این ETF سود سهام ممکن است به سرمایه گذاران در طول نوسانات بازار کمک کند

درآمد دو-فر: جفت کردن سود سهام با تماس های پوششی

این ETF سود سهام ممکن است به محافظت از سرمایه گذاران در طول نوسانات بازار کمک کند.

کوین سیمپسون از Capital Wealth Planning به مشتریان توصیه می کند تقویت ETF درآمد سود سهام افزایش یافته CWP (DIVO)، که بر روی شرکت های دارای تراشه آبی تمرکز دارد که احتمالاً سود سهام آینده را افزایش می دهند.

کوین سیمپسون، مدیر ارشد سرمایه گذاری این شرکت روز دوشنبه به “ETF Edge” گفت: “ما خواهان رشد سود سهام قوی و قدرتمند هستیم.” این بیش از هر چیز سوختی است که موتور ما را تغذیه می کند.»

DIVO یک صندوق سرمایه گذاری با رتبه پنج ستاره مورنینگ استار است و در دسامبر 2016 راه اندازی شد. لیست های وب سایت Amplify ETFs مایکروسافت و پراکتر اند گمبل به عنوان دارایی های برتر آن

ETF همچنین از یک استراتژی گزینه های تماس تحت پوشش برای ایجاد سود بیشتر استفاده می کند. سیمپسون ادعا می کند که می تواند پتانسیل افزایش سرمایه را افزایش دهد و در عین حال ریسک را به حداقل برساند.

او گفت: «قطعه فراخوانی پوشیده شده به عنوان ابزاری برای برداشت نوسانات برای محافظت اندکی از جنبه های منفی اجرا می شود. ما به طور تاکتیکی در برخی از تماس‌های کوتاه‌مدت، بدون پوشش پول، پاشش می‌کنیم.»

وقتی از سیمپسون پرسیده شد که آیا فروش تماس های تحت پوشش پتانسیل پاداش صعودی را از دست می دهد یا خیر، سیمپسون ادعا می کند که تعادل در بازی وجود دارد.

او گفت: «ما به این فکر می‌کنیم که چگونه می‌توانیم 80 تا 90 درصد از بازار رو به رشد را تصاحب کنیم و کاهش مشارکت در یک بازار نزولی را به 65 یا 75 درصد محدود کنیم. “تماس های تحت پوشش زمانی بهترین کارایی را دارند که به آنها نیاز دارید… [the] اکثر.”

DIVO امسال تا اینجای کار تقریباً صاف است.