرار است چالش جدیدی را بپذیرد: تغییر اقلیم

معترضین فعالان زیست محیطی شورش در هفتمین روز مبارزات خود در 14 اکتبر 2019 در لندن ، انگلیس ، در حوالی Bank Junction در منطقه مالی اعتراض کردند.

اولی میلینگتون | گتی ایماژ

فدرال رزرو در حال سبز شدن است و این می تواند به معنای تغییر اساسی در نحوه آماده سازی موسسات مالی برای موارد غیر منتظره باشد.

در روزهای اخیر ، چندین مقام بانک مرکزی در مورد اهمیت اعمال تغییرات آب و هوایی هنگام در نظر گرفتن خطرات موجود در سیستم صحبت کرده اند. در کنار آن ، گزارش ثبات مالی بانک فدرال رزرو ، که معمولاً در مورد چگونگی تأثیر نیروهای اقتصادی و بازار بر بانک ها ، شرکت های بیمه و سایر شرکت ها صحبت می کند ، برای اولین بار از شرایط آب و هوایی نام برد.

در حالی که هیچ یک از صحبت ها به کارهایی که فدرال رزرو می تواند به طور خاص از نظر نظارتی انجام دهد پرداخته بود ، اما تأکید بر اهمیت موضوع مهم بود.

در گزارش ثبات مالی آمده است: “ناظران فدرال رزرو انتظار دارند بانک ها سیستم هایی در اختیار داشته باشند که به طور مناسب همه ریسک های مادی آنها را شناسایی ، اندازه گیری ، کنترل و نظارت کند ، که احتمالاً برای بسیاری از بانک ها به خطرات اقلیمی گسترش می یابد.”

صدای دانشکده: Gen Z با تغییر آب و هوا بزرگ شد. اکنون شروع به تأثیر در انتخاب شغل آنها کرده است

Lael Brainard ، فرماندار فدرال رزرو ، بیش از یک سال پیش نیاز به رسیدگی به این مسئله را مطرح کرد.

وی در بیانیه ای همراه با این گزارش ، خاطرنشان كرد كه “تغییر آب و هوا خطرات مهمی برای ثبات مالی به همراه دارد.” این گزارش به بی ثباتی قیمت اشاره دارد که می تواند ناشی از شرایط آب و هوایی ناشی از آب و هوا مانند گردباد و سیل باشد که باعث می شود خانوارها و مشاغل بدهی زیادی نسبت به دارایی ها داشته و فروش وحشت را مجبور کنند.

“این مهم است که از این شناخت که تغییرات آب و هوایی خطرات ثبات مالی قابل توجهی را به مرحله ای منتقل می کند که پیامدهای کمی این خطرات به طور مناسب ارزیابی و رسیدگی می شود ، بسیار مهم است.” کابینه رئیس جمهور منتخب جو بایدن.

جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو نیز اخیراً به این موضوع پرداخته و یک هفته پیش در کنفرانس خبری پس از جلسه خود اشاره کرد که “همانطور که می دانید ترکیب تغییرات آب و هوا در تفکر ما درباره تنظیم مالی تقریباً جدید است. و ما در مراحل اولیه فعالیت بسیار فعال هستیم. این ، سرعت گرفتن ، کار با همکاران بانک مرکزی و سایر همکاران در سراسر جهان برای تلاش برای فکر کردن در مورد چگونگی این می تواند بخشی از چارچوب ما باشد. “

بانک فدرال درخواست عضویت در شبکه سبزتر کردن سیستم مالی ، گروهی از بانکهای مرکزی جهانی را دارد که هدف آنها تأثیرگذاری شرایط اقتصادی است. معاون رئیس بانک فدرال ، رندال کوارلز نیز این مسئله را مورد رسیدگی قرار داد ، همانطور که کوین استیروه ، معاون اجرایی در نیویورک فدرال ، که در یک سخنرانی گفت که شرکت های مالی “گام های مهم” را برای ادغام خطرات تغییر آب و هوا در تفکر خود برداشته اند ” این اثر هنوز در روزهای ابتدایی خود است. “

“یک بیانیه بسیار بزرگ”

اینکه چگونه ممکن است در این مرحله روی سیاست و مقررات تأثیر بگذارد مشخص نیست ، اما این اقدام باعث خوشحالی کسانی شده است که مدافع اصلاحات زیست محیطی هستند.

استیون روتشتاین ، مدیر عامل شتاب دهنده سرس برای بازارهای سرمایه پایدار ، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر موضوعات پایداری ، گفت: “ما فکر می کنیم این بیانیه بسیار بزرگی از طرف فدرال رزرو است.” “بانک فدرال و دیگر تنظیم کنندگان مالی لازم است این مسئله را حل کنند نه فقط به این دلیل که از منظر آب و هوا مهم است ، بلکه به دلیل اینکه برای ثبات موسسات مالی ما اساسی است.”

به عنوان یک موضوع عملی ، بانک فدرال و سایر تنظیم کننده ها می توانند موسسات را تحت فشار قرار دهند تا خطر آب و هوا را به همان روشی که اکنون از طریق آزمایش استرس استاندارد انجام می دهند ، فاش و اندازه گیری کنند.

روتشتاین همچنین گفت ، به عنوان مثال ، بازرسان بانك باید آموزش ببینند تا درباره خطر آب و هوا سوال كنند. وی افزود: بانک ها و شرکت های بیمه باید از خطرات مختلف جغرافیایی مانند سیل یا زلزله آگاه باشند و بر این اساس آماده شوند.

روتشتاین گفت ، با تمرکز بایدن بر روی موضوعات زیست محیطی ، مانند مذاکرات توافق پاریس ، رئیس جمهور دونالد ترامپ ، که رئیس جمهور آمریکا از آن خارج شد ، تمرکز بر آب و هوا حتی به موقع تر است.

روتشتاین گفت: “مسائل گسترده تری مانند بازگشت به پاریس و بسته قابل توجه زیرساخت وجود دارد که ممکن است در اوایل سال آینده اتفاق بیفتد.” “تا همین اواخر ، تنظیم کنندگان مالی در ایالات متحده به عنوان رهبر واقعی در آب و هوا دیده نمی شدند. این متفاوت از آنچه در سراسر جهان اتفاق می افتد ، متفاوت است.”

چیزهای زیادی برای به دست گرفتن

ورود به شرایط آب و هوایی در حالی صورت می گیرد که بانک فدرال رزرو از قبل دست های خود را پر کرده است.

در پاسخ به بیماری همه گیر ویروس کرونا ، مقامات امسال تهاجمی ترین بسته برنامه های پولی را که م institutionسسه دیده است ، راه اندازی کرده و در حال اجرای آن هستند. علاوه بر این ، بانک فدرال اخیراً یک سیاست محوری در مورد تورم اعلام کرد که احتمالاً نرخ بهره را برای سالها نزدیک به صفر نگه دارد.

“اگر شما در مورد تأثیر اعتبار تغییر آب و هوا صحبت می کنید ، من فکر می کنم بانک فدرال در آنجا امن است. آنچه آنها نمی خواهند انجام دهند این است که خارج از مرزهای خود ، که نظارت مالی یا پولی است ، خارج شوند و شروع به کار کنند جنبه سیاستگذاری این امر “، کریستوفر والن ، بانکدار سابق سرمایه گذاری و رئیس مشاوران جهانی Whalen گفت. “من فکر نمی کنم که بانک فدرال باید اجازه دهد این باعث حواس پرتی آنها شود. آنها نکات مهم دیگری دارند.”

در واقع ، میزان قطع این موضوع در برابر طیف گسترده ای از بخش ها و نهادهای دولتی علاقه مند به طور بالقوه بسیار زیاد است.

کریشنا گوها ، رئیس بخش ، “زمینه های اصلی تمرکز – که البته برخی از آنها شامل آژانس های مختلف و قوه مجریه و همچنین مقامات بانک مرکزی هستند – شامل تمرکز بر افشای ، اندازه گیری ، مدل سازی و کاهش ریسک آب و هوا در سیستم مالی است.” سیاست جهانی و استراتژی بانک مرکزی برای Evercore ISI ، در یادداشت گفته شده است.

هنوز هم ، با روی کار آمدن دولت بایدن طرفدار سبز و ادامه فشار بر بانک فدرال ، تغییرات آب و هوایی احتمالاً به عنوان یک کار مهم در سال های آینده ظاهر می شود.

روتشتاین گفت: “ما به فدرال رزرو اعتبار بزرگی برای حرکت به جلو ، برای رهبری و درک اینکه آب و هوا یک خطر مالی سیستمی است ، می دهیم.” “بدون آن ، ما می توانستیم خسارات چشمگیری بیش از آنچه كه كشورمان در فروپاشی مسكن فرعی 2008 و 2009 شاهد آن بود ، داشته باشیم. ما امیدواریم كه هر یك از تنظیم كنندگان مالی از نقشی پیروی كنند كه فدرال رزرو در اعلام كرد كه شرایط آب و هوایی است ریسک مالی “