بازگشت Q3 پس از کاهش سرعت همه گیر

دیوید زاسلاو

انجلی سوندارام | CNBC

بازار آگهی های تلویزیونی پس از تحت تأثیر کاهش گسترده تبلیغات همه گیر ، در حال اصلاح است. اما با افزایش پرونده های Covid-19 ، برخی از شبکه ها در مورد محله های آینده احتیاط می کنند ، حتی با افزایش چشمگیر تبلیغات سیاسی در این سه ماه.

در روزها و هفته های اخیر ، شرکت های رسانه ای از جمله والدین ABC و ESPN Disney ، Fox ، AMC Networks ، NBCUniversal والد Comcast ، والدین WarnerMedia AT&T ، ViacomCBS و Discovery درآمد خود را گزارش دادند که نشان می دهد بازار تبلیغات تلویزیونی پس از برخورد با یک منبع مرتبط با همه گیری در حال گرم شدن است. سه ماهه دوم

سال ثبت رکورد تبلیغات سیاسی باعث افزایش شرکت ها در سه ماهه چهارم می شود ، اما برخی از شرکت ها هشدار دادند که عوامل اقتصادی کلان به دلیل افزایش همه گیر شدن بیماری می تواند دوباره بر هزینه تبلیغات تأثیر بگذارد. و همه اینها در حالی اتفاق می افتد که تلویزیون یک کندی کلی در دراز مدت را تحمل می کند.

در اینجا برخی از روندهای بزرگ تصویر شبکه ها در درآمد خود آورده شده است:

بهتر از زمانی که همه گیری شروع شود

تبلیغات تلویزیونی در سه ماهه گذشته نشان داد که بازار در مکان بهتری نسبت به روزهای ابتدایی همه گیری است.

در Discovery ، درآمد تبلیغات سه ماهه سوم هنوز 7.7٪ نسبت به سال قبل کاهش یافته است ، اما این یک پیشرفت نسبت به 14٪ کاهش در سه ماهه دوم است.

“از نظر موفقیت تجاری ، در پشت بازار تبلیغات تبلیغاتی در سراسر جهان ، ما بهبود پی در پی سالمی را در رشد درآمد تبلیغاتی خود ثبت کرده ایم ، که اگرچه هنوز هم نسبت به سال گذشته منفی است ، اما در جهان بهبود قابل توجهی را نشان می دهد ، “دیوید زاسلاو ، رئیس و مدیر عامل Discovery در تماس با درآمد خود گفت. “ما دیده ایم که شرکای تبلیغاتی دوباره در سطح جهان ظاهر می شوند.”

در Comcast ، درآمد تبلیغات نسبت به سال گذشته 12٪ افزایش یافت ، زیرا درآمد تبلیغات سیاسی 70٪ بیشتر از درآمد حاصل از انتخابات 2016 بود. اما این شرکت گفت تبلیغات اصلی ، به استثنای تبلیغات سیاسی ، 6.8٪ نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. این نسبت به سه ماهه گذشته هنوز “پیشرفت قابل توجهی” است.

شرکت فاکس همچنین شاهد جنبش تبلیغاتی بود که به دلیل رتبه بندی قوی در فاکس نیوز و تبلیغات سیاسی است.

رهبران این شرکت گفتند كه در سه ماهه منتهی به 30 ژوئن ، كه سه ماهه چهارم مالی آن است ، ایستگاه های محلی آن كاهش سالانه 40 درصدی در بازار تبلیغات پایه خود را تجربه می كنند (یعنی منهای تبلیغات سیاسی و سایر تبلیغات غیر اتفاقات تکرار شونده)

مدیر عامل شرکت لاچلان مرداک در تماس فاکس گفت که افت معادل سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر فقط 20 درصد بود.

“از جمله مزایای خریدهای سیاسی و ایستگاه ها ، ما هم اکنون در حال پیشروی از زمان مشابه در سال گذشته هستیم. با کمی متفاوت نگاه کردن به آن ، در ابتدای Covid ایستگاه های ما تقریباً 50٪ نسبت به سال قبل کاهش می یابد. امروز ، آنها پیش قدم هستند. “

ViacomCBS گفت که درآمد تبلیغاتی آن نیز به طرز چشمگیری بهبود یافته و در مقایسه با 27٪ کاهش در سه ماهه دوم ، تنها 6٪ نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

رئیس و مدیرعامل ViacomCBS ، باب باکیش در مورد آن گفت: “ما همچنین شاهد بوده ایم که صنایع خاص تحت تأثیر COVID مانند خودرو و خرده فروشی بتدریج بازمی گردند ، که نشان دهنده بهبود اقتصاد و ارزش قابل توجهی است که نمونه کارها برای تبلیغ کنندگان برای بهبود تجارت خود به ارمغان می آورد.” تماس درآمد. “به طور کلی ، آنچه را که می بینیم مورد تشویق قرار می دهیم و تبلیغات با تصویر بزرگ قطعاً در مسیر درست پیش می رود.”

دیزنی برای واحد پخش خود گفت ، درآمد آگهی سال به سال قابل مقایسه است زیرا متوسط ​​تماشای شبکه با بهره مندی از یک هفته اضافی در سه ماهه فعلی ، نرخ شبکه بالاتر و افزایش تبلیغات سیاسی در تلویزیون های متعلق به خود جبران می شود .

زمان های نامشخصی پیش رو پس از رونق تبلیغات سیاسی

دیسکاوری خاطرنشان کرد: پس از انتخابات ایالات متحده که در سه ماهه سوم به تجارت کمک کرده و به دلیل افزایش پرونده های Covid ، دید کم است. این شرکت گفت که تبلیغات ایالات متحده در ماه اکتبر نسبت به سال گذشته ثابت بوده است ، در حالی که تبلیغات بین المللی اندکی افت کرده است.

“این ممکن است روندی نباشد که ما لزوماً برون یابی کنیم ، با این حال ، برای سه ماهه کامل ، با توجه به شماره یک ، برخی از عقاید تبلیغات سیاسی در ایالات متحده در ماه اکتبر ؛ و شماره دو ، خطر افزایش تعداد پرونده های Covid در سطح جهانی و آغاز اقدامات متقابل دولت است. ، به ویژه در اروپا ، که در پایان سه ماهه فعلی خطراتی ایجاد می کند ، “مدیرعامل Discovery Gunnar Wiedenfels در تماس خود گفت. “با این اوصاف ، ما اطمینان داریم که در سه ماهه چهارم در مقایسه با Q3 دوباره شاهد بهبود متوالی خواهیم بود.”

در AT&T ، مدیر عامل شرکت جان استنکی گفت که تقویم ورزشی پیش رو هنوز س aالات زیادی دارد.

“واضح است که ، ما شاهد بوده ایم که لیگ ها نشان می دهند که در واقع می توانند بازی هایی را انجام دهند و آنها می توانند آنها را انجام دهند. زمان آن و تعداد آنها و دقیقاً آنچه در سال 21 اتفاق می افتد و جایی که سقوط می کند ، است. تقویم هنوز کمی نامشخص است ، “او در تماس اکتبر این شرکت گفت. “و تا زمانی که کمی دید بهتری در این مورد داشته باشیم ، دشوار است که ، می دانید ، دیدگاه دقیقی از شکل ظاهری سه ماهه اول ، دوم ، سوم ، چهارم در سال آینده به شما ارائه می دهیم.”

رهبری ViacomCBS گفت: بازگشت یک برنامه پایدار سقوط در CBS ، همراه با ورزش ، یک “پیشروی موفق” و “یک گروه سیاسی داغ” باید در سه ماهه چهارم کمک کند.

شبکه AMC گفت گرچه بازار تبلیغات به طور پی درپی در حال بهبود است ، اما نتایج سه ماهه چهارم تحت تأثیر زمان نمایش های آن ، از جمله تأخیر در پخش “مردگان متحرک” قرار می گیرد. این شرکت گفت که کاهش سال به سال درآمد آگهی سه ماهه چهارم باید با سه ماهه سوم مطابقت داشته باشد.

تولید محتوا در حال افزایش است

شرکت های رسانه ای پس از محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر در اوایل سال جاری باعث ایجاد اختلالات شدید ، تا حد زیادی گفتند که آنها دوباره تولید را افزایش داده اند.

دیسکاوری گفت تولید محتوای آن تقریباً به حالت عادی برگشته است ، فقط 10٪ از تولیدات این شرکت هنوز بیشتر به دلیل مسافرت و محدودیت های محلی متوقف شده است. در AT&T ، استنکی گفت که این شرکت 180 تولید در ماه فوریه قبل از شروع همه گیری آغاز کرده است. از اکتبر ، او گفت که این شرکت حدود 130 تولید در حال اجرا دارد.

در همین حال در Viacom ، این شرکت گفت که تخمین می زند سطح تولید در حدود 95٪ از سطح سال گذشته در Viacom Media Network باشد ، در حالی که CBS “اساساً تمام مجموعه های شبکه کامل را که در حال حاضر در حال تولید است” دارد و Showtime “تقریبا” تمام “خود” را تولید می کند سلسله.

در AMC Networks ، مدیران گفتند که این شرکت فعالیتهای تولید خود را در تعدادی از نمایش های خود از جمله “مردگان متحرک” در استودیوی خود در جورجیا ، “ترس از مردگان متحرک” در تگزاس و یک سری جدید به نام “Kevin Can F * از سر می گیرد. ** خودش “در بوستون.

فاکس گفت که تمام نمایش های بازگشت Fox Entertainment خود با تولید برنامه ریزی شده برای بازگشت در اوایل ژانویه ، دوباره در حال تولید هستند.

مدیر عامل شرکت دیزنی ، باب چاپک گفت اگرچه بسیاری از تیم های تولیدی آن به دلیل Covid در ابتدای ماه مارس نیاز به تعطیلی داشتند ، اما تیم های انیمیشن آن قادر به کار از راه دور و تولید “بدون وقفه در طی همه گیر شدن بیماری” بودند. وی گفت از طرف تلویزیون این شرکت بیش از 100 پروژه فیلمنامه ای و بدون نسخه را در تولید فعال دارد و ده ها پروژه دیگر در مراحل دیگر قبل یا بعد از تولید است.

افشای: Comcast صاحب NBCUniversal ، شرکت مادر CNBC است.